Вібро- або шумоізоляція: з чим боротися за комфорт?

13.06.2016 г. в 13:46, autocentre

Тиші в салоні можна досягти додатковими засобами, але не всі розрізняють дві головні причини шуму.

Шуми в автомобілі можуть бути одного з двох походжень. Перші – це власне зовнішні шуми, що проникають у салон. Шуми другого походження – вібраційної природи. Їх видають панелі кузова, що вібрують, передаючи і посилюючи шуми роботи механізмів, кочення коліс.

У боротьбі з шумами вібраційного походження головне – перешкодити вібрації кузовних панелей, які, як правило, мають найбільшу площу з усіх інших поверхонь. Тому віброізоляція полягає в обклеюванні відповідними матеріалами плоских ділянок кузова – дверних панелей, перегородок, капотів, крил. Матеріали для віброізоляції працюють за принципом частотного фільтра: вони не усувають шум, а перетворюють його з високочастотного в низькочастотний, менш помітний для людського слуху. Для позитивного результату буває достатньо покрити матеріалом 40% загальної площі «вібронебезпечних» кузовних панелей. Технічно ці матеріали зазвичай представляють собою мати на бітумній основі – вони роблять лист металу важчим, перешкоджаючи його високочастотній вібрації. Іноді в масу бітуму додають полімер – він позбавляє бітумний шар хрусткого призвуку під час роботи аудіосистеми в мороз. Наклеєна поверх бітуму фольга ще більше ускладнює оброблений метал, однак такий сендвіч потребує високої кваліфікації під час укладання, щоб під матом не залишилося повітря, яке може викликати корозію.

Матеріали для шумоізоляції створені поглинати дорожні та залишкові шуми, пропущені віброізоляцією. Ці матеріали являють собою спінені мати з комірчастою структурою, в порах якої загасають звукові хвилі. Шумоізолюючі матеріали, покриті зовнішнім шаром фольги, застосовують там, де може підвищуватися температура – наприклад, на панелі капотів, у районі розташування глушників. Пористі мати роблять багатошаровими, зі свинцевим або алюмінієвим прошарком, що служить додатковим буферним шаром для поширення звукових коливань. Є шумоізоляційні матеріали, які можуть вбирати вологу, і такі, які цього не роблять. Перші працюють краще, але доти, доки не намокнуть; крім того, вони загрожують кузову корозією, тому їх краще не застосовувати на підлозі. У будь-якому разі, при обробці тих автомобілів, у яких не можна виключити попадання вологи під покриття підлоги, шумоізоляційні мати краще не приклеювати до металу, щоб їх можна було витягти для просушування.

загрузка...
Еще одна новость

В России остановился еще один автомобильный завод

13.06.2016 г. в 13:46, autonews

Завод Ford во Всеволжске приостановил производство. Официальные представители компании Ford Sollers сообщили о приостановке работы предприятия «Форд» во Всеволжске. Ожидается, что конвейер завода будет вновь запущен до 20 июня текущего года. Причиной, по которой предприятие было вынуждено прекратить сборку машин, называют нехватку комплектующих. Напомним,…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Украинских водителей заставят менять шины по сезону

13.06.2016 г. в 13:46, novosti-n

Журналисты продолжают раскрывать информацию из законопроекта №4683, который должен привести ряд норм нашего законодательства в соответствие с требованиями Евросоюза. Как передает "Автоблог", украинским автовладельцам придется менять шины согласно сезону принудительно. Первыми под новые требования попадут шипованные шины. Движение по дорогам общего…

Прочитать новость
загрузка...

Больше новостей

загрузка...

© 2013-2018 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть