КрАЗ-260 – потужна вантажівка для безнадійного бездоріжжя

25.07.2016 г. в 08:53, autodriving

КрАЗ-260 був створений в шістдесятих роках минулого століття колективом Кременчуцького автомобільного заводу під керівництвом В.В. Тоболін. Основним його призначенням стала заміна вантажного автомобіля КрАЗ-255Б.

Новинка отримала взяту від КрАЗ-250 суцільнометалеву кабіну. З метою поліпшення огляду з кабіни її зрушили вперед, що дозволило збільшити довжину вантажної платформи.

Вантажівка отримала форсований мотор ЯМЗ-238 «Л» з турбонагнітачем. Все це дозволило збільшити вантажопідйомність на 1,5 т.

Випробовувало даний автомобіль НДІ-21, проте, навіть після отримання позитивних результатів, запуск його в серійне виробництво затримався у зв’язку з відсутністю на заводі виробничих ліній з виготовлення кабін з металу. В результаті чого виробництво КрАЗ-260 почалося тільки в 1981 році і тривало до 1993 року.

Основним призначенням даної вантажівки було перевезення вантажів та особового складу Радянської Армії, як по облаштованим дорогах, так і по бездоріжжю. Так само він міг буксирувати літаки масою не більше 72-х тонн.

КрАЗ-260 мав повний привід, короткі звіси, і централізовану систему регулювання тиску в шинах. Вантажна платформа була тентованая і мала відкидаються лавки, тент і дуги.

Дизельний мотор ЯМЗ-238Л оснащувався турбонагнітачем, передпусковим підігрівачем, а також системою «Термостат», яка полегшувала запуск силового агрегату в умовах низьких температур. Так як енергію відпрацьованих газів частково поглинав турбонагнітач, в конструкції машини був відсутній глушник.

Розробники вантажівки скористалися чотириступінчастою МКПП з синхронізаторами на всіх передачах, а також двоступеневою роздавальною коробкою. При цьому в останню був вмонтований міжосьовий диференціал.

Рульовий механізм мав гідравлічний підсилювач. Підвіска була ресорна, а робоче гальмо – барабанного типу.

З додаткового устаткування цієї машини можна відзначити опалювальну і вентиляційну систему, встановлену на даху кабіни фару-шукач, а також радіоприймач.

загрузка...
Еще одна новость

«Куда подевались украинские автомобильные дороги»

25.07.2016 г. в 08:53, avtoblog

Или почему автовладельцам не видать хороших трасс. Сколько денег государство берет с водителей на ремонт дорог и на что их тратят? С начала 2011 года правительство отменило техосмотр, и включило транспортный сбор в стоимость бензина. Тогда власть пообещала: отныне с каждого купленного литра в Дорожный фонд будут перечисляться 50 копеек на ремонт дорог. Но на качестве дорог эта реформа так и не отразилась, а сам Дорожный фонд в 2014 году был упразднен. Топливный акциз приносит до 40 млрд грн в год. Это сумма, которая должна направляться на содержание и ремонт дорог. Но реально лишь от 10 % до 40 % в последние годы выделялись на эти цели. Так, в 2014 году по информации Минфина на счет спецфонда поступило – 17,8 млрд грн. С 2014 года топливный акциз утратил свое целевое назначение, а ремонт дорог осуществляется из не больших поступлений о…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Стало відомо, як буде працювати система відеофіксації порушень ПДР

25.07.2016 г. в 08:53, autonews

Голова Національної поліції України Хатія Деканоідзе в інтерв’ю НВ розкрила деякі подробиці про роботу системи відеофіксації порушень правил дорожнього руху (ПДР). Вона розповіла, що повідомлення про штрафи будуть приходити порушникам через Укрпошту. Також Нацполіція має намір створити електронну базу, де кожна людина зможе зайти і перевірити свою машину. Там будуть фіксуватися і штрафи, і можливість їх оплати. За словами Деканоідзе, за перший тиждень камери зафіксували близько 198 тис. правопорушень на 12 млн грн. Причому 90 % випадків — це порушення швидкісного режиму на дорозі. Як раніше повідомляло, 4 червня Національна поліція в Києві запустила проект фото- і відеофіксації порушень правил дорожнього руху. Міністр Внутрішніх Справ Арсен Аваков зазначив,…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Стало известно, как выглядит обновлённый Nissan Teana

25.07.2016 г. в 08:53, fastnews

Nissan Teana на отечественном авторынке так и не появился, как нет его в продаже и на территории Штатов. А между тем, уж три года автолюбители мира имеют возможность его приобретать. Впрочем, американцы, всё же, «причастны» к Nissan Teana, потому что у них этот автомобиль продаётся, как Altima и пользуется немалым спросом. Причина в демократичной цене авто – базовая комплектация идёт от 22,5 тысяч долларов. Поклонники данной модели все эти тр года следят за «жизнью» и преобразованиями Nissan Teana. И вот в Китае продемонстрировали обновлённый вариант третьего поколения данного авто. Так, китаец обладает новым «обличием» со сложноформенными фарами, имеет массивную V-образную накладку на решётке и совсем не похож на Nissan Teana прежних времён. У передних крыльев появила…

Прочитать новость
Loading...

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть