6 порад автомобілістам: що треба встигнути до кінця літа

14.08.2016 г. в 12:44, mmr

Після закінчення літа власникам автомобілів необхідно виконати кілька завдань через настання сирої і холодної погоди.

Публікуємо список справ для автовласників, який краще виконати в теплий період.

Подряпини

Якщо не простежити за дрібними подряпинами і сколами лакофарбового покриття, то взимку почнеться корозія, а до весни – можна отримати нові неприємності.

Пошкодження кузова можуть “ховатися” і в непомітних місцях: в багажнику або під капотом.

Вм’ятини

Якщо є дефекти серйозніше, наприклад, вм’ятини, то краще все відремонтувати зараз. Експерти визнають, що в теплу і суху погоду малярні роботи по кузову дають хороший результат на довгий час.

Днище

На зворотну сторону кузова теж варто звернути увагу, а саме – як мінімум, перевірити його стан. Адже роботи по цій частині восени, а тим більше взимку робляться набагато складніше і длительней.

Салон

До початку осені потрібно обов’язково просушити салон, щоб ближче до холодів не виявити грибка або корозії. Особливу увагу слід приділити волозі під килимками і під обшивкою.

Більш того, ваш салон може потребувати у хімчистці, яку теж краще зробити влітку.

Тосол і батарея

Для початку потрібно перевірити всі гумові шланги, по яких циркулює рідина, інакше взимку вони можуть тріснути.

А при інтенсивній роботі системи охолодження, що характерно для літньої пори, може випаровуватися компонент, через який вона не замерзала б взимку. Тому потрібно не забути поміняти тосол, якщо в цьому є необхідність.

Акумулятор теж слід змінити, якщо є сумніви в його стані.

І найголовніше: подбавши про свою машину влітку – за неї можна менше хвилюватися взимку.

загрузка...
Еще одна новость

«Жигулі» і «Москвичі» давно мали бути на звалищі...

14.08.2016 г. в 12:44, wz.lviv

З першого серпня набув чинності Закон України «Про стимулювання ринку вживаних авто», який через зменшення у рази суми акцизного збору покликаний здешевити купівлю іномарок. - Ще на стадії законопроекту закон зазнав деяких змін порівняно із первісним варіантом, – розповідає голова громадської організації «Західно­українська асоціація власників транзитних авто» (ЗАВТРА) Павло Білецький. – Але ці зміни й дозволили йому «дожити» до прийняття. Наприклад, у першому варіанті законопроекту не йшлося про обмеження кількості автомобілів на душу населення. Зараз же йдеться про один автомобіль в одні руки без права продажу протягом року. Крім того, не можна ввозити автомобілі за зниженим тарифом з Росії та окупованих територій. Мінус – вікове обмеження автомобіля, що ввозиться для розмитнення. Цю норму введено, аби витримати стандарт Євро-5,…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Як уникнути покупки викраденого авто

14.08.2016 г. в 12:44, mmr

Ретельні перевірки на блокпостах та профілактична робота на автошляхах дають свої позитивні результати. Лише за добу в ході превентивних заходів з протидії угонам поліцейські виявили 2 автомобіля, які знаходяться у розшуку. 56 автомобілів розшукали поліцейські з початку року. Майже щодня працівниками поліції, які відповідають за безпеку дорожнього руху, затримуються транспортні засоби які знаходяться у розшуку, з перебитими номерами двигунів, підробленими свідоцтвами про реєстрацію, автомобілі-двійники, не розмитнені автівки. З початку року було виявлено більш 200 таких фактів. Сумнівні автомобілі вилучаються та доставляються на спец майданчики, де вони перебувають, поки триває досудове розслідування. З відміною інституту довіреності, щоб заощадити, громадяни стали купувати автівки за спрощеною процедурою – передавши продавцю гроші…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Самая редкая и загадочная серийная модель "Запорожца"

14.08.2016 г. в 12:44, vmestezp

ЗАЗ-965С - специализированный "почтальон" изначально создавался по заказу Министерства связи СССР. Перед конструкторами запорожского автозавода была поставлена четкая задача: построить удобный автомобиль для сбора писем из почтовых ящиков в крупных городах огромной страны. Обычные машины тех лет мало подходили для подобной службы, ведь в течении рабочего дня водителю приходилось покидать машину сотни раз, обходя ее, причем выходить приходилось сразу на проезжую часть, что было достаточно небезопасно. Необычное "праворукое" расположение органов управления 965С обусловлено именно стремлением максимально упросить процедуру изъятия писем: почтальон теперь выходил прямо на тротуар — возле самого ящика. ЗАЗ-965С выпустили небольшой партией (несколько сотен машин) в 1960-62 годах.

Прочитать новость

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть