Закон про вживані авто: як зміниться український авторинок

15.07.2016 г. в 08:14, obozrevatel

Суть закону про зниження акцизів на імпортні автомобілі, які були у вжитку, полягає у тому, що акциз зменшується на деякі автомобілі дуже суттєво, а на деякі менш суттєво. Вже з 1 серпня українець платитиме менше податків за імпорт вживаних автомобілів з ЄС, аніж платив донині. До прикладу, зараз українець при імпорті автомобіля платить 9,1% мита, акциз (в залежності від об’єму двигуна), ПДВ (20% від повної вартості автомобіля), а також 4-5% збору в пенсійний фонд. Нині ж конкретно акциз зменшився.

Але, як кажуть, чорт ховається у деталях. Згадайте: з 1 квітня 2014 року Верховна Рада за ініціативи Арсенія Яценюка підвищила на 100% акцизи на вживані автомобілі. Згодом з 1 січня 2015 року акцизи знову підвищили. А нині ж їх зменшили. Це називається: людину притиснули, а відпустивши запитали, чи їй стало легше дихати. Виходить, тодішні нардепи підвищили акциз, а нинішні просто опустили його до адекватного рівня. Тому я не вважаю, що через зменшення акцизу, на українському ринку суттєво впадуть ціни на автомобілі.

По-перше, ціни на вживані автомобілі впродовж останніх двох років уже впали і продовжують падати. Причина – не акциз, причина – зубожіння українців. Дехто брав авто у кредит, а нині не знає, як його виплачувати і змушений продавати. До того ж був великий приток так званих "кримських автомобілів" (після анексії півострова, ціни на автомобілі з Криму значно впали, адже їх туди завозили з Росії, де автівки значно дешевші). Ще одна причина – в Україні багато завезених автомобілів з угорською, польською, білоруською реєстрацією. Ці машини незаконно завозяться, але на український ринок вони впливають.

По-друге, у доларовому еквіваленті впали ціни на нові автомобілі. Підрахуємо: долар підскочив у три рази, втім ціни на автомобілі збільшились лише у два рази. Зокрема, ціни на машини у доларах за останні два роки впали майже на 25-30%.

В результаті цих чинників, якщо ви проаналізуєте на сайтах ціни вживаних в ЄС автомобілів, які, згідно з екологічними вимогами, можна ввозити в Україну ( і які випущені не раніше 2010 року), то різниця з аналогічними машинами, які продаються у нашій країні складе не більше 5-6%. Гадаю, цей показник не "вдарить" по автомобільному ринку. Тим паче, у цьому випадку буде доречний наступний приклад: якщо я для власного споживання купив у Німеччині 100 тонн цукерок і привіз їх в Україну, то на ринок це не вплине ніяк. Вплив буде помітним лише тоді, коли я захочу ці цукерки продавати українцям. Така ж ситуація складеться і на ринку: якщо автомобілі ввозитимуть для особистого користування, то загальну фінансову картину це не змінить.

На автомобільний ринок може вплинути хіба що масовий ввіз нових автомобілів з Російської Федерації, адже там машини дешевші, аніж в ЄС. Цікаво, що нині багато хто купує автівки саме в Росії і вивозить їх у Європу. Безперечно, наші депутати передбачили такий розвиток подій і встановили, що автомобілі, завезені з країни-агресора (чи вироблені там) не будуть користуватися пільговими акцизами, але вони дещо не врахували. Так, я одразу їм казав, що ті, хто займатиметься можливою контрабандою, використовуватимуть схему "білоруських креветок" (коли у Росії заборонили норвезьку сьомгу, то її почали поставляти з Білорусі… хоча всі знають, що у цій країні навіть моря нема. Тобто, це була ж та сама риба, просто розфасована в Білорусі і завезена звідти). Така ж схема може проходити з автомобілями: російські авто ввозитимуть в Білорусь, ставитимуть їх на облік та техпаспорт, а потім везтимуть в Україну.

загрузка...
Еще одна новость

Власти хотят ввести плату за пребывание иностранного автомобиля в Украине

15.07.2016 г. в 08:14, eizvestia

Верховная Рада предложила взимать плату за каждый день пребывания иностранного автомобиля в нашей стране. Законопроект №4932, о котором пойдет речь далее, касается всего транспорта, который пересекает государственную границу Украины. Авторы документа предлагают вдвое поднять ставки единого сбора в пунктах пропуска, а также ввести новую платную категорию – для автомобилей полной массой до 3,5 тонн с количеством мест не более 9 включительно с водительским. Перевозчики, эксплуатирующие грузовики или автобусы знают, сколько стоит пересечение границы, поэтому, если проект закона «О внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины относительно единого сбора, взимаемого в пунктах пропуска через государственную границу Украины» станет Законом, просто придется существующий тариф умножить на два. Более интересно раскрыть «инновацию», предложенную в з/п №4932: она…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Як працюватимуть нові МРЕВ

15.07.2016 г. в 08:14, mmr

Замість МРЕВ в Україні відкриваються Сервісні центри МВС. Та чи спростить це життя водіїв насправді, розповів керівник Головного сервісного центру МВС України Владислав Крыклий. Реформа передбачає не банальну зміну вивісок, а зміну самого підходу і концепції. – Півроку ми займалися підготовкою, активна фаза розпочнеться з 12 липня. Електронна чергу, спрощення ряду процедур, ліквідація кабінетної системи – все це передбачає реформа МРЕВ, – розповів Владислав Крыклий. Зміни торкнуться і автошкіл. Замість бюрократії та обов’язкової акредитації – саморегульований ринок за рахунок рейтингів. – Рейтинг допоможе судити про успішність учнів і, відповідно, інструкторів, – розповів про плани Крыклий. Нагадаємо, за перші 5 місяців нинішнього року нових легкових автомобілів в Україні було продано майже на 550 мільйоні…

Прочитать новость
загрузка...
Loading...

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть