Велика дорога навколо Києва: як це буде виглядати?

25.07.2016 г. в 09:35, automotoclub

Вже до кінця липня 2016 року КОДА запланувала подати для інвесторів проект будівництва Великої кільцевої автомобільної дороги (ВКАД) навколо Києва, повідомив голова КОДА Максим Мельничук.

"Одним з найбільших стратегічних проектів (для Київської області) на цей рік є ВКАД навколо Києва... Я думаю, до кінця липня КОДА буде мати можливість особисто представити цей проект для інвесторів", – сказав М. Мельничук на зустрічі з Американсько-українською діловою радою в Києві у четвер.

За словами голови КОДА, протяжність ВКАД навколо Києва складе приблизно 193 км, а необхідний обсяг інвестицій для її будівництва оцінюється приблизно в $2 млрд.

"У нас зараз йдуть обговорення з деякими країнами, наприклад, з Францією, Китаєм. Вони готові приєднатися до цього проекту", – додав М. Мельничук.

На його думку, важливим є умова, щоб така дорога по завершенні її будівництва залишилася в розпорядженні КОДА, оскільки це відкриє можливості для інвесторів будувати поруч з нею готелі, автозаправні станції і т. д.

загрузка...
Еще одна новость

КрАЗ-260 – потужна вантажівка для безнадійного бездоріжжя

25.07.2016 г. в 09:35, autodriving

КрАЗ-260 був створений в шістдесятих роках минулого століття колективом Кременчуцького автомобільного заводу під керівництвом В.В. Тоболін. Основним його призначенням стала заміна вантажного автомобіля КрАЗ-255Б. Новинка отримала взяту від КрАЗ-250 суцільнометалеву кабіну. З метою поліпшення огляду з кабіни її зрушили вперед, що дозволило збільшити довжину вантажної платформи. Вантажівка отримала форсований мотор ЯМЗ-238 «Л» з турбонагнітачем. Все це дозволило збільшити вантажопідйомність на 1,5 т. Випробовувало даний автомобіль НДІ-21, проте, навіть після отримання позитивних результатів, запуск його в серійне виробництво затримався у зв’язку з відсутністю на заводі виробничих ліній з виготовлення кабін з металу. В результаті чого виробництво КрАЗ-260 почалося тільки в 1981 році і тривало до 1993…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

«Куда подевались украинские автомобильные дороги»

25.07.2016 г. в 09:35, avtoblog

Или почему автовладельцам не видать хороших трасс. Сколько денег государство берет с водителей на ремонт дорог и на что их тратят? С начала 2011 года правительство отменило техосмотр, и включило транспортный сбор в стоимость бензина. Тогда власть пообещала: отныне с каждого купленного литра в Дорожный фонд будут перечисляться 50 копеек на ремонт дорог. Но на качестве дорог эта реформа так и не отразилась, а сам Дорожный фонд в 2014 году был упразднен. Топливный акциз приносит до 40 млрд грн в год. Это сумма, которая должна направляться на содержание и ремонт дорог. Но реально лишь от 10 % до 40 % в последние годы выделялись на эти цели. Так, в 2014 году по информации Минфина на счет спецфонда поступило – 17,8 млрд грн. С 2014 года топливный акциз утратил свое целевое назначение, а ремонт дорог осуществляется из не больших поступлений о…

Прочитать новость
загрузка...
Загрузка...
Loading...

© 2013-2017 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть