В українських водіїв з’явився шанс заощадити на паливі

17.07.2016 г. в 09:13, o-doroge

У заправників вже з’явився привід знизити вартість палива на 20 коп / л.

Справа в тому, що акциз з роздрібної реалізації нафтопродуктів в Україні прив’язаний до курсу євро. А його вартість, як відомо, впала.

Тобто, теоретично є всі передумови для знижок навіть без урахування світової кон’юнктури на нафтовому ринку.

Ми вирішили поцікавитися у експертів варто очікувати "розпродажів” на вітчизняних заправках.

Нагадаємо, ставка роздрібного акцизу з 1 січня 2016р зафіксована на рівні € 0,042 грн./л. Його перегляд відбувається щоквартально, і сума кожного разу перераховується згідно з курсом євро, встановленим Нацбанком на 20 число попереднього місяця.

20 червня курс євро становив 27,828447 грн./€. За заданою формулою нескладно підрахувати, що зараз в кожному літрі пального закладено акцизу на 1, 169 грн. Для порівняння: у другому кварталі цього року роздрібний акциз становив 1,27 грн./л, в першому кварталі – 1,07 грн./л.

Продавці проти

Втім, за словами директора консалтингової групи А-95 Сергія Куюна, зниження курсу євро, на жаль, важко назвати істотним фактором у формуванні ціни на паливо.

Якщо заправники і підуть на зниження цін, то тільки тоді, коли побачать, що євро подешевшав надовго і нинішній курс, як мінімум, стабілізується. Адже зараз ніхто не дасть гарантії, що завтра європейська валюта знову не розвернеться в зворотному напрямку. Крім того, продавці апелюють до того факту, що все ще продають старі запаси палива, з яких давно сплачені податки за підвищеним курсом.

"20 коп – дуже маленька величина. Не думаю, що ринок захоче перегляду цін. Така ж реакція була б і в зворотному випадку: якби курс трохи піднявся, ніхто не став би тут же переписувати цінники. Це занадто незначна зміна, щоб змусити ринок реагувати ", – зазначив у розмові Сергій Куюн.

Ніяких передумов для зниження вартості пального не бачить і президент Асоціації "Об’єднання операторів ринку нафтопродуктів України” Леонід Косянчук.

"Бензин недооцінений ще на 0,5 грн./л, а ДП і зовсім на 0,9 грн./л. В умовах, коли більше половини продавців не платить роздрібний акциз, що дозволяє їм демпінгувати – ніякі незначні зниження цін не збільшать обсяги продажів. Легальний ринок і так змушений працювати на межі збитковості, на відміну від "сірих” трейдерів, які податків взагалі не платять”, – зазначив Леонід Косянчук.

загрузка...
Еще одна новость

Плюси та мінуси закону про вживані авто – думка експерта

17.07.2016 г. в 09:13, zn

Ухвалений Верховною Радою і підписаний президентом закон про зниження акцизів на б/в автомобілі дає змогу протягом двох років вибрати і купити машину в Європі, але не створює ринку вживаних машин, вважає адвокат Микола Алексюк. “Дворічний термін є більш ніж достатнім для вибору і покупки бажаного транспортного засобу, який використовуватиметься в особистих цілях. Але приходу на український ринок приватних автоділерів – за прикладом країн ЄС – цей закон не сприяє”, – заявив адвокат. На його думку, більш дискусійним є обмеження з придбання автомобілів, вироблених до 1 січня 2010 року, оскільки для більшості потенційних покупців інтерес представляють саме дешеві автомобілі іноземного виробництва 2002-2010 рр. “Вікове обмеження було встановлено законодавцем для дотримання норм екологічної безпеки. Водноч…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Водитель автовоза героически бросился спасать горящие «Фольксвагены» (ВИДЕО)

17.07.2016 г. в 09:13, motormania

В Китае автомобилист запечатлел довольно необычное действо. На одном из шоссе загорелся автовоз с легковушками Volkswagen. Практически все автомобили оказались охвачены огнем, кроме одного седана. Несмотря на огромный риск, водитель грузовика решает спасти автомобиль, до которого воспламенение еще не успело добраться. В итоге ему удалось выкатить с прицепа, при этом сам спасатель не пострадал. И тем не менее вопрос остается открытым — стоит ли так рисковать из-за машины?

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Вчені визначили основні причини ДТП

17.07.2016 г. в 09:13, znaj

Вчені з'ясували, через що найчастіше трапляються дорожньо-транспортні пригоди. З'ясувалося, що сп'яніння відповідальне менш ніж за 1% ДТП. Головними причинами аварій вчені назвали відволікаючі фактори. До них віднесли використання мобільних телефонів за кермом та розмови з пасажирами. Американські вчені з інституту техніки і транспорту Вірджинії провели масштабне дослідження, яке обійшлося в 70 мільйонів доларів і охопило 3,5 тисячі добровольців. Їм в автомобілі встановили спеціальні датчики, які стежили за поведінкою водія за кермом. Дослідження тривало 3 роки. Водії за цей час проїхали понад 56 млн. км, опинившись в 1,5 тисячах аварій. Вчені з'ясували, що близько 90 відсотків аварій спровоковані неуважністю водія. Розмови по телефону стали причинами 6,4% аварій. Спілкування з пасажирами…

Прочитать новость

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть