6 порад, як захистити свій автомобіль в спеку

19.06.2016 г. в 17:05, znaj

Влітку на дорогах стає значно більше машин, адже починається період відпусток, тому багато хто збирається в далеку та не дуже дорогу на відпочинок. Однак, спека – підступна пора, тому потрібно бути напоготові.

ЗНИЗИТИ ТЕМПЕРАТУРУ В САЛОНІ

Літня спека є небезпечним факторомм як для водія і пасажирів, так і для автомобіля. На сонці салон авто швидко нагрівається до температури, яка може спричинити тепловий удар. В спеку стає поширеним явищем зниження реакції та підвищена втома водіїв. .

Існує кілька способів знмзити температуру в салоні. По-перше, слід пам'ятати, що брудний кузов, Незалежно від кольору автомобіля, нагрівається швидше, ніж чистий. А чисте скло пропускає значно менше тепла – воно відбивається від поверхні. Тому потрібно підтримувати чистоту кузова і частіше заїжджати на мийку.

Простим і недорогим засобом знизити температуру в салоні на кілька градусів під час паркування є сонцезахисні шторки. Коли залишаєте автомобіль в літню спеку навіть на 15 хвилин, не полінуйтесь їх встановити.

ОСОБЛИВОСТІ ЛІТНЬОГО ВОДІННЯ

Літо вміє підносити свої небезпечні сюрпризи на дорогах. Саме в цей період на багатьох ділянках доріг проводиться ремонт, як капітальний, з заміною всього дорожнього полотна, так і "ямковий" - просто латками на ямах. Тому, потрібно бути обережним, адже свіжий асфальт в спеку покривається тонкою маслянистою плівкою і стає слизьким.

Якщо в дорозі вас застав дощ, варто знизити швидкість, навіть якщо видимість залишається достатньою. Алде вже перші краплі дощу, змішуючись з дорожнім пилом, утворють слизьку поверхню.

По можливості варто планувати дорогу на ранок або вечір – це краще встати, ніж їхати в самий пік спеки.

ПРОВІТРЮВАННЯ

Перед тим, як включити кондиціонер, спочатку просто провітріть салон, розпечений на стоянці під сонцем – так ви уникните різких перепадів температур, які з часом можуть викликати мікротріщини ущільнювачів скла. Ні в якому разі не направляйте холодне повітря на гаряче скло – може тріснути. Температуру в салоні потрібно підтримувати в районі 25 градусів. Тоді не буде значної різниці з температурою за межами машини, і ризик застудитися помітно знизиться.

УНИКАТИ ПЕРЕГРІВУ ДВИГУНА

Дехто вважає перегрів двигуна влітку нормальним явищем, однак це не правильно. Якщо система охолодження автомобіля повністю справна, вона справляється з будь-спекою. А перегрів найчастіше свідчить про недостатній рівень охолоджувальної рідини або про її низьку якість. Тому в першу чергу потрібно заглянути в розширювальний бачок, при необхідності долити рідину, а якщо її якість викликає сумніви – наприклад, вона мутно-рожевого кольору – замінити. Влітку особливо актуально возити з собою невеликий запас тосолу, частіше перевіряючи його рівень.

Причиною перегріву також може бути забита пухом або просто брудна поверхня радіатора. Якщо ж у вас радіатор чистий, а тосол в нормі, але при цьому мотор перегрівається, - не тягніть з поїздкою на сервіс. Тривалий перегрів викличе деформацію деталей двигуна, що приведе до дуже недешевого ремонту.

ЧАСТІШЕ ЇЗДИТИ НА ЗАПРАВКУ

Якщо бензонасос у вашому авто знаходиться в бензобаку, він охолоджується разом з бензином, і при низькому рівні палива в баку нехай і нечасто, але може перегрітись і вийти з ладу. Краще не допускати, щоб палива в баку було менше 1/4, а краще 1/3 від його обсягу. Якщо ж ви їздите на газі, а бензину в баку тримаєте рівно стільки, щоб вистачило для запусків двигуна, пам'ятайте, що зайві літрів 10 в баку нікуди не дінуться, але можуть допомогти уникнути можливих неприємностей.

НЕ ЗАБУВАЙТЕ ПРО ВОДУ

Ця банальна порада не перестає бути актуальною: в спеку, особливо коли вас чекає тривалий рух по заторах, потрібно возити з собою питну воду. Поширена помилка - вживання водіями солодких газованих напоїв і кави. Такого в спеку краще уникати: вони не поповнюють, а виснажують запаси вологи в організмі.

загрузка...
Еще одна новость

В Неваде испытывают первый в мире дрон-такси

19.06.2016 г. в 17:05, hitech

В американском штате Невада начались испытания в реальных условиях одноместного пассажирского беспилотника. Власти штата рассчитывают, что уже в ближайшем будущем беспилотные такси станут неотъемлемой частью транспортной системы Невады. Созданием беспилотника занимается не американская компания, а китайская — Ehang. В Неваде свой проект китайцы решили тестировать из-за эксклюзивных условий, которые им предоставили власти штата, сообщает Live Science. В случае успешных полетных испытаний дрона, инновационное транспортное средство получит лицензию именно в Неваде. А затем, вероятно, войдет в обиход в этом штате. Дрон Ehang 184 в своих нынешних «кондициях» способен брать на борт одного человека (или груз весом до ста килограмм), подниматься на высоту до 200 метров, разгоняться до 100 км/час и беспрерывно находиться …

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Как проверить автомобиль на участие в ДТП?

19.06.2016 г. в 17:05, auto

Давно уже прошло то время, когда автомобиль был для большинства обывателей роскошью, однако и в наше время далеко не каждый может позволить себе купить новенькое, прямиком из салона «средство передвижения». Многие автолюбители в нашей стране предпочитают приобретать машины на вторичном рынке, но в подобных случаях всегда следует уметь определять все имеющиеся у не нового авто недостатки. Весьма важным критерием при выборе «б/ушного» автомобиля является определение того, попадал ли он ранее в дорожно-транспортные происшествия. Причем покупатель должен суметь распознать битую машину самостоятельно, особенно не рассчитывая на абсолютную честность продавца в подобном вопросе – к сожалению, велика вероятность того, что всю правду об автомобиле и его недостатках вам не расскажут. Интересно знать! Самой первой автомобильной аварией стало столкновение электромобиля с велосипедом, ну а случилось сие происшествие…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

7 недостатков нового ТО автомобилей: мнение главы ВААИД

19.06.2016 г. в 17:05, avtoblog

Законопроект о возвращении ТО в новом виде, вызвал волну дискуссий среди автовладельцев. Генеральный директор Ассоциации автомобильных импортеров и дилеров Олег Назаренко рассказал о наиболее сомнительных моментах законопроекта. "Вчера обсуждал с высокими чиновниками законопроект №4683 о возврате техосмотра и усложнении переоборудования на ГБО. Встретил понимание того, что проект надо прямо сейчас дорабатывать, он сырой и выписан в интересах чиновников, а не автомобилистов. Очень сжато изложу, что именно меня настораживает в законопроекте о возвращении всеобщего техосмотра в Украине: 1) Слишком большой акцент не на безопасность авто, а на экологичность. То есть 60-65% старых иномарок официально ТО физически (без достаточно весомых затрат, а точнее, без дачи взятки) не пройдут и будут вынуждены покупать за взятку. 2) Почему аккредитовать СТО для…

Прочитать новость

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть