Українці «вбили» Ладу. Як війна змінила авторинок

07.08.2016 г. в 15:33, glavcom

Продажі «АвтоВАЗу» в країні опустилися нижче навіть таких люксових брендів, як Mercedes, BMW та Land Rover

Частка російського бренду «Лада» в Україні тане як «роса на сонці». За останніми даними асоціації «Укравтопром», в липні 2016 року продукція «АвтоВАЗу» в нашій країні продавалася гірше, ніж автомобілі, які коштують у десятки разів дорожче. У списку найбільш продаваних авт російська марка опустилася нижче таких люксових іномарок, як BMW, Mercedes, Audi та Land Rover.

«Висота» падіння

А всього лише п’ять років тому, у 2011-му, «АвтоВАЗ» був лідером українського ринку. В кожній «сотні» проданих в країні машин більше 10 мали логотип Волзького автозаводу. Але з приходом в Україну дешевих «китайців» Lada почала втрачати позиції. А після анексії Криму та початку війни на Донбасі і зовсім вилетіла з ТОП-10 найпопулярніших машин. Якщо вірити «Укравтопром», перше півріччя 2016- го «ВАЗ» закінчив на 14 місці.

За останні чотири роки частка «АвтоВАЗу» на ринку України скоротилася більш ніж в п'ять разів - з 11,3% до 2,1%. І це при тому, що російський виробник пропонує дуже конкурентні за ціною автомобілі. Зокрема, одна з його моделей - Lada Granta - входить в ТОП-5 найдешевших машин на українському авторинку. Але навіть низька ціна не спонукає більшість українців, купувати автомобілі, вироблені в Росії.

Втрата виробництва

В Україні в «АвтоВАЗу» було два виробничих партнера. Перший – корпорація «Укравто» Таріела Васадзе, яка контролює Запорізький автозавод. Другий партнер – корпорація «Богдан» Олега Гладковського, який сьогодні обіймає посаду першого заступника секретаря РНБО і є давнім приятелем і безнес-партнером президента Петра Порошенка.

Ще до війни виробничі відносини з ВАЗом припинилися у Васадзе. Хоча «розрив» стався за ініціативи російської сторони. Автоконцерн з РФ припинив випускати комплекти для моделей, які збирали в Запоріжжі.

А в 2014-му «відвалився» і «Богдан». Корпорація згорнула виробництво в Черкасах автомобілів на базі «Лада» - «Богдан 2110» та «Богдан 2111».

Митний удар

Але «найвеселішим» за всю історію російського бренду в Україні виявився 2016-й. Як повідомляв «Главком», з початку року Міжвідомча комісія ввела на всі без винятку авта, зібрані в Росії, єдиний податок - 10,41% від вартості машин. Окремим виробникам пощастило ще менше. Наприклад, для «АвтоВАЗу», який має найбільшу частку в Україні серед російських постачальників автомобілів, ставку підвищили до 14,57%. Найменше ж пощастило компанії, яка випускає УАЗи, - «Соллерс - Далекий Схід». Для неї спецмито визначили на рівні 17,66%.

Чиновники пояснили необхідність митного «оброку» боротьбою з нечесною конкуренцією. Росія дотує своїх виробників. Тому вони мають перевагу перед автозаводами інших країн, яким доводиться виживати без підтримки держави.

До того ж з 2016 року між Україною і Росією більше не діє зона вільної торгівлі. А це означає, що з імпортних російських авто збирають ще 10% податку. Так що тепер «АвтоВАЗ» при ввезенні автомобілів в Україну повинен платити майже 25% податків від вартості автомобіля.

Подібні ставки податку не могли не позначитися на ціні російських автомобілів. Після введення мит з «десятки» найдешевших авт в Україні вилетіли практично всі моделі «Лади». Залишилася тільки «Гранта». А таку новинку, як розрекламована Lada Xray, «АвтоВАЗ» і зовсім не ризикнув виводити на ринок України.

Українці не женуться за дешевими автівками

Справедливо буде відмітити, що українці не тільки не поспішають купувати російські «Лади». Сьогодні в країні взагалі не користуються попитом найдешевші машини. За підрахунком Auto-Cunsulting, середня вартість автомобілів, які продавалися в Україні в першому півріччі 2016 року, скала 24,8 тис. євро.

І що найбільш цікаво, в Україні зараз купують навіть більш дорогі машини, ніж в Росії. Як повідомляв «Главком», за даними російського аналітичного видання «Автостат», середня вартість авт, які купували цього року в РФ, скала приблизно 17,4 тис. євро. Тобто, на 7,4 тис. євро нижче, ніж в Україні.

Підрахунки експертів підтверджує і статистика продажів, наведена вище. Серед найпопулярніших брендів в Україні, які входять до ТОП-10, нині немає ні «ВАЗу», ні «ЗАЗу», ні бюджетних «китайців». Українці все частіше обирають надійніші автівки, хоч і суттєво дорожчі.

загрузка...
Еще одна новость

Украинцы придумали, как "заработать" на польских водителях

07.08.2016 г. в 15:33, ubr

В сети набирает популярность акция польских нарушителей правил дорожного движения под названием "Продай свои штрафные баллы иностранцу!" В польском сегменте интернета появилось огромное количество порталов, которые помогают водителям избежать лишения прав, избавившись от лишних штрафных баллов. Самый большой интерес упомянутая акция вызвала среди граждан Украины, которые охотно помогают полякам избавиться от пресловутых "штрафных пунктов", пишет AvtoBlog. Суть предложения такова: местной автоинспекции (Inspekcja Transportu Drogowego) или муниципальной полиции (Straż miejska) автомобилист передаёт персональные данные иностранного водителя, который якобы управлял машиной и нарушил правила дорожного движения. За каждый балл автовладелец платит иностранцу минимум 20 злотых (5 долларов). Ка…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Ціни на вживані автомобілі почали падати

07.08.2016 г. в 15:33, mmr

На одному з авторинків Західної України перекупники вже скинули ціни на вживані автомобілі, і очікують ще більшого зниження. Хоча Закон про зниження акцизів не стосується комерційної техніки – тільки легкових автомобілів. Це ще раз підтверджує той факт, що вартість уживаних автомобілів у нас заснована не стільки на економічних факторах, скільки на психологічних. Адже ціни знижені на ті автомобілі, які вже давно в Україні або привезені з високими ставками акцизу, чинним раніше. «Значно опускати не поспішають – все розуміють: процес не швидкий. Знайомі «гонщики» вже тримають машини на кордоні з Польщею (в основному авто об’ємом до 1,5 л, на них мито буде всього $ 300-400)», – говорить регіональний представник avtobazar.ua в Івано-Франківську Марія Даниленко. Що буде з цими…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Увеличение штрафов: что думают автовладельцы о пьянстве за рулем

07.08.2016 г. в 15:33, avtoblog

Автоблог провел опрос среди читателей. Ранее мы публиковали материал о том, что в Украине вступили в силу новые штрафы для автомобилистов. Журналисты Автоблога, опросили читателей и подписчиков, на тему того, что они думают по поводу нового закона. Вот как распределились голоса: Почти половина опрошенных (44%) ответила, что к сожалению увеличится лишь размер взяток, но сама ситуация при этом никак не изменится. На втором месте, с результатом 23% - занял вариант ответа о том, что в нашей стране следует установить в Украине допустимую норму алкоголя как и в Европе 0,5 промилле. И, на третьем месте - с результатом 18% вариант ответа, что на пьянство за рулем, закон никак не повлияет.

Прочитать новость

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть