Плюси та мінуси закону про вживані авто – думка експерта

17.07.2016 г. в 07:12, zn

Ухвалений Верховною Радою і підписаний президентом закон про зниження акцизів на б/в автомобілі дає змогу протягом двох років вибрати і купити машину в Європі, але не створює ринку вживаних машин, вважає адвокат Микола Алексюк.

“Дворічний термін є більш ніж достатнім для вибору і покупки бажаного транспортного засобу, який використовуватиметься в особистих цілях. Але приходу на український ринок приватних автоділерів – за прикладом країн ЄС – цей закон не сприяє”, – заявив адвокат.

На його думку, більш дискусійним є обмеження з придбання автомобілів, вироблених до 1 січня 2010 року, оскільки для більшості потенційних покупців інтерес представляють саме дешеві автомобілі іноземного виробництва 2002-2010 рр.

“Вікове обмеження було встановлено законодавцем для дотримання норм екологічної безпеки. Водночас жодних розрахунків потенційної шкоди навколишньому середовищу пояснювальна записка до законопроекту не містить, тому в даному контексті законодавець, очевидно, діяв, не забуваючи і про інтереси ділерів та імпортерів нових автомобілів”, – вважає експерт.

Адвокат також зазначає, що скептики докоряють авторам закону в тому, що покупка і ввезення транспортних засобів з країн Центральної та Західної Європи (країн з найнижчими цінами на б/в авто) вимагатиме отримання шенгенських віз потенційними покупцями, це на практиці звузить коло осіб, які зможуть скористатися тимчасовими пільгами.

“Втім, якісно підготовлений пакет документів є запорукою для отримання візи на термін, необхідний для оформлення всіх процедур, пов’язаних з придбанням транспортного засобу за кордоном. У разі реального наміру придбати автомобіль за кордоном формування такого пакету документів не створить труднощі для заявника”, – вважає Алексюк.

загрузка...
Еще одна новость

Водитель автовоза героически бросился спасать горящие «Фольксвагены» (ВИДЕО)

17.07.2016 г. в 07:12, motormania

В Китае автомобилист запечатлел довольно необычное действо. На одном из шоссе загорелся автовоз с легковушками Volkswagen. Практически все автомобили оказались охвачены огнем, кроме одного седана. Несмотря на огромный риск, водитель грузовика решает спасти автомобиль, до которого воспламенение еще не успело добраться. В итоге ему удалось выкатить с прицепа, при этом сам спасатель не пострадал. И тем не менее вопрос остается открытым — стоит ли так рисковать из-за машины?

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Вчені визначили основні причини ДТП

17.07.2016 г. в 07:12, znaj

Вчені з'ясували, через що найчастіше трапляються дорожньо-транспортні пригоди. З'ясувалося, що сп'яніння відповідальне менш ніж за 1% ДТП. Головними причинами аварій вчені назвали відволікаючі фактори. До них віднесли використання мобільних телефонів за кермом та розмови з пасажирами. Американські вчені з інституту техніки і транспорту Вірджинії провели масштабне дослідження, яке обійшлося в 70 мільйонів доларів і охопило 3,5 тисячі добровольців. Їм в автомобілі встановили спеціальні датчики, які стежили за поведінкою водія за кермом. Дослідження тривало 3 роки. Водії за цей час проїхали понад 56 млн. км, опинившись в 1,5 тисячах аварій. Вчені з'ясували, що близько 90 відсотків аварій спровоковані неуважністю водія. Розмови по телефону стали причинами 6,4% аварій. Спілкування з пасажирами…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Вчені визначили основні причини ДТП

17.07.2016 г. в 07:12, znaj

Вчені з'ясували, через що найчастіше трапляються дорожньо-транспортні пригоди. З'ясувалося, що сп'яніння відповідальне менш ніж за 1% ДТП. Головними причинами аварій вчені назвали відволікаючі фактори. До них віднесли використання мобільних телефонів за кермом та розмови з пасажирами. Американські вчені з інституту техніки і транспорту Вірджинії провели масштабне дослідження, яке обійшлося в 70 мільйонів доларів і охопило 3,5 тисячі добровольців. Їм в автомобілі встановили спеціальні датчики, які стежили за поведінкою водія за кермом. Дослідження тривало 3 роки. Водії за цей час проїхали понад 56 млн. км, опинившись в 1,5 тисячах аварій. Вчені з'ясували, що близько 90 відсотків аварій спровоковані неуважністю водія. Розмови по телефону стали причинами 6,4% аварій. Спілкування з пасажирами…

Прочитать новость

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть