ЛАЗ-5255 “Карпати” – принципово нове сімейство туристичних автобусів

17.07.2016 г. в 13:50, mmr

ЛАЗ-5255 “Карпати” – нове сімейство туристичних автобусів, розроблене в кінці 70-х років Всесоюзним конструкторсько-експериментальним інститутом автобусобудування у Львові.

У 1980 році один з дослідних зразків ЛАЗ-5255 був підготовлений для супроводу колони з Олімпійським вогнем. До середини 80-х років сімейство автобусів ЛАЗ-5255 “Карпати” складалося з безлічі різних модифікацій, але серійних автобусів з таким найменуванням ми так і не побачили.

На ювілейній виставці “Автопрому – 60 років” проходила на ВДНГ СРСР демонструвалося відразу два автобуси ЛАЗ-5255. Один автобус ЛАЗ-5255 у приміській версії скромно стояв в ряду автобусів, зате інший автобус був встановлений мало не на самому почесному місці – на узвишші при вході в павільйон. На пояснювальній табличці до автобуса було позначено найменування машини і ТХ і при цьому ні слова про призначення незвичайного по виду автобуса. А на незвичність автобуса вказували встановлені на ньому проблискові маячки і гучномовці.

Це був один з дослідних зразків автобуса для Байконура – для доставки космонавтів на стартовий майданчик. Правда цей екземпляр всього лише виконував роль дублера – і призначався для випробувань, а не для самої служби на космодромі. Але завдяки йому, саме “космічна” спеціальність стала основною для автобусів ЛАЗ-5255. У другій половині 80-х років ХХ століття, були побудовані два “бойових” автобуса для Байконура, які вже на місці отримали найменування “Зоряний” і “Байконур”. На даний момент ці автобуси продовжують використовуватися за призначенням.

загрузка...
Еще одна новость

Идеально для Украины: дороги предлагают делать из навоза (Видео)

17.07.2016 г. в 13:50, autodriving

Езда по ряду дорог у многих водителей вызывает чувство, будто под колесами и не дорога вовсе, а продукт жизнедеятельности какого-нибудь животного. Исследователи из Государственного Университета Северной Каролины хотят доказать, что фекалии и навоз, на самом деле были зря упомянуты в контексте плохого асфальта и они могут заменить нефть, которую обычно используют для производства битума. В поисках альтернативы дорогостоящей нефти, исследователи обнаружили, что отходы у свиней имеют достаточное количество масел, чтобы быть схожими по свойствам с нефтью. Можно было бы использовать их и в качестве топлива, но уровень масел низковат. При поддержке Национального научного фонда, группа разработала процесс, который превращает отходы в пригодный для создания асфальта черный сырой и липкий битум. Стоимость обработки навоза составляет 0,56 долларов за литр, что в целом экологичнее и дешевле нефтяных…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

В українських водіїв з’явився шанс заощадити на паливі

17.07.2016 г. в 13:50, o-doroge

У заправників вже з’явився привід знизити вартість палива на 20 коп / л. Справа в тому, що акциз з роздрібної реалізації нафтопродуктів в Україні прив’язаний до курсу євро. А його вартість, як відомо, впала. Тобто, теоретично є всі передумови для знижок навіть без урахування світової кон’юнктури на нафтовому ринку. Ми вирішили поцікавитися у експертів варто очікувати "розпродажів” на вітчизняних заправках. Нагадаємо, ставка роздрібного акцизу з 1 січня 2016р зафіксована на рівні € 0,042 грн./л. Його перегляд відбувається щоквартально, і сума кожного разу перераховується згідно з курсом євро, встановленим Нацбанком на 20 число попереднього місяця. 20 червня курс євро становив 27,828447 грн./€. За заданою формулою нескладно підрахувати, що зараз в кожному літрі пальног…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Плюси та мінуси закону про вживані авто – думка експерта

17.07.2016 г. в 13:50, zn

Ухвалений Верховною Радою і підписаний президентом закон про зниження акцизів на б/в автомобілі дає змогу протягом двох років вибрати і купити машину в Європі, але не створює ринку вживаних машин, вважає адвокат Микола Алексюк. “Дворічний термін є більш ніж достатнім для вибору і покупки бажаного транспортного засобу, який використовуватиметься в особистих цілях. Але приходу на український ринок приватних автоділерів – за прикладом країн ЄС – цей закон не сприяє”, – заявив адвокат. На його думку, більш дискусійним є обмеження з придбання автомобілів, вироблених до 1 січня 2010 року, оскільки для більшості потенційних покупців інтерес представляють саме дешеві автомобілі іноземного виробництва 2002-2010 рр. “Вікове обмеження було встановлено законодавцем для дотримання норм екологічної безпеки. Водноч…

Прочитать новость
Loading...

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть