Закон про вживані авто: як зміниться український авторинок

15.07.2016 г. в 08:14, obozrevatel

Суть закону про зниження акцизів на імпортні автомобілі, які були у вжитку, полягає у тому, що акциз зменшується на деякі автомобілі дуже суттєво, а на деякі менш суттєво. Вже з 1 серпня українець платитиме менше податків за імпорт вживаних автомобілів з ЄС, аніж платив донині. До прикладу, зараз українець при імпорті автомобіля платить 9,1% мита, акциз (в залежності від об’єму двигуна), ПДВ (20% від повної вартості автомобіля), а також 4-5% збору в пенсійний фонд. Нині ж конкретно акциз зменшився.

Але, як кажуть, чорт ховається у деталях. Згадайте: з 1 квітня 2014 року Верховна Рада за ініціативи Арсенія Яценюка підвищила на 100% акцизи на вживані автомобілі. Згодом з 1 січня 2015 року акцизи знову підвищили. А нині ж їх зменшили. Це називається: людину притиснули, а відпустивши запитали, чи їй стало легше дихати. Виходить, тодішні нардепи підвищили акциз, а нинішні просто опустили його до адекватного рівня. Тому я не вважаю, що через зменшення акцизу, на українському ринку суттєво впадуть ціни на автомобілі.

По-перше, ціни на вживані автомобілі впродовж останніх двох років уже впали і продовжують падати. Причина – не акциз, причина – зубожіння українців. Дехто брав авто у кредит, а нині не знає, як його виплачувати і змушений продавати. До того ж був великий приток так званих "кримських автомобілів" (після анексії півострова, ціни на автомобілі з Криму значно впали, адже їх туди завозили з Росії, де автівки значно дешевші). Ще одна причина – в Україні багато завезених автомобілів з угорською, польською, білоруською реєстрацією. Ці машини незаконно завозяться, але на український ринок вони впливають.

По-друге, у доларовому еквіваленті впали ціни на нові автомобілі. Підрахуємо: долар підскочив у три рази, втім ціни на автомобілі збільшились лише у два рази. Зокрема, ціни на машини у доларах за останні два роки впали майже на 25-30%.

В результаті цих чинників, якщо ви проаналізуєте на сайтах ціни вживаних в ЄС автомобілів, які, згідно з екологічними вимогами, можна ввозити в Україну ( і які випущені не раніше 2010 року), то різниця з аналогічними машинами, які продаються у нашій країні складе не більше 5-6%. Гадаю, цей показник не "вдарить" по автомобільному ринку. Тим паче, у цьому випадку буде доречний наступний приклад: якщо я для власного споживання купив у Німеччині 100 тонн цукерок і привіз їх в Україну, то на ринок це не вплине ніяк. Вплив буде помітним лише тоді, коли я захочу ці цукерки продавати українцям. Така ж ситуація складеться і на ринку: якщо автомобілі ввозитимуть для особистого користування, то загальну фінансову картину це не змінить.

На автомобільний ринок може вплинути хіба що масовий ввіз нових автомобілів з Російської Федерації, адже там машини дешевші, аніж в ЄС. Цікаво, що нині багато хто купує автівки саме в Росії і вивозить їх у Європу. Безперечно, наші депутати передбачили такий розвиток подій і встановили, що автомобілі, завезені з країни-агресора (чи вироблені там) не будуть користуватися пільговими акцизами, але вони дещо не врахували. Так, я одразу їм казав, що ті, хто займатиметься можливою контрабандою, використовуватимуть схему "білоруських креветок" (коли у Росії заборонили норвезьку сьомгу, то її почали поставляти з Білорусі… хоча всі знають, що у цій країні навіть моря нема. Тобто, це була ж та сама риба, просто розфасована в Білорусі і завезена звідти). Така ж схема може проходити з автомобілями: російські авто ввозитимуть в Білорусь, ставитимуть їх на облік та техпаспорт, а потім везтимуть в Україну.

загрузка...
Еще одна новость

Власти хотят ввести плату за пребывание иностранного автомобиля в Украине

15.07.2016 г. в 08:14, eizvestia

Верховная Рада предложила взимать плату за каждый день пребывания иностранного автомобиля в нашей стране. Законопроект №4932, о котором пойдет речь далее, касается всего транспорта, который пересекает государственную границу Украины. Авторы документа предлагают вдвое поднять ставки единого сбора в пунктах пропуска, а также ввести новую платную категорию – для автомобилей полной массой до 3,5 тонн с количеством мест не более 9 включительно с водительским. Перевозчики, эксплуатирующие грузовики или автобусы знают, сколько стоит пересечение границы, поэтому, если проект закона «О внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины относительно единого сбора, взимаемого в пунктах пропуска через государственную границу Украины» станет Законом, просто придется существующий тариф умножить на два. Более интересно раскрыть «инновацию», предложенную в з/п №4932: она…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Як працюватимуть нові МРЕВ

15.07.2016 г. в 08:14, mmr

Замість МРЕВ в Україні відкриваються Сервісні центри МВС. Та чи спростить це життя водіїв насправді, розповів керівник Головного сервісного центру МВС України Владислав Крыклий. Реформа передбачає не банальну зміну вивісок, а зміну самого підходу і концепції. – Півроку ми займалися підготовкою, активна фаза розпочнеться з 12 липня. Електронна чергу, спрощення ряду процедур, ліквідація кабінетної системи – все це передбачає реформа МРЕВ, – розповів Владислав Крыклий. Зміни торкнуться і автошкіл. Замість бюрократії та обов’язкової акредитації – саморегульований ринок за рахунок рейтингів. – Рейтинг допоможе судити про успішність учнів і, відповідно, інструкторів, – розповів про плани Крыклий. Нагадаємо, за перші 5 місяців нинішнього року нових легкових автомобілів в Україні було продано майже на 550 мільйоні…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Импорт электромобилей в Украину резко вырос

15.07.2016 г. в 08:14, ubr

За первые пять месяцев удалось превысить показатели всего прошлого года. Первые пять месяцев 2016 года отличились резким скачком в импорте в Украину электромобилей, сообщает Electrocars со ссылкой на данные фискальной службы. За указанный период было ввезено 822 электрокара, что на 12,5% больше от общего числа ввезенных транспортных средств за весь 2015 год. При этом данные о регистрации электромобилей теперь стали недоступными. Информация об импорте включает в себя те машины, которые еще не проданы, и в то же время не учитывает переоборудованные в Украине авто, из-за чего оценить количество электромобилей на дорогах затруднительно. По тем же причинам неизвестными остаются самые популярные марки электрокаров, но по оценкам экспертов несомненным лидером здесь является Nissan Leaf. "Б…

Прочитать новость
Loading...

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть