Виробництво Lanos обходиться дорожче, ніж імпортний автомобіль

28.06.2016 г. в 21:52, hromadskeradio

Чому якісні іномарки дешевші в тих країнах, де немає власного автопрому, розповідає виконавчий директор Центру соціально-економічних досліджень CASE Україна Дмитро Боярчук

Тетяна Трощинська: Ваш переклад статті про бутерброд викликав інтерес — розкажіть, що це за ідея?

Дмитро Боярчук: Один чоловік в США вирішив показати, що займатись всім підряд невигідно. Він вирішив приготувати бутерброд з усього, що виростить чи добуде сам, навіть сіль робив з морської води. Таке виробництво одного бутерброда зайняло 6 місяців і 1500 доларів.

Чому мене вразила і зацікавила ця стаття — у нас зараз, як і у Штатах, ідеї протекціонізму дуже живі.

Василь Шандро: Що означають ідеї протекціонізму?

Дмитро Боярчук: Ми будемо робити все самі, замкнене коло виробництва, нам непотрібен імпорт.

Тетяна Трощинська: Але ж пригнічення цих ідей — це замах на вітчизняне виробництво?

Дмитро Боярчук: Саме ця стаття показує, чому ідея лише місцевого виробництва не має сенсу. Як приклад, ринок автомобілів. Коли виробництво якогось Ланоса чи ЗАЗа коштує для нашого споживача набагато дорожче, ніж більш якісна імпортна машина. У Білорусі, Польщі, які не обтяжені наявністю автопрому, автомобілі набагато дешевші.

Тетяна Трощинська: Завдяки чому автомобілі в країнах без власного автопрому дешевші?

Дмитро Боярчук: У них немає оподаткування, у нас акциз на імпортні автомобілі дуже високий — половина вартості.

Василь Шандро: Хто має порахувати в Україні ефективність всього, що ввозиться і виробляється?

Дмитро Боярчук: Всі ці речі, звичайно, ніхто не повинен рахувати. Вони мають бути очевидними з тих цін, які ми бачимо на базарі. Звичайно, в Україні є традиція проводити вихідні на городі, але ця картопля виходить золота.

Але якщо витрачати час на відпочинок, щось почитати чи вивчити — це принесе набагато більше користі. А якщо людина займається всім підряд — тільки програє.

Тетяна Трощинська: Ідея захисту вітчизняного виробника зараз дуже популярна?

Дмитро Боярчук: Так, ідея живе і процвітає. Є міф, що без власного виробництва ми будемо «ресурсним придатком» для всього світу. Але, насправді, це зараз так. Якщо подивитись на структуру нашого експорту — це метали, руда і зерно, низькосортне виробництво, яке не потребує великих зусиль.

Що маємо робити? Експортувати авіацію, суднобудування, відновити заводи.

Василь Шандро: Чим погана ідея «Свій до свого по своє»?

Дмитро Боярчук: Коли люди знають, що у них куплять товар за будь-яких умов, тільки через те, що це місцевий виробник, то втрачають мотивацію робити якісні продукти. Система «купую у свого» зараз привела до низькоякісних товарів.

загрузка...
Еще одна новость

Які гроші, такі й автошляхи

28.06.2016 г. в 21:52, ukurier

Хронічне недофінансування ремонтних робіт ставить автомагістралі на межу виживання. Якщо дороги Сумщини порівняти з трасами інших областей України, то результат виявиться не на користь слобожанського регіону. Вже набили оскому місцеві перли, якими водії характеризують так звані стрічки, що в’ються до самісінького горизонту і яким більше пасує визначення «напрямок руху». І ситуація дедалі стає критичнішою. Окремі ділянки настільки вбиті, що водії намагаються їх об’їжджати, не зважаючи ні на час, ні на пальне. Головна причина — постійне недофінансування дорожників, зокрема провідної підрядної організації ДП «Сумський облавтодор», через що не дотримуються міжремонтних термінів експлуатації доріг. Як результат, вони швидше руйнуються, збільшуються витрати на їхнє утримання, знижується рівень безпеки руху тощо. Утворилося задавнене коло, яке нія…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Украинцам придется кормить новых «гаишников»

28.06.2016 г. в 21:52, cripo

Новая транспортная инспекция будет действовать параллельно с патрульной полицией и сможет наказывать водителей. Кабмин предложил внести изменения в законы об автотранспорте, прописав новые, европейские нормы. Среди них — аналог ГАИ, запрет на самовольную установку газовых баллонов и переоборудование авто. Запретят даже складывать задние сиденья и ставить автокресла без специальных документов. Также введут табу на праворульные машины. Эксперты считают: нормы противоречивы и не только не приблизят нас к ЕС, но и, наоборот, увеличат коррупцию на дороге. -- Запрет на шипы Первое новшество: для установки газобаллонного оборудования обязательно согласие производителя авто. Но чтобы не заваливать офисы Chevrolet или Daewoo просьбами, продумали альтернативу. По словам главы Всеукраинской ассоциации автоимпортеров и дилеров Олега Назаренко, ею будет разрешение от «уполномоченно…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Сколько стоит замена багажной шторки в машине?

28.06.2016 г. в 21:52, avtomaniya

Мы склонны удивляться дороговизне технологичных опций в автомобиле, но часто не замечаем перед носом самые простые и практичные мелочи. К примеру, взять багажную шторку популярного универсала Subaru Outback. Но узнав стоимость детали, вы больше не станете обращаться с ней наплевательски. Все цены в оригинальное статье – официальные расценки российского импортера. Для удобства «АВТОМАНИЯ» перевела их в доллары по текущему курсу. Материал подготовлен нашими коллегами из журнала «АвтоВести». Мы давно хотели прикинуть стоимость какой-нибудь практичной автомелочевки, которая обычно не привлекает к себе внимания, но по факту может оказаться очень дорогой - а Subaru как раз "славится" высокими ценниками на оригинальные запчасти. Рассмотрим, к примеру, складную шторку багажного отделения - непременный атрибут большинства универсалов, кроссоверо…

Прочитать новость

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть