4 способи зменшити вартість страховки для авто

09.08.2016 г. в 19:55, mmr

За останні два роки через знецінення гривні вартість страховки КАСКО на автомобілі зросла щонайменше удвічі. На це вплинув ріст цін на авто та запчастини у гривневому еквіваленті. Якщо 2013 року застрахувати на 12 місяців 5-річного “ЗАЗ Ланоса” або “Шкоду Фабію” коштувало близько 5 тис. грн, зараз — 9 тис.

Портал “Знай” пропонує, як знизити вартість поліса КАСКО.

Не беріть “повне КАСКО”

Прийнято вважати, що людина, яка купує поліс із “повним КАСКО”, убезпечена від всіх випадків, які можуть статися із автомобілем.

“Зазвичай “Повне КАСКО” називають страховку із нульовою франшизою. Франшиза — це сума збитку, яка не відшкодовується. Якщо франшиза дорівнює нулю, страхова компанія відшкодовує абсолютно всі збитки. Навіть, якщо це 30 або 70 гривень”, – пояснює порталу “Знай” Олександр Бойко, спеціаліст із особистих фінансів.

За його словами, купівля “повного КАСКО” не завжди виправдана.

“По-перше, у більшості випадків навіть “повне КАСКО” не покриває гідроудару двигуна та викрадення коліс. Гідроудар може бути при потраплянні у глибоку калюжу чи під час повені. По-друге, за покриття мізерних збитків йде велика переплата, тому варто дивитися на свій стиль життя. Якщо багато їздите щодня й лишаєте машину в небезпечних місцях, то це виправдано. Якщо ж користуєтеся авто на роботу й назад, то краще взяти франшизу 1% або 2%. Зекономите близько 1500 гривень”, – пояснює спеціаліст.

На його думку, відшкодування збитків за “повним КАСКО” у більшості випадків забирає від 5 годин до кількох днів.

“Якщо вашу машину трохи подряпали, то легше її заполірувати за 100 гривень на СТО, ніж їхати в страхову компанію, чекати оцінки збитку й гнати авто на офіційний сервіс, де це безкоштовно усунуть,” – пояснює спеціаліст

Якщо машина ночує в гаражі й виїжджає рідше, ніж 5 разів на тиждень, можна обрати франшизу 2 відсотки.

“Зазвичай люди, які їздять не щодня, уважніші. Тому потрапляють в дрібні аварії рідше. Від збитків у крупних ДТП страховка врятує”, – Олександр Бойко.

Зменшіть франшизу при угоні

За замовчанням франшиза при угоні — 5% від вартості автомобіля. Тобто якщо машина коштує 200 тис. грн, то після її викрадення страхова компанія поверне 195 тис. грн. Із всіх застрахованих автомобілів викрадають лише 10-12%, повідомляють у Моторному транспортному бюро України.

“Зазвичай є перелік марок, які найбільше цікавлять крадіїв — це або бюджетні масові моделі, або дорогі ексклюзивні. Якщо у вас масове авто, то краще крім стандартної сигналізації поставити механічні блокувальники на кермо або коробку передач. Витративши раз 2 тисячі гривень, ви можете зменшити франшизу на угон до 12-15 відсотків. Таким чином заощадите 800-1200 гривень, залежно від страхової компанії”, – говорить фахівець.

Відмовтеся від бонусів страхової компанії

Зазвичай у більшість пакетів страхових полісів включають дію страховки за кордоном і поширення страховки на керування іншими особами.

“Але не всім це потрібно. Із столичних автомобілів близько 1% їздило в інші країни. Та й у більшості сімей хтось один водить авто, а не вся сім’я. Викресливши ці пункти із договору, заощадите від 300 до 500 гривень”, – каже спеціаліст.

Перевірте ринкову вартість свого авто

Від 400 до 600 гривень можна зекономити, якщо вказати реальну вартість свого автомобіля. Зазвичай страхові компанії перебільшують ринкову вартість машин, аби зробити страховий поліс більш дорогим.

“Просто запитайте у страхового агента, на скільки оцінив ваше авто. Перед тим бажано подивитися в інтернеті, скільки коштують такі машини як ваша. Якщо страховики підняли ціну більш як на 8 тисяч гривень, є всі шанси примусити їх її опустити. Зазвичай вони погоджуються на це”, – радить Олександр Бойко.

Зверніть увагу на умови відшкодування за зламані деталі

Часто страхові компанії, аби запропонувати дешевшу страховку, пропонують у договорі “Відшкодування вартості деталей з урахуванням зносу”. Однак таке пониження ціни поліса невиправдане.

“Страховики мають право порахувати збитки за ваші зіпсовані деталі як за старі. Це означає, що їхня вартість може бути у два рази нижчою за реальну. Наприклад, капот коштує 6 тисяч гривень, а вони його рахують як старий — за 3 тисячі. Відповідно сума відшкодування стає значно меншою”, – пояснює спеціаліст.

загрузка...
Еще одна новость

Известная модель английского автогиганта уходит в прошлое

09.08.2016 г. в 19:55, segodnya

Aston Martin прекращает выпуск DB9. Компания Aston Martin прекратила производство суперкара DB9, который выпускался с 2003 года. На смену модели пришло купе DB11, выпуск которого начнется уже в августе, сообщает newsmir. Снятый с производства DB9 оснащался мотором V12 объемом 5,9 литра, развивающим мощность 476 л. с., в сочетании с шестиступенчатыми "автоматом" или "механикой". Его преемник получил новый 5,2-литровый двигатель V12 мощностью 608 л. с. и восьмиступенчатым "автоматом".

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Гоночный суперкар из Польши впервые сняли на видео

09.08.2016 г. в 19:55, today

Польская компания Arrinera Automotive опубликовала первый онборд (видео из кабины) суперкара Hussarya в гоночной модификации GT. Видео обычной «Гусарии» появлялись и ранее, однако новый ролик стал первым, в котором машина показана изнутри. Кроме того, впервые была запечатлена гоночная версия купе. В рамках публичной премьеры на улицах Польши Hussarya посетила Щецин, Вроцлав и Варшаву. В опубликованном ролике купе ездит по улицам Варшавы, недалеко от старого города. Arrinera Hussarya GT дебютировала в январе 2016 года. Спорткар оснащен 6,2-литровой «восьмеркой» General Motors, которая в зависимости от настроек может выдавать от 420 до 650 лошадиных сил. В гонках категории GT4 агрегат будет развивать 430 сил. Дорожн…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

«Запорожец» повышенной проходимости: он существует

09.08.2016 г. в 19:55, autodriving

ЗАЗ-971 выпущенный в 1962 году – полноприводный малолитражный утилитарный автомобиль, созданный на базе серии грузовиков 3АЗ-970, узлах и агрегатах ЗАЗ-965А и 966. Был собран всего один автомобиль этой модели, однако впоследствии опыт полученный при его создании, пригодился при разработке других полноприводных прототипов.

Прочитать новость
Loading...

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть