Штрафи для водіїв – настають зміни

24.06.2016 г. в 19:29, automotoclub

Вітчизняне Міністерство інфраструктури ініціює на умовах державно-приватного партнерства передати приватним компаніям контроль над перевантаженими вантажними автомобілями і збором штрафів за перевантаження — у разі низки змін у чинному законодавстві. Про це заявив міністр інфраструктури Володимир Омелян.

«Ми готові працювати з приватними компаніями, але для цього потрібні зміни в законодавстві. Я сподіваюся, що ми зробимо це в поточному році, розробимо механізм державно-приватного партнерства, який дасть нам можливість залучати приватних інвесторів до контролю, збору штрафів і компенсації інвестицій», — зазначив міністр під час брифінгу в Києві.

Крім цього він повідомив про ініціативу відрахування відсотків від штрафу до заробітної плати інспекторів «Укртрансбезпекі».

«Повинна бути чітка фінансова мотивація: оштрафував один автомобіль, що отримав 5% цього штрафу плюс до зарплати, оштрафував 10 автомобілів за день — отримуєш фактично свою зарплату за кілька днів роботи», — сказав Володимир Омелян.

http://automotoclub.info/category/zakon-i-avtobiznes/shtrafi-dlya-vodiiv-nastayut-zmini.html

загрузка...
Еще одна новость

Що буде, якщо замість бензину залити дизель

24.06.2016 г. в 19:29, mmr

З таким питанням розбиралися m2motors.com.ua. У чому ж відмінність І паливо, і двигуни, розраховані на роботу з певним видом палива – мають принципові відмінності. При перегонці нафти при різних температурах отримують фракції, які після подальшої обробки перетворюються в: – Бензин, – Гас, – Дизель, – Мазут Таким чином, бензин і дизельне паливо відрізняються як за хімічним складом, так і за характеристиками горіння: вони мають різний вміст різних домішок, різну в’язкість, щільність і температуру займання. Двигуни внутрішнього згорання для обох типів палива теж різні: в бензиновому двигуні паливноповітряна суміш подається в циліндри, де підпалюється електричною іскрою. Принципова відмінність дизельного двигуна (поряд із масою інших…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

В автомобільний закон потрапила "небезпечна помилка"

24.06.2016 г. в 19:29, automotoclub

Законопроект №4683 повернення техогляду і ускладнення переобладнання на ГБО викликав хвилю дискусій. Як розповів експерт, забороняти переобладнання автомобілів на ГБО ніхто не буде, а у законопроекті насправді є помилка. Про це повідомив генеральний директор Асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко. - Забороняти переобладнання автомобілів на ГБО ніхто не буде. Дійсно, в проекті закону №4683 від 17.05.2016 в статті 32 є вимога отримання дозволу на переобладнання авто на ГБО від автовиробника і ця норма могла створити проблему з переобладнанням авто с ГБО. Ця вимога абсолютно безглуздла і могла повністю зупинити переобладнання авто на ГБО. Просто- напросто, в Статті 32 помилка. В основних вимогах щодо переобладнання транспортних засобів помилка і статтю 32 слід читати так: "Не дозволяється…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

В Україні відкриють ще один японський автозавод

24.06.2016 г. в 19:29, autodriving

На підприємстві працевлаштують близько трьох тисяч людей. У жовтні цього року у Яворівському районі на Львівщині японська компанія «Фуджікура” відкриє вже другий завод із виготовлення кабельних мереж для автомобілів. Про це розповіла керівник з адміністративної діяльності «Фуджікура Аутомотів Україна” Оксана Лашманова, передає прес-служба Львівської облдержадміністрації. Новий виробничий комплекс матиме площу в понад 16 тис. кв. м (це як два великі футбольні поля). Там працюватимуть близько трьох тисяч людей. До місця роботи їх обіцяють безкоштовно підвозити. Нагадаємо, перший завод японської компанії на Львівщині запрацював у квітні 2016 року. Загальний обсяг іноземних інвестицій на першому етапі склав 87 млн грн.

Прочитать новость
Loading...

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть