«Укравтодор» взагалі не працює, судячи зі стану доріг - Бут

05.08.2016 г. в 21:32, newsradio

Погані дороги є причиною багатьох аварій, зазначив в ефірі «ГС» екс-перший заступник голови ДСНС Віталій Бут. На його думку, будівництво доріг - це державна справа, і місцеві ради не повинні викручуватися і знімати гроші з соціальних статей на ремонт дорожнього покриття.

Депутати Миколаївської облради вирішили визнати ситуацію на п`яти автодорогах державного значення надзвичайної. Таке рішення - підстава для створення Кабміном спеціальної комісії для вивчення ситуації з автошляхами Миколаївської області, вважають депутати облради. Вони мають намір домогтися коштів на ремонт доріг з резервного фонду державного бюджету.

Чи можуть погані дороги стати причиною надзвичайної ситуації, і де взяти гроші на ремонт, в ефірі радіостанції Голос Столиці прокоментував екс-перший заступник голови ГСЧС Віталій Бут.

Наскільки може допомогти оголошення надзвичайного стану в межах Миколаївської області, якщо й деться про ремонт доріг?

- Для мене, скажімо так, це ноу-хау. Ми не стикалися з такими речами. Для того, щоби вибивати або випрошувати гроші таким чином, звичайно, це треба мати талант, на мій погляд. Для цього існують державні програми ремонту доріг. Це все виділялося з державного бюджету. Сьогодні, звичайно, я розумію, і керівники місцевих рад і адміністрацій, звичайно, їм доводиться з боєм, хитрувати якимось чином, щоби отримати гроші на ремонт доріг. Тобто, я їх об'єктивно розумію. Але з точки зору закону, звичайно ж, тут є, здається, великі сумніви, що це буде законно і правильно.

А чи можна взагалі рішенням облради домогтися введення надзвичайного стану?

- Є певні положення, коли місцеві ради можуть вводити на місцевому рівні надзвичайні стани. Але зовсім в інших умовах. Тобто ремонт доріг сюди якось складно пришити, як надзвичайну ситуацію.

А як який термін вводитися надзвичайний стан?

- Є різні терміни. По суті, на місяць може вводитися, як правило, на термін ліквідації. Тому що термін, який вводитися більше місяця, має право вводити тільки держава, тобто центральний орган державної влади.

З вашого досвіду взаємодії державних структур на центральному рівні з регіональними радами, наскільки може бути дієвим таке звернення до Кабміну, до президента?

- Місцеві ради, це було завжди й у всі часи, зверталися до Кабміну. І, як правило, приїжджала комісія, виділялися такі кошти. Це завжди було, і зараз, я думаю, найправильніше - таким чином поступити. Безумовно, що сьогодні є дефіцит грошей в державному бюджеті. Я вважаю, треба йти цивілізованим правильним шляхом.

Як довго може прийматися рішення про виділення або невиділення відповідних сум грошей?

- Все залежить від бажання держави виділити або не виділити гроші. Вона може і роками працювати, і толку не буде. Якщо є на те політична воля або воля прем'єра, це все буде дуже швидко.

Як ви вважаєте, інші регіони можуть піти за цим прикладом?

- Можуть. У цьому-то і небезпека є. Скажімо, позитивного вирішення цього питання на центральному рівні. Для цього потрібно створити комісію відповідну, і вирішити, звідки взяти гроші на такі дороги, на ремонти доріг. В країні завжди був «Автодор», якому виділялася колосальна кількість грошей. Згадайте будівництво Львівської дороги. Гроші були запозичені, по-моєму у ЄБРР, і побудована прекрасна дорога. Треба шукати рішення шляху, треба шукати інвестора, треба шукати гроші у держави. Сьогодні, ще раз кажу, набагато складніше, тому що трошки зайшли в глухий кут з «Автодором». Сьогодні ця структура не працює в повну силу так, як вона повинна працювати. Або, я б сказав, вона взагалі не працює. Ми це бачимо по дорогах.

Ваша думка, наскільки поганий стан дорожнього покриття є дійсно можливою причиною для виникнення надзвичайних ситуацій або серйозних аварій?

- Звичайно, є причиною багатьох аварій. Ми ж самі попадали з вами не раз в такі ситуації. Я особисто потрапляв. Тому це є надзвичайна ситуація. Але справа в тому, що підходити до вирішення надзвичайної ситуації можна теж різними способами. Я вважаю, ще раз кажу, що будівництво доріг - це державна справа, і місцеві ради не повинні знімати звідкись гроші або, викручуючись, забирати з соціальних статей на ремонт доріг. Тут повинен бути державний підхід. Це особисто моя думка.

Інвестори не прийдуть, єдине джерело фінансування українських доріг - це гроші держбюджету або кредити під державні гарантії, зазначає експерт Олександр Кава. За його словами, на сьогоднішній день в Україні тільки 3% автодоріг відповідають нормі.

Головний редактор журналу Гроші Олександр Крамаренко в ефірі радіостанції Голос Столиці розкритикував заяви про те, що на реанімацію дорожнього господарства необхідний трильйон гривень. За його словами, при бажанні в дороги можна «закопати» і велику суму.

загрузка...
Еще одна новость

Представлен первый электрогрузовик с запасом хода 200 км

05.08.2016 г. в 21:32, segodnya

Tesla обещает сделать свой аналог в следующем году, КамАЗ — в 2025-м. Электромобили продолжают свое победное шествие: их собираются использовать не только как личное авто, но и как грузовое. Так, компания Mercedes-Benz представила прототип полностью электрического грузовика Urban eTruck. Серийная версия машины появится в начале следующего десятилетия. Силовая установка автомобиля состоит из двух электродвигателей и модульного литий-ионного аккумулятора мощностью 212 Квт/ч. По расчетам, автомобиль сможет перевозить до 26 тонн груза при запасе хода до 200 км. До этого, в 2014 году, компания представила другой концепт — Future Truck 2025. 40-тонный грузовик мог передвигаться автономно, без водителя, на скорости до 84 км/ч. Испытания…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Какие дороги в Украине самые опасные

05.08.2016 г. в 21:32, avtoblog

Национальная полиция перечислила самые аварийные трассы по итогам первых месяцев 2016 года. Ситуация на дорогах Украины откровенно сложная: по официальным данным, на текущий момент количество зарегистрированных аварий составляет более 84 000 происшествий, что на 17% больше, чем годом ранее. Каждое пятое ДТП — с пострадавшими, сообщает «Автоцентр» со ссылкой на Национальную полицию. Чаще всего аварии происходят на дорогах Винницкой, Волынской, Николаевской, Ровенской и Тернопольской областей, где количество дорожно-транспортных происшествий увеличилось от 1,5 до 2 раз. Вcего по стране количество ДТП, в которых пострадали люди, с начала года выросло почти на 30%. По данным МВД, в дорожных авариях ежедневно гибнет 12 человек, таким образом, ежегодно аварии уносят жизни 4,5 тыс. автомобилист…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Трасса «Николаев-Снигиревка»: дороги нет, есть направление

05.08.2016 г. в 21:32, nikolaev

Николаевцы жалуются на катастрофическое состояние проезжей части между Николаевом и Снигиревкой, выкладывая фото «убитой» дороги в социальных сетях. На снимках видно, что на трассе практически не осталось асфальта, водители пытаются проехать по обочине, которая также представляет собой чередующиеся ухабы и колдобины. Стоит отметить, что в утешение автору фотографий другие пользователи приводя в пример дорогу «Николаев-Кировоград», состояние которой еще хуже.

Прочитать новость
Loading...

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть