Виробник автомобілів Lada збанкрутував

01.07.2016 г. в 08:01, o-doroge

Проблеми почалися після відмови підприємства від "Самари 2”.

Рішенням арбітражного суду ЗАТ "Супер-Авто” – підприємство, що випускає дрібносерійні моделі марки LADA – визнано банкрутом, передає avtosreda.

Початком проблем підприємства стало припинення "АвтоВАЗом” випуску сімейства Samara 2, які в "Супер-Авто” обладнали 16-клапанними двигунами. Після цього було прийнято рішення випускати "Пріори” з двигуном об’ємом 1,8 літра власної розробки (130 к.с., 170 Н • м).

Випуск Lada Priora 1.8 стартував на "Супер-Авто” в кінці 2014 року. А вже в 2015 році в Росії відбулася криза, і продажі автомобілів різко впали. Компанія не встигла відбити витрати на підготовку виробництва і сертифікацію автомобілів.

Ще одним несвоєчасним проектом компанії стала розробка другого 1,8-літрового мотора (93 к.с., 150 Н • м) на базі "нивовського” восьмиклапанного 21214. Як тільки "АвтоВАЗ” покинув головний ініціатор проекту Ален Дібуан, керівництво російського автобренда відмовилося від виробництва більш потужної версії Lada 4×4.

Компанія не змогла продовжити випуск пікапів і спецавтомобілів на платформі Lada 4×4. Кузови для цих машин виготовлялися на ліквідованому Бу Андерссоном ОПП. Зварювальне обладнання перенесено на основну виробничу площадку "АвтоВАЗу”, і зварювання необхідних кузовних елементів поки відновити не вдалося.

загрузка...
Еще одна новость

Как быстро и правильно охладить автомобиль на жаре

01.07.2016 г. в 08:01, m2motors

Солнце и жара, которых мы так ждем в холодное время года, в теплое время, особенно летом, становятся настоящей проблемой для водителей. Наиболее ощутима жара для владельцев авто без кондиционера и не самых «свежих» машин. Хотя, в целом, вопрос о том, как же ехать в раскаленной машине – рано или поздно встает перед каждым водителем. Итак, приведу…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Дороги будуватимуть із наступного року

01.07.2016 г. в 08:01, gazeta

Найближчим часом Мінінфраструктури внесе до Верховної Ради пакет законопроектів, необхідних для реформи автодорожньої галузі. — Цього року маємо рекордні 19 мільярдів гривень на відновлення доріг. Наше завдання — максимально ефективно використати ці гроші, — каже міністр інфраструктури Володимир Омелян, 37 років. — З цією метою розробляємо…

Прочитать новость
загрузка...

Больше новостей

загрузка...

© 2013-2018 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть