Будівництво платної автодороги не означає ліквідацію безкоштовної траси, заявляє віце-прем'єр-міністр – міністр регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Геннадій Зубко.
Раніше начальник відділу інвестицій в інфраструктурні проекти Агентства інвестицій і розвитку Одеської обласної державної адміністрації Володимир Шемаєв заявив, що в разі будівництва платної автотраси Київ – Одеса за проїзд нею одного автомобіля потрібно буде заплатити близько 860 грн.
"Коли ми говоримо про те, що хтось каже, що хоче побудувати платну дорогу, то вона взагалі будується поряд із тією дорогою, яка існує, а не замість неї. Тому є місцеві дороги, є магістральні мережі. І якщо постане питання щодо платних доріг, то це питання будівництва нових магістралей і головне – стягування плати з тих, хто руйнує ці дороги... Ми говоримо про створення Дорожнього фонду, де частина коштів буде йти на створення магістральних доріг і частина – на місцеві. Місцевих доріг за протяжністю у нас у 16 разів більше, ніж магістральних, тому це хвилює громади", - сказав Зубко в ефірі телеканалу "112 Україна".
Віце-прем'єр зазначив, що у планах уряду на наступний рік "стоять дуже прості речі".
"Це, в першу чергу, створення тих фондів, які дозволять фінансувати роботи, які будуть якісно виконані. Це Фонд енергоефективності і, зокрема, Дорожній фонд. Якщо пан Омелян (міністр інфраструктури України Володимир Омелян, - ред.) говорить, що треба контролювати, то ми можемо додатково вводити іноземні компанії, які можуть контролювати якість доріг", - наголосив Зубко.
Законодательство Украины намерены привести в соответствие с требованиями ЕС. В ходе планового приведения украинского законодательства в соответствие с требованиями Европейского Союза, Кабинетом министров создан законопроект №4683. Это тот самый объемный документ, который должен вернуть техосмотр, существенно изменить законодательство в сфере коммерческих…
Прочитать новостьНа самом деле, после принятия закона о снижении акциза на поддержанные автомобили ввезти их в Украину из Европы проще не станет. Об этом в комментарии «Слову и Делу» рассказал независимый транспортный эксперт, бывший заместитель министра инфраструктуры Украины Александр Кава, анализируя закон об отмене акциза на б/у автомобили для украинцев. «Мало…
Прочитать новостьНовости
Новая полиция
• Вместо ГАИ на дорогах Украины так и не появились более 100 нарядов полиции, как обещал Князев
• Цінні поради водіям: поліцейські просять відкрити капот, багажник або двері автомобіля
• За півроку столичні копи розтрощили більше півсотні службових авто
© 2013-2018 AvtoVod
info@avtovod.org.ua