Велика дорога навколо Києва: як це буде виглядати?

25.07.2016 г. в 09:35, automotoclub

Вже до кінця липня 2016 року КОДА запланувала подати для інвесторів проект будівництва Великої кільцевої автомобільної дороги (ВКАД) навколо Києва, повідомив голова КОДА Максим Мельничук.

"Одним з найбільших стратегічних проектів (для Київської області) на цей рік є ВКАД навколо Києва... Я думаю, до кінця липня КОДА буде мати можливість особисто представити цей проект для інвесторів", – сказав М. Мельничук на зустрічі з Американсько-українською діловою радою в Києві у четвер.

За словами голови КОДА, протяжність ВКАД навколо Києва складе приблизно 193 км, а необхідний обсяг інвестицій для її будівництва оцінюється приблизно в $2 млрд.

"У нас зараз йдуть обговорення з деякими країнами, наприклад, з Францією, Китаєм. Вони готові приєднатися до цього проекту", – додав М. Мельничук.

На його думку, важливим є умова, щоб така дорога по завершенні її будівництва залишилася в розпорядженні КОДА, оскільки це відкриє можливості для інвесторів будувати поруч з нею готелі, автозаправні станції і т. д.

загрузка...
Еще одна новость

КрАЗ-260 – потужна вантажівка для безнадійного бездоріжжя

25.07.2016 г. в 09:35, autodriving

КрАЗ-260 був створений в шістдесятих роках минулого століття колективом Кременчуцького автомобільного заводу під керівництвом В.В. Тоболін. Основним його призначенням стала заміна вантажного автомобіля КрАЗ-255Б. Новинка отримала взяту від КрАЗ-250 суцільнометалеву кабіну. З метою поліпшення огляду з кабіни її зрушили вперед, що дозволило збільшити довжину вантажної платформи. Вантажівка отримала форсований мотор ЯМЗ-238 «Л» з турбонагнітачем. Все це дозволило збільшити вантажопідйомність на 1,5 т. Випробовувало даний автомобіль НДІ-21, проте, навіть після отримання позитивних результатів, запуск його в серійне виробництво затримався у зв’язку з відсутністю на заводі виробничих ліній з виготовлення кабін з металу. В результаті чого виробництво КрАЗ-260 почалося тільки в 1981 році і тривало до 1993…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

«Куда подевались украинские автомобильные дороги»

25.07.2016 г. в 09:35, avtoblog

Или почему автовладельцам не видать хороших трасс. Сколько денег государство берет с водителей на ремонт дорог и на что их тратят? С начала 2011 года правительство отменило техосмотр, и включило транспортный сбор в стоимость бензина. Тогда власть пообещала: отныне с каждого купленного литра в Дорожный фонд будут перечисляться 50 копеек на ремонт дорог. Но на качестве дорог эта реформа так и не отразилась, а сам Дорожный фонд в 2014 году был упразднен. Топливный акциз приносит до 40 млрд грн в год. Это сумма, которая должна направляться на содержание и ремонт дорог. Но реально лишь от 10 % до 40 % в последние годы выделялись на эти цели. Так, в 2014 году по информации Минфина на счет спецфонда поступило – 17,8 млрд грн. С 2014 года топливный акциз утратил свое целевое назначение, а ремонт дорог осуществляется из не больших поступлений о…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Стало відомо, як буде працювати система відеофіксації порушень ПДР

25.07.2016 г. в 09:35, autonews

Голова Національної поліції України Хатія Деканоідзе в інтерв’ю НВ розкрила деякі подробиці про роботу системи відеофіксації порушень правил дорожнього руху (ПДР). Вона розповіла, що повідомлення про штрафи будуть приходити порушникам через Укрпошту. Також Нацполіція має намір створити електронну базу, де кожна людина зможе зайти і перевірити свою машину. Там будуть фіксуватися і штрафи, і можливість їх оплати. За словами Деканоідзе, за перший тиждень камери зафіксували близько 198 тис. правопорушень на 12 млн грн. Причому 90 % випадків — це порушення швидкісного режиму на дорозі. Як раніше повідомляло, 4 червня Національна поліція в Києві запустила проект фото- і відеофіксації порушень правил дорожнього руху. Міністр Внутрішніх Справ Арсен Аваков зазначив,…

Прочитать новость
Loading...

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть