Платні дороги в Україні: чи буде в нас, як в Європі?

04.08.2016 г. в 08:39, ckp.in.ua

За проїзд 500 км трасою Київ-Одеса збираються брати платню близько 900 грн з авто. Про це розповів начальник відділу інвестицій в інфраструктурні проекти Агентства інвестицій Одеської ОДА Володимир Шемаєв, повідомляє Finance.ua.

«Важливо зазначити, що поки ця ідея – тільки на стадії розвитку і конкретних дій не було. Можуть бути два варіанти розвитку подій: або буде встановлена плата за проїзд по існуючій трасі, що не логічно, бо вона в поганому стані, або побудують нову», – пояснив чиновник. І додав, що найближчим часом проект навряд чи втілять у життя, адже приватний інвестор не погодиться будувати дорогу, яка окупиться за 20 років. А в разі недостатнього трафіку країна повинна буде компенсувати інвесторові обумовлену суму виручки.

Зауважимо, що практика сплати за проїзд певними трасами в Європі є дуже популярною. Діє це так: водій сплачує за наклейки (віньєтки) на лобове скло свого автомобіля, які сканується в пунктах контролю. Вартість такої наклейки залежить від терміну її придатності. Така система діє у Словенії, Австрії, Чехії, Словаччині та Швейцарії. Італія, Польща та Хорватія мають іншу систему: водій сплачує за кожен відрізок траси, який проїхав. Кожна ділянка може мати свої тарифи.

За даними “Мои автопутешествия”, австрійська система оплати доріг вважається однією із найдосконаліших. Для авто вагою менше 3,5 т вартість проїзду становить у 2016 році 8, 80 євро. Віньєтка діє 10 днів. Річний дозвіл на проїзд коштує 34,10 євро.

Значно дорожчим є проїзд у Швейцарії: тут цього року за проїзд сплачують 40 франків, тобто близько 83 євро. Термін дії такої дорогої віньєтки – 14 місяців.

Про те, з яких міркувань розраховували тариф на траси Київ-Одеса, розповів начальник відділу інвестицій в інфраструктурні проекти Агентства інвестицій та розвитку Одеської ОДА Володимир Шемаєв:

“Виносячи за дужки питання викупу землі, 1 км сучасної дороги обходиться в $ 5 млн. Протяжність (траси Київ-Одеса – ред.) – 500 км. Давайте грубо порахуємо: $ 2,5 млрд. Ділимо на термін окупності – 20 років, це $ 125 млн в рік. Тобто $ 342,5 тисяч на день. Якщо по трасі їздять 10 тисяч машин (розрахунковий трафік для дороги 1-ї категорії) – то виходить по $ 34 з машини (856 грн). 2 гривні за кілометр”, – сказав він.

загрузка...
Еще одна новость

Штрафи за кермування у нетверезому стані підвищено втричі: як ставляться до нововведень водії

04.08.2016 г. в 08:39, styknews

Кермування напідпитку подорожчало.Зокрема, у випадку, коли водій вперше притягається до відповідальності за нетверезе водіння, він буде платити штраф 10 тисяч 200 гривень, що складає 600 неоподатковуваних мінімумів, і буде позбавлений права керування на 1 рік. Якщо протягом року після цього у такому стані його зупинять ще раз - штраф складе 20 400 гривень (1200 неоподаткованих мінімумів ) і водія позбавлятимуть прав на три роки. Якщо водія вже штрафували на 20 400 грн, то наступного разу за таке порушення його покарають на 40 800 гривень з позбавленням права керувати 10 років. В законі також вписали таке саме покарання за відмову пройти огляд на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або щодо вживання лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції. Са…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Названы самые аварийно опасные марки авто

04.08.2016 г. в 08:39, from-ua

Водители автомобилей марки Volkswagen чаще всего становятся виновниками ДТП в Киеве. Об этом свидетельствуют данные столичной патрульной полиции, пишут Вести. "Немцы" фигурируют в протоколах на 12% чаще, чем бюджетные Daewoo, идущие вторыми в списке. Volkswagen лидирует как в рейтинге виновников, так и в списке потерпевших при ДТП (612 и 732). На втором месте среди "дорожных хулиганов" с солидным отставанием идет Daewoo. Правда, "Ланосы", наоборот, чаще "творят беду", нежели оказываются жертвами (537 против 457). Замыкает тройку лидеров — японская Toyota. По мнению гендиректора Всеукраинской ассоциации автомобильных импортеров и дилеров Олега Назаренко, данная статистика свидетельствует о том, насколько активно представлена та или иная марка авто в…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Ученые проанализировали, эффективны ли ремни и подушки безопасности

04.08.2016 г. в 08:39, newsyou

Почти 11% пациентов, обследованных в травмпунктах после аварий, имели перелом костей лица, правда, подушки и ремни безопасности уменьшали вероятности этих переломов. Результаты исследования опубликованы в научном журнале JAMA Facial Plastic Surgery. В своем исследовании Дэвид Хайман (David Hyman) из Университета штата Висконсин (University of Wisconsin) использовал данные пациентов, поступивших в травмпункты с 2007 по 2012 год. Данные включали 518 106 лиц, из них, 56422 (10,9%) имели перелом костей лица. Из пациентов, поступивших в травмпункты с переломом лицевых костей, 57,6% не использовали никакие защитные устройства. Исследователи оценили, что использование подушки безопасности снижает вероятнос…

Прочитать новость

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть