Камери будуть штрафувати власників несправних машин

25.06.2016 г. в 14:42, mmr

Хвилювання правоохоронців цілком виправдані: мало того, що страховики випускають на дороги потенційно небезпечні засоби пересування, підвищуючи аварійність і додаючи роботи поліцейським, так ще відбирають у поліцейських хліб. Раніше всі лаври діставалися людям в погонах, а тепер що? Скажемо більше: страховики в добавок до всього хочуть отримати контроль над базою даних МВС, мотивуючи це необхідністю здійснювати більш ефективний контроль, зокрема, і за ціноутворенням.

Правда, уряду для цього доведеться внести поправки в закон про техогляд і прийняти відповідну постанову. Навряд чи щось подібне станеться, оскільки стежити за організаціями, що займаються ТО, з наступного року, найімовірніше, буде Федеральна служба з акредитації. Іншими словами, вершки не дістануть ні поліцейським, ні страховикам. Автомобілістам же без різниці, кому віддавати гроші, аби можна було їздити.

Тому страшилка потрапляння на штраф за непройденний ТО мало кого турбує. Інша справа – виявитися покараним камерою автоматичної фіксації за відсутність поліса ОСАЦВ! Подібну практику ось-ось введуть, і 4 500 000 халявщиків, розкочують по дорогах країни з лівими полісами, варто вже починати боятися.

загрузка...
Еще одна новость

Михеил Саакашвили назвал худшую автомобильную дорогу в Европе

25.06.2016 г. в 14:42, avtoblog

По словам губернатора Одесской области, самая плохая дорога Старого Света находится в подконтрольном ему регионе. После визита в небольшой город Кодыма, губернатор поделился своими впечатлениями от поездки. Саакашвили заявил, что худшей дороги, чем та, которая ведет из Одессы в этот городок во всей Европе нет. Как сказал губернатор, его предшественник в последний раз был в этом городе около десяти лет назад. За это время дорога превратилась в то, что дорогой и назвать нельзя. Местные жители, все как один, согласились с Саакашвили.

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Вражаюче видовище: куди китайці дівають старі автомобілі

25.06.2016 г. в 14:42, mmr

Перший раз в Китаї нашому кореспонденту вдалося побувати в 2006 році. Тоді на дорогах було повно старих мотоколясок, древніх вантажівок і автомобілів. А від числа скутерів і мопедів взагалі голова могла піти обертом. Але з кожним нашим новим візитом число транспортних засобів на вулицях скорочувалося, пише avtoz.net. І мимоволі виникало питання: куди ж вони все це дівають? Звичайно, судячи з техстану, допотопні автомобілі та мотоколяски цілком могли б і розвалитися. Але ж не всі ж відразу. У провінції напевно б десь збереглися відносно “нові” “дирчики” та вантажівки. Але ні. Їх просто не було видно і все. А по вулицях їздили авто віком до 5 років максимум. Тепер стає зрозуміло, що стара мото- і автотехніка, яка не проходить екологічні стандарти (аналоги наших Євро) в Китаї просто відправляється…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Як не придбати автомобіль після аварії

25.06.2016 г. в 14:42, mmr

Невеликі аварії і ДТП – це нормальне явище в житті будь-якого автомобіля. Однак при продажу далеко не кожен власник прагне ділитися цією інформацією з потенційними покупцями. “Не бита, не фарбована”, – в один голос закликають всі продавці. -- 1 правило: ретельний візуальний огляд Почніть з крил і бампера, так як при невеликих ДТП найчастіше страждають саме вони. Подивіться, чи немає на них потертостей, відколів або тріщин – вони можуть бути ознакою аварії, в якій побував автомобіль. Зверніть увагу на скла, перевірте їх цілісність, а також маркування. Якщо маркування на стеклах не збігається, це означає, що скло змінювалося (можливо, після аварії). Запитайте у власника, проводилася заміна скла: якщо він буде заперечувати цей факт, швидше за все, він хоче приховати від вас ДТП або будь-які протиправні дії,…

Прочитать новость
Loading...

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть