КМЗ “Київ” – унікальний прототип міні-вантажівки

27.06.2016 г. в 07:11, mmr

КМЗ «КИЇВ» – легка, маневрена вантажівка для доставки малих партій вантажів, розроблена в період з 1959 по 1962 рік конструкторами Київського мотоциклетного заводу. Перший варіант (КМЗ-1) оснащувався двигуном від мотоцикла К-750, який розташовувався під кузовом. У блоці з силовим агрегатом працювала 4-ступінчаста мотоциклетна коробка, тому вона не мала заднього ходу, на задньому мосту, для цієї задачі була встановлена ще одна додаткова КПП. Невеликі колеса – 5.00-10 від інвалідної мотоколяски, рульове управління і гальма від «Москвича-402». Кабіна з коротким капотом і гнутим вітровим склом виглядала цілком сучасно.

Дослідні зразки фургона (КМЗ-4) і машини з бортовою платформою (КМЗ-3) також оснащувалися двигуном з повітряним охолодженням від серійного мотоцикла К-750. Автомобіль був оснащений рамою лонжероного типу, вантажною платформою з пластмасовими бортами, незалежною підвіскою передніх коліс. Рульове управління, гідравлічні гальма і колеса були запозичені у Запорожця.

Цільнометалева кабіна була зміщена вперед завдяки невеликим розмірам двигуна, який був розташований перед керованими колесами. Така компоновка дозволила рівномірно розподілити навантаження на осі і використовувати задні односхилі колеса, крім того дизайнери отримали більшу свободу при створенні екстер’єру машини.

У 1962 році був виготовлений т.зв. «Армійський» варіант вантажівки – КМЗ-5, він відрізнявся посиленою рамою, торсіонною підвіскою задніх коліс, сталевою кабіною – з вирізами замість дверей і брезентовим тентом. У серію «Київ» так і не пішов, тому київський завод не мав можливостей для випуску автомобілів.

загрузка...
Еще одна новость

Два нові конкуренти Tesla готуються здивувати світ

27.06.2016 г. в 07:11, bilshe

Вже невдовзі Tesla може втратити лідерство на ринку електричних авто. Це звання збираються забрати собі бренди Atieva та Maserati. Американська компанія Atieva почала випробування свого 900-сильного електричного авто, якого створили на базі Mercedes-Benz Vito. Цей проект відомий під назвою Project Cosmos. Випуск моделі запланований на 2018 рік. У 2019 бренд Maserati вже планує випускати електричний спорткар.

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Віце-прем’єр: Реальний стан справ із дорогами – гірше не може бути

27.06.2016 г. в 07:11, glavcom

Володимир Кістіон вважає, що потрібно частину державних доріг, не змінюючи форму власності, передати під контроль регіонів Віце-прем’єр-міністр Володимир Кістіон в інтерв’ю «Главкому» заявив, що наразі ситуація з українськими дорогами чи не найгірша за останні роки. Він вважає, що шукати винного і з’ясовувати, хто винен – марна справа. Краще максимально сконцентрувати зусилля і в межах можливостей покращити ситуацію. «Реформування «Укравтодору» - це один із моментів розв'язання проблеми, про яку ми говоримо. Хто ефективніше може забезпечити експлуатацію і відповідний стан доріг? Державне агентство автомобільних доріг, яке знаходиться в Києві, чи, наприклад, обласна державна адміністрація, яка знаходиться на тій території, де ті дороги розташовані? Відповідь зрозуміла: той, хто ближче, хто знає проблеми і специфіку. А в нас певний ч…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Коли насправді розпочнеться автофіксація порушень ПДР

27.06.2016 г. в 07:11, mmr

В Інтернеті вже довгий час шириться інформація про те, що вже з 1 липня у Києві почнуть працювати камери автоматичної фіксації порушень ПДР. Насправді дати запуску постійно переносяться – так буде і цього разу. У Києві камери автофіксації працюють вже кілька років у тестовому режимі. Загалом тестувалися 8 компаній-постачальників, серед яких мали обрати ті, що мали найбільш технічно досконалі камери. Але тендер так і не був проведений. За інформацією порталу, МВС і Національна поліція готувалися ввести автоматичну фіксацію порушень ПДД за допомогою дорожніх камер в червні цього року. Однак, через непідготовлені документи, запуск перенесли на осінь. Але експерти сумніваються і в цих термінах, адже для роботи автофіксвції необхідно привести до ладу дорожню інфраструктуру та збільшити кількість дорожніх…

Прочитать новость
Loading...

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть