Як не придбати автомобіль після аварії

25.06.2016 г. в 11:02, mmr

Невеликі аварії і ДТП – це нормальне явище в житті будь-якого автомобіля. Однак при продажу далеко не кожен власник прагне ділитися цією інформацією з потенційними покупцями. “Не бита, не фарбована”, – в один голос закликають всі продавці.

1 правило: ретельний візуальний огляд

Почніть з крил і бампера, так як при невеликих ДТП найчастіше страждають саме вони. Подивіться, чи немає на них потертостей, відколів або тріщин – вони можуть бути ознакою аварії, в якій побував автомобіль.

Зверніть увагу на скла, перевірте їх цілісність, а також маркування. Якщо маркування на стеклах не збігається, це означає, що скло змінювалося (можливо, після аварії). Запитайте у власника, проводилася заміна скла: якщо він буде заперечувати цей факт, швидше за все, він хоче приховати від вас ДТП або будь-які протиправні дії, які відбувалися з автомобілем.

Після стекол подивіться на гумові ущільнювачі. В нормальному стані вони повинні рівномірно прилягати до скла, а ось після заміни вставити гумки назад так само ідеально, як на заводі, дуже складно.

Оцініть геометрію кузова: сядьте навпочіпки біля заднього колеса і подивіться на бічну лінію автомобіля (краще робити це в світлий час доби або при достатньому штучному освітленні). Світло від поверхні кузова повинен відбиватися рівно, без будь-яких різких заломлень. Якщо лінії кузова виглядають нерівномірними або відображення спотворюється, можливо, в цьому місці були вм’ятини або пошкодження.

Проведіть рукою по кузову: деякі вм’ятини або сліди перефарбовування можна відчути на дотик.

Ще один спосіб перевірити автомобіль на можливу участь у ДТП – це порівняти зазори кузова. Вони повинні бути рівномірними по всій довжині.

Щоб переконатися, що автомобіль не перефарбовувався після аварії, скористайтеся спеціальним приладом – товщинометрії.

Огляньте кріплення капота і кришки багажника: на заводі болти фарбуються в колір кузова, тому на них легко помітити сліди гайкового ключа або подальшої перефарбовування.

2 правила: перевірка баз ДАІ

У наш час державні органи надають обивателям можливість дізнатися певну інформацію про автомобілі; це відноситься, в тому числі, і до участі конкретного автомобіля в аварії.

Знайти необхідну інформацію можна на спеціальних інтернет-порталах з державного номеру машини, а також VIN-коду або ж за номером свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Подібні дані повинні містити в собі позначки про дату аварію, що відбулася, її вигляді і приблизні характеристики пошкодження автомобіля.

Але при цьому все ж необхідно пам’ятати, що за базами автоінспекції можливо дізнатися тільки ту інформацію про автомобіль, який був зафіксований офіційно інспекторами ДПС або страховими компаніями. У випадках ДТП, коли водії-учасники обходилися без залучення влади, ніякої інформації про події, природно, не зберігається.

загрузка...
Еще одна новость

“Максі” – малолітражка на базі “Запорожця”, яка випередила свій час

25.06.2016 г. в 11:02, mmr

ВНДІТЕ Максі – виготовлений в 1967-му році на базі агрегатів «Запорожця», експериментальний зразок малогабаритного міського легкового автомобіля. Автомобіль був тих же розмірів, що й оригінальний ЗАЗ-965, однак об’єм салону у «Максі» більший. Для більш зручної посадки застосовувалися провертаючі передні сидіння, бічні двері зсувалися убік на роликових опорах. Силовий агрегат розмістили в задній частині кузова, багажний відсік розташовувався позаду задніх сидінь, підвіска всіх коліс була незалежною. Задня стійка кузова, яка виконувала роль дуги безпеки, обєдналися з повітроводами системи охолодження двигуна, повітрозабірники якій розміщувалися на даху. Оригінальний для того часу дизайн екстер’єру міського авто був розроблений В.Арямовим і Е.Молчановим.

Прочитать новость
И еще это можно почитать

10 золотых правил длинных автопутешествий

25.06.2016 г. в 11:02, maximonline

Благодаря этим советам даже 10 тысяч километров за рулем пролетят, словно 9 тысяч километров! Правило № 1: Составь примерный план путешествия. Без плана выезжать вообще нельзя. Как минимум ты должен знать, в каких населенных пунктах будешь бросать на ночь якорь или (если едешь не один) в какой очередности вы поведете машину. Однако строго прописывать время на выполнение каждой задачи — не стоит. Дорога непредсказуема и любое отклонение от намеченного плана будет тебя нервировать. Всегда имей запасные варианты и плавающие сроки. Правило № 2: Машина должна быть чистой изнутри. Перед тем как отправиться в путь, выбрось из машины весь скопившийся хлам: чеки из магазинов, пожелтевшие газеты, рваные пакеты и аквариум, который ты так и не перевез в гараж. В долгой дороге мусор накапливается еще быстрее. Два дня в пути, и ты будешь сидеть по шею …

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Несколько советов по выбору автоинструктора

25.06.2016 г. в 11:02, ualife

Сплошь и рядом встречаются на дороге водители, которые хотят повернуть налево, а поворотник горит правый. И в этом виноват не только водитель, виной зачастую является инструктор, обучавший его или основы системы обучения в современных автошколах. Это не говоря о тех прискорбных вариантах, когда водительские права просто покупают. Часто автошкола допускает к сдаче экзаменов ученика, даже если он еще не достаточно уверенно ведет себя за рулем. Согласно с официальнными данными, 9% происшествий случаются с водителями, которые недавно получили права. Они спешат показать себя, в то время как дефицит знаний и умений приводит к неприятностям на дороге. -- Обязанности инструктора Автоинструктор должен, в первую очередь, привить ученику практические умения безаварийного вождения. Теоретические знания не способны их заменить. И главная роль в освоении уроков принадлежит, конечно же, инструктору. Он…

Прочитать новость

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть