Як отримати компенсацію за пошкоджене градом авто: покрокова інструкція (Інфографіка)

27.06.2016 г. в 14:12, mukachevo

Журналісти Mukachevo.net на власному прикладі вирішили перевірити, як відшкодувати через страхову компанію збитки, причинені градом.

Це реальна історія, яка сталася сьогодні, 21 червня у Мукачеві після граду, який накрив місто близько 11 години. Мова йде про компенсацію коштів автовласнику за умови оформлення ним каско, а не звичайної автоцивілки. Цей автовласник – працівник редакції Mukachevo.net.

Водій чи власник автомобіля, у випадку пошкодження кузова градом, повинен одразу з місця інциденту зателефонувати на гарячу лінію страхової компанії, у якій він оформляв каско. Бажано це зробити протягом години після надзвичайної ситуацію.

Як правило, спеціаліст компанії одразу дізнається і фіксує всі подробиці ситуації та реєструє випадок у базі. Після перевірки даних фахівець направляє вас до філіалу компанії у вашому місті, щоб аварійний експерт взяв у вас письмове пояснення ситуації та оглянув автомобіль на місці події.

Спільно з експертом ви виїжджаєте до офіційно зареєстрованого автосервісу, де майстер оглядає пошкодження автомобіля та визначає приблизну вартість виконання робіт. Ці дані узгоджуються з експертом страхової компанії і направляються до центрального офісу.

Страхова компанія розглядає справу і протягом певного періоду часу, якщо нічого не змінилось, перераховує кошти до автосервісу, який після їх отримання, розпочинає ремонтні роботи авто.

До слова, за сьогоднішній день тільки до однієї з страхових компанії міста "UNIQA" вже звернулись понад 30 автовласників з подібною проблемою.

загрузка...
Еще одна новость

"Моя машина важить лише 1,8 кілограми, але вартує, як справжня"

27.06.2016 г. в 14:12, expres

62-річний Ігор Сафіяник виграв етап Кубка Європи - 2016 серії "Грен-шлем" з автомодельного спорту. Цікаво, що на самих змаганнях майстерність пілотові не потрібна. Уся його робота - запустити двигун і встигнути відійти. Машина, завдяки автоматиці, по колу радіусом 20 метрів розганяється сама. Для того щоб вийти на повну потужність, їй потрібно приблизно зробити 20 кіл. І наступні вісім, а це 500 метрів траси, є заліковими, на яких і вимірюють максимальну швидкість. Самі машини - справжній витвір мистецтва. Крім свічок, поршня, циліндра і шин, все решта - ручна робота майстра. На створення однієї моделі йдуть місяці, а то й роки. В Івана Сафіяника дві власноруч створені моделі. Хоч машина важить лише 1,8 кілограма, її обслуговування дорожче за звичну іномарку. "На одне змагання…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Как пережить жару в автомобиле без кондиционера

27.06.2016 г. в 14:12, sobkor

Эффективные советы, которые пригодятся многим водителям. С приходом настоящего знойного лета водители сталкиваются с серьезной проблемой, вызванной отсутствием кондиционера. Не имея лишних средств к его установке, владельцы транспортных средств вынуждены выживать в раскаленных коробках, пытаясь не сойти с ума и не лишиться чувств. Однако даже без всемогущего охлаждающего аппарата можно успешно бороться с высокими температурами внутри салона авто, если придерживаться следующих простых правил. Во-первых, всячески старайтесь избегать солнца, паркуйтесь по возможности только в тени, как можно быстрее проезжайте солнечную сторону дороги. В общем, не оставляйте надолго машину под прямыми палящими лучами. Во-вторых, не позволяйте жгучему солнцу создавать парниковый эффект внутри вашего автомобиля. Проникая через стекла, тепло может нагреть воздух в салоне до критических 60-70 градусов.…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Внедорожник "Москвич": мечта, так и не ставшая явью

27.06.2016 г. в 14:12, o-doroge

Автомобиль создали в СССР в далеком 1973 году. АЗЛК-2150 – легкий внедорожник от АЗЛК, созданный в СССР в 1973 году, в рамках проекта по созданию компактного комфортабельного внедорожника. Агрегатная часть прототипа была унифицирована с моделью М-2140, планировавшейся в то время к производству. Всего было создано два прототипа М-2150 с брезентовым и жестким верхом. Внедорожник получился отличным по концепции от "Нивы", более приближенным к "классическим" внедорожникам — с отдельной лонжеронной рамой, неразрезными мостами и жесткими рессорами. В соревновании трех заводов (на АвтоВАЗе — будущий ВАЗ-2121 "Нива", а на ИЖ-маше — Иж-14) победил АвтоВАЗ, сумевший создать наиболее комфортабельную и конкурентоспособную на мировом рынке, хотя и менее "внедорожную", конструкцию. Прототипом М-2150 заинтересовалось…

Прочитать новость
Loading...

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть