Вражаюче видовище: куди китайці дівають старі автомобілі

25.06.2016 г. в 11:44, mmr

Перший раз в Китаї нашому кореспонденту вдалося побувати в 2006 році. Тоді на дорогах було повно старих мотоколясок, древніх вантажівок і автомобілів. А від числа скутерів і мопедів взагалі голова могла піти обертом. Але з кожним нашим новим візитом число транспортних засобів на вулицях скорочувалося, пише avtoz.net. І мимоволі виникало питання: куди ж вони все це дівають?

Звичайно, судячи з техстану, допотопні автомобілі та мотоколяски цілком могли б і розвалитися. Але ж не всі ж відразу. У провінції напевно б десь збереглися відносно “нові” “дирчики” та вантажівки. Але ні. Їх просто не було видно і все. А по вулицях їздили авто віком до 5 років максимум.

Тепер стає зрозуміло, що стара мото- і автотехніка, яка не проходить екологічні стандарти (аналоги наших Євро) в Китаї просто відправляється на звалище.

Їм заборонена подальша експлуатація, і власники такої техніки добровільно здають їх на звалища. А враховуючи, що в Китаї авторинок уже кілька років далеко за 8 млн. авто, на звалище відправляють мільйони транспортних засобів.

Чого тут тільки не побачиш. Якщо придивитися, то тут не тільки таксі VW Santana, але й мінівени місцевого виробництва за мотивами Hyundai H1, а також безліч місцевих ZX, Great Wall, Chery, Gonow, GFM, Wulling і т.п.

Мототехніка ж взагалі не піддається визначенню. Це просто гора старих “дирчиків”, які в Китаї міняють на нові електроскутери і електромопеди. Адже ще кілька років всі вони їздили по дорогах.

Зараз автозвалища по всіх регіонах Китаю буквально забиті старою технікою, яку чекає утилізація.

загрузка...
Еще одна новость

Як не придбати автомобіль після аварії

25.06.2016 г. в 11:44, mmr

Невеликі аварії і ДТП – це нормальне явище в житті будь-якого автомобіля. Однак при продажу далеко не кожен власник прагне ділитися цією інформацією з потенційними покупцями. “Не бита, не фарбована”, – в один голос закликають всі продавці. -- 1 правило: ретельний візуальний огляд Почніть з крил і бампера, так як при невеликих ДТП найчастіше страждають…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

“Максі” – малолітражка на базі “Запорожця”, яка випередила свій час

25.06.2016 г. в 11:44, mmr

ВНДІТЕ Максі – виготовлений в 1967-му році на базі агрегатів «Запорожця», експериментальний зразок малогабаритного міського легкового автомобіля. Автомобіль був тих же розмірів, що й оригінальний ЗАЗ-965, однак об’єм салону у «Максі» більший. Для більш зручної посадки застосовувалися провертаючі передні сидіння, бічні двері зсувалися убік на роликових…

Прочитать новость
загрузка...

Больше новостей

загрузка...

© 2013-2018 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть