Чим небезпечна для водія гарнітура hands-free

05.07.2016 г. в 20:42, bbc

Водії, які користуються hands-free гарнітурою для телефонів, відволікаються так само, як і тоді, що тримають телефон у руці. Про це йдеться у дослідженні Університету Сассексу, передає Бі-Бі-Сі.

Вчені встановили, що під час розмови водій може візуально уявляти те, про що він говорить. Для цього він використовує ту ж частину мозку, що і для спостереження за дорогою, встановили вчені.

Результати дослідження можуть стати причиною заборони на використання телефонів за кермом, заявив керівник дослідження.

Під час дослідження 20 чоловіків і 40 жінок-волонтерів взяли участь у тесті, сидячи за кермом авто.

Одна із груп добровольців мала можливість "їхати" без відволікання на розмови, тоді як дві інші чули чоловічий голос із гучномовця, розташованого на відстані 0,9 м.

Ті, кого відволікав голос, що залучав їх до розмови, на одну секунду спізнювалися із реакцією на події на дорозі, такі як поява пішохода на переході, машина, що наближається по смузі, неочікуване авто, припарковане на перехресті.

Дослідження також показало, що коли водіям під час розмови телефоном ставили найпростіше запитання, наприклад, "де ти залишив синю папку?", концентрація уваги водія поширювалася на площу у чотири рази меншу за нормальну, тому що їхній мозок починав уявляти кімнату, де вони залишили папку, замість того, аби передбачати небезпеки для авто прямо перед ними.

Доктор Грем Хоул, старший викладач психології у Університеті Сассексу, каже, що дослідження спростувало "популярну хибну думку, що користування телефоном за кермом є безпечним, якщо використовувати гарнітуру hands-free".

"Проблема полягатиме у втіленні заборони - поліції дуже важко помітити, коли водій користується телефоном, якщо його не тримають в руці", - каже науковець. "Але з іншого боку, думаю, закон таки варто змінити, аби всі водії абсолютно чітко зрозуміли: користування телефоном за кермом є небезпечним".

Доктор Хоул додав, що інші дослідження, проведені раніше, виявили, що телефонні розмови за кермом відволікають водіїв більше, ніж радіо чи розмова із пасажиром. При цьому розмова із пасажиром у авто відволікає менше, бо і водій, і його співрозмовник замовкають коли ситуація на дорозі вимагає уваги.

Нині у Британії закон забороняє керувати мотоциклом чи авто, тримаючи в руках телефон чи інші технічні прилади. Водії отримають автоматичне покарання, якщо користування телефоном зафіксоване камерами спостереження. Покарання складається із штрафу у 100 фунтів та занесення трьох штрафних позначок до водійських прав. Водночас поки що закон дозволяє користуватися телефоном із використанням спеціальної гарнітури, що залишає руки вільними, а також навігаційними системами і раціями, але якщо поліція вважає, що водій відволікається і не контролює авто, його можуть оштрафувати.

загрузка...
Еще одна новость

Компания Jaguar провернула хитрый рекламный трюк

05.07.2016 г. в 20:42, slavpeople

Британский автопроизводитель выдал реальный тест-драйв за виртуальный. В рамках проходящей автовыставки посетителям, а заодно и потенциальным покупателям автомобилей Jaguar предложили насладиться ощущениями от виртуальной поездки в салоне авто. На каждого, кто садился на пассажирское сидение, надевали VR-шлем. Затем на водительское место незаметно забирался водитель, чем-то напоминающий Стига из Top Gear, и проводил самый настоящий тест-драйв. По завершению поездки те, кто побывал в шлеме, находились в полной уверенности, что это лишь симуляция. Каково же было их удивление, когда они узнавали, что это была не виртуальная реальность.

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Новый лимузин Путина прошел краш-тест

05.07.2016 г. в 20:42, autoconsulting

Об этом в интервью "Российской газете" заявил министр промышленности и торговли Денис Мантуров. По словам Мантурова, сейчас прототипы автомобилей для проекта "Кортеж" проходят испытания на разных дорожных покрытиях. На данный момент машины проехали около 10 тысяч тестовых километров из необходимых 100 тысяч. Серийные варианты автомобилей поступят в гараж особого назначения в 2017 году, а их публичная демонстрация состоится в мае 2018-го.

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Новый лимузин Путина прошел краш-тест

05.07.2016 г. в 20:42, autoconsulting

Об этом в интервью "Российской газете" заявил министр промышленности и торговли Денис Мантуров, передает AUTO-Consulting. По словам Мантурова, сейчас прототипы автомобилей для проекта "Кортеж" проходят испытания на разных дорожных покрытиях. На данный момент машины проехали около 10 тысяч тестовых километров из необходимых 100 тысяч. Серийные варианты автомобилей поступят в гараж особого назначения в 2017 году, а их публичная демонстрация состоится в мае 2018-го.

Прочитать новость

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть