Що втрачає автобізнес після виходу Великобританії з ЄС

28.06.2016 г. в 15:30, autocentre

Як показав референдум по Brexit 52% англійців з 33 млн. віддали свої голоси за вихід Великобританії країни з ЄС. Усі вони налаштовані оптимістично. Чого не скажеш про 800 тис. людей, задіяних в автомобільній промисловості країни. Це перша галузь, для якої вихід з ЄС позначиться дуже болісно.

Ще задовго до референдуму по Brexit забила на сполох Асоціація автовиробників і автоімпортерів Society Motor Manufacturers & Traders (SMMT). Її члени висловилися, що для автомобільної галузі дуже важливо бути у складі ЄС. Сьогодні Великобританія демонструє рекордні за останні десять років постачання автомобілів на експорт.

Так, наприклад, в 2015 році в країні було вироблено понад 1,5 млн автомобілів, 57 % з яких пішло за кордон. Вихід зі складу ЄС означає ймовірність запровадження ввізного мита на автомобілі, плюс виникнуть питання про відповідність стандартам ЕС. Усе це негативно позначиться на об’ємах поставок англійських авто на експорт.

Ситуація стає ще складнішою, оскільки усі великі виробники або належать або управляються дочірніми іноземними компаніями, передусім азіатськими. Усе це без сумніву торкнеться бізнесу Тоyota, який у Британії вже півстоліття, а також Nissan. Останній має тут штат в 8 000 співробітників і за підсумками 2015 року став лідером по кількість випущених автомобілів – 475 тис., 80% з яких пішло на експорт.

Генеральний директор Renault – Nissan Карлос Гон раніше cказал, що у разі виходу Великобританії з Євросоюзу виробництво на його Сандерлендскому підприємстві буде “переглянуто залежно від конкретних обставин”. Очевидно, такої ж думки дотримуються і керівники Тоyota, Honda, Ford, General Motors, VW Group, Jaguar і Land Rover.

загрузка...
Еще одна новость

ЛАЗ Лайнер-10 – автобус середнього класу для дальніх рейсів

28.06.2016 г. в 15:30, mmr

ЛАЗ Лайнер-10 (ЛАЗ-42078) – автобус середнього класу для приміських, службових та міжміських перевезень (передмістя, турист, люкс). Приміський варіант призначений для регулярних перевезень пасажирів. Салон автобуса розрахований на загальну місткість 73 людини і 43 посадочних місця. Туристичний варіант автобуса обладнується м’якими регульованими кріслами (39 місць) і системою примусової вентиляції салону з можливістю індивідуального подачі повітря кожному пасажиру. Збільшені багажні відділення мають об’єм 3,5 м3. Лайнер-10 в комплектації “Люкс” оснащується кондиціонером “WEBASTO”. Підвіска на пневмобалонах. На замовлення на всі версії (крім «Люкс», де пакет додаткового оснащення не передбачено) встановлюють переговорний пристрій, тахограф, аудіо- і відеосистему з плазмовим монітором. Модифікації: «Приміськи…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

«Дрозд» — автомобиль, заменяющий любую модель

28.06.2016 г. в 15:30, o-doroge

Электромобиль под названием Blackbird способен «превратиться» в любую модель, которую необходимо показать на экране. Не секрет, что съемка рекламных роликов — довольно трудоемкий процесс. Больше всего сложностей возникает из-за физической доступности автомобиля. Ведь не секрет, что часто заказчик хочет, чтобы на экране появилась конкретная модификация той или иной модели. А иногда время съемки сильно ограничено и получить предсерийный автомобиль в нужное время — это дополнительная головная боль. Впрочем, американское агентство The Mill создало специальный автомобиль, призванный решить данную проблему. Blackbird, или «Дрозд» по-русски, — это электромобиль, созданный для съемок рекламы. Автомобиль построен на особой платформе с изменяемыми параметрами. Скажем, колёсную базу «Дрозда» одним нажатием кнопки можно увеличить на 1,2…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Українці зібрали мотоцикл майбутнього

28.06.2016 г. в 15:30, mmr

Розганяється до 80-ти кілометрів за годину, не потребує пального, за ціною буде доступний навіть для студента. Своєму диво байку винахідники дали багато імен – електротрайк, екотрайк чи трицикл.

Прочитать новость

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть