В Україні випробують альтернативний підхід до будівництва автошляхів

07.07.2016 г. в 20:43, nv

Державне агентство автомобільних шляхів (Укравтодор) заявило про плани реалізувати пілотний проект з будівництва бетонної дороги.

Він повинен показати, наскільки такий тип автошляхів підходить Україні. Експерти вважають, що бетонні дороги будуть більш якісними і надійними, але поки існує ряд невирішених проблем.

У прес-службі Укравтодору НВ Бізнес повідомили, що мова йде про проект з будівництва бетонної дороги в Полтавській області, розроблений ще за часів колишнього міністра інфраструктури Андрія Пивоварського. Проте проект зараз перебуває на стадії розробки і його реалізації можлива в кращому разі наступного року.

Бетонні дороги мають низку переваг у порівнянні з асфальтованими. Зокрема на них не формуються колії, а також вони в кілька разів міцніші за традиційні.

Заступник міністра інфраструктури Євген Кравцов зазначає, що з досвіду Іспанії та інших країн відомо, що такі шляхи добре використовувати в припортових регіонах. Їх було б непогано побудувати в південних областях України, де йде боротьба з перенавантаженням автівок. Там вантажівки на під’їздах до портів буквально нищать дороги.

Та не все так просто. "Зараз в Україні тільки 2% доріг мають бетонне покриття. Тому що їх важко утримувати взимку, адже вони вимагають інших, ніж асфальтовані, підходів до експлуатації", – розказав заступник голови Укравтодору Володимир Сущенко 29 червня в ході засідання Американської торгової палати в Україні. За його словами бетон сильно піддається корозії в зимовий період через сіль, що використовується проти ожеледиці.

Окрім того, за словами експерта громадської ініціативи Реанімаційний пакет реформ Андрія Мартенса, техніка, що обслуговує дороги в Україні, призначена лише для асфальтованих шляхів. "Та й підрядників і спеціалізованої техніки для будівництва бетонних доріг в Україні поки що немає ", – пояснили в прес-службі Укравтодору.

Доцент кафедри будівництва та експлуатації Національного транспортного університету Олег Островерхий зазначає, що з якщо порівнювати вартість різних типів доріг з огляду на строк їх експлуатації (до 25 років для бетонних, та до 15 років для асфальтованих), то особливої різниці не буде.

Та у бетонних доріг є свої плюси, зазначив на засіданні виконавчий директор Укрцементу Роман Скільський. Адже асфальт у нас на 95% імпортний, а цемент український. “Ніхто не наполягає на тому, щоб будувати такі дороги по всій Україні, але їх можна використовувати там, де є підвищене навантаження і дозволяє клімат», – каже він.

загрузка...
Еще одна новость

Що потрібно для встановлення газобалонного обладнання

07.07.2016 г. в 20:43, weekly

Інформація, яка з'явилася в інтернет-виданнях, щодо змін в порядку перереєстрації транспортних засобів під час встановлення газобалонного обладнання, не відповідає дійсності, - про це заявив провідний спеціаліст сектору кадрового забезпечення та зв’язків з громадськістю реґіонального сервісного центру в Тернопільській області Василь Барановський. Він стверджує, що на адресу їхньої установи жодних документів про зміни в перереєстрації не надходили. Процедура для громадян, які хочуть встановити газобалонне обладнання на власний транспорт, залишається без змін. - Щоб встановити газобалонне обладнання потрібно звернутися в сервісний центр в Тернопільській області, пройти огляд-експертизу транспортного засобу, оплатити в касі за бланкову продукцію та надрукувати заяву на перереєстрацію транспортного засобу. Переобладнання транспортних засобів для роботи на газовом…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Як часто доведеться проходити техогляд в Україні

07.07.2016 г. в 20:43, autocentre

До Верховної Ради України подано законопроект, яким, зокрема, пропонується повернути обов'язковий техогляд для всіх категорій транспортних засобів. Ми з'ясували, як часто доведеться проходити цю процедуру вітчизняним власникам транспорту. У профільному комітеті Верховної Ради перебуває законопроект № 4683, підготовлений Кабінетом Міністрів України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері автомобільного транспорту з метою приведення їх у відповідність з актами Європейського Союзу». Одне з найголовніших нововведень цього документа, що непокоїть усіх українських автомобілістів – повернення обов’язкового техогляду для всіх категорій транспортних засобів. Планується, що ця процедура матиме регулярний характер, а періодичність – залежатиме від типу транспорту. Так, задекларовані наступні терміни проходження ТО: – практично всі…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

В Китае автомобили смыло с улиц грязевым потоком (видео)

07.07.2016 г. в 20:43, mediainfo

На юго-западе Китая проливные дожди спровоцировали сильное наводнение и оползни.

Прочитать новость

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть