З декомунізацією «Укравтодор» впорався: знищив радянські дороги — Кава

21.08.2016 г. в 16:00, newsradio

Експерт у сфері транспорту та інфраструктури Олександр Кава в ефірі радіостанції Голос Столиці пояснив, чому дороги в країні знаходяться в жалюгідному стані, а також розповів, що найгірші з них - в Одеській і Миколаївській областях.

В Україні стає більше аварійних місць на автомобільних дорогах. За даними Мінінфраструктури, за 2015 рік їхня кількість з урахуванням Криму зросла на 15% - до 124 ділянок, а загальна протяжність небезпечних ділянок зросла майже на 9% - до 120 км.

Найбільше аварійних точок розташовані на трасах Київ-Чоп та Одеса-Рені. Найдовші ділянки по 3 км з місцями концентрації ДТП знаходяться в Запорізькій і Вінницькій областях. Це, зокрема, ділянка дороги М-18, яка веде з Харкова до Ялти, і ділянка дороги М-21 - з Житомира в Могилів-Подільський. Вони були взяті на облік в 2011 і 2014 роках відповідно.

Крім того, небезпечна ділянка довжиною майже в 3 км знаходиться на трасі М-06, Київ-Чоп, у Львівській області. Середня інтенсивність руху на небезпечних ділянках українських трас становить майже 10 тисяч автомобілів на добу.

Найбільш інтенсивний рух на кілометровій ділянці дороги М-04, Знам'янка - держкордон з Росією в Дніпропетровській області. Там проїжджають майже 33 тисячі автомобілів на добу.

Загальний стан українських доріг в ефірі радіостанції Голос Столиці проаналізував експерт в сфері транспорту та інфраструктури Олександр Кава.

Ви згодні з даними Мінінфраструктури про те, що збільшується кількість і протяжність аварійно небезпечних ділянок доріг?

- Так, цілком вірно. Протяжність аварійно небезпечних ділянок збільшується. І це збільшення відбувається як на дорогах, які знаходяться в поганому стані, так і на дорогах, які були недавно реконструйовані. Зокрема, дорога Київ-Львів-Чоп - одна з кращих за станом покриття, за якістю організації руху. Як ми бачимо, навіть на такій дорозі є аварійно небезпечні ділянки. Потрібно ліквідувати ці ділянки. Тут нічого складного немає. Необхідно вирішувати ті проблеми, через які на окремих ділянках доріг часто відбуваються аварії.

Необхідний масовий ремонт доріг?

- Інших варіантів, окрім як проводити ремонт, на жаль, немає. Але ремонт необхідно проводити з такими заходами, які знижують аварійність. Тому що, як показує досвід, не завжди ремонт дороги призводить до зниження аварійності. Іноді навіть навпаки. Більш якісна дорога, краще дорожнє покриття, навпаки, провокує людей до перевищення швидкості і збільшення кількості ДТП. Тут нам необхідно переймати європейський досвід і досвід інших країн, які роблять певні заходи при реконструкції доріг, які не дозволяють водіям порушувати ПДР. Наприклад, при в'їздах в населений пункт робиться спеціальна дорога не по прямій, а по невеликій кривій, що змушує всіх водіїв примусово знижувати швидкість перед в'їздом. Для цього необхідно переробити десь 50-100 метрів дороги, щоб перед в'їздом в населений пункт автомобілі знижували швидкість до необхідних 60 кмгод.

А «лежачі поліцейські» можуть допомогти в запобіганні ДТП?

- Їх ставити небажано, тому що утворюються затори. Наприклад, в Києві вже був прецедент, коли в населеному пункті з траси Київ-Львів-Чоп встановили світлофор і поставили «лежачих поліцейських». Тоді затори тягнулися в окремі дні на 10-15 км, і дорожні служби через кілька місяців прибрали ці прилади обмеження швидкості.

На вашу думку, де найгірші дороги в Україні?

- З огляду на стан автомобільних доріг України, а у нас 97% з 170 тис км автомобільний доріг експлуатуються з пропущеними капітальними і поточними ремонтами, то проїхати нормально можна лише по 3% доріг. Тому тут простіше назвати дороги, які знаходяться в хорошому стані. Найгірші дороги у нас в південних областях. Це Миколаївська, Одеська області. Там автомобілісти регулярно порушують вагові норми при перевезенні зерна в порти. Тобто, на жаль, у нас дуже багато недобросовісних автомобільних перевізників, які в два-три рази перевантажують автомобілі і просто руйнують дорожнє покриття.

Тобто причина поганих доріг - це недобросовісні перевізники і фури?

- Це комплексна проблема, але є основні компоненти. Перший - масовий перевантаження фур, які просто знищують не тільки верхнє покриття дороги, а й фундамент. І друга причина - хронічне недофінансування ремонту автомобільних доріг. На жаль, у нас дороги в усі роки незалежності постійно недофінансовувалася. І з огляду на всю тему з декомунізацією, можна сказати, що «Укравтодор» краще за всіх виконав завдання по декомунізації, зі знищення радянської спадщини автомобільних доріг.

Миколаївська область отримає 2,5 млрд, які вони просять на ремонт доріг від Києва?

- Ні, я думаю, не отримають. Тому що загальний бюджет ремонту автомобільних доріг в країні у нас в цьому році порядку 12 млрд грн. І якщо 2,5 млрд виділити для Миколаївської області, то всі інші області залишаться просто ні з чим. Тому тут потрібно розуміти, що є бажання, а є реальні можливості бюджету. У наступному році, якщо уряд піде на створення спеціалізованого дорожнього фонду, то є великий шанс, що кожна область буде отримувати суму близько 2 млрд грн на рік на реконструкцію доріг. Але, знову ж таки, хотів звернути увагу, що зараз ми говоримо про дороги між населеними пунктами, за які відповідає «Укравтодор». Якщо ж говорити про дороги в населених пунктах, то це виняткова відповідальність органів місцевого самоврядування, і такі дороги фінансуються не за рахунок «Укравтодору», а за рахунок місцевих бюджетів. Ремонт доріг в Києві - це ніяк не пов'язано з рішеннями уряду, це виключно відповідальність органів місцевого самоврядування та мера.

Інвестори не прийдуть, єдине джерело фінансування українських доріг - це гроші держбюджету або кредити під державні гарантії, зазначає експерт Олександр Кава. За його словами, на сьогоднішній день в Україні тільки 3% автодоріг відповідають нормі.

Головний редактор журналу Гроші Олександр Крамаренко в ефірі радіостанції розкритикував заяви про те, що на реанімацію дорожнього господарства необхідний трильйон гривень. За його словами, при бажанні в дороги можна «закопати» і велику суму.

загрузка...
Еще одна новость

Как «правильно проходить» ямы на дорогах

21.08.2016 г. в 16:00, autocentre

На высокой скорости вы не заметили яму на дороге и летите прямо в нее. Что делать в оставшиеся до удара пару секунд? Тем и коварны наши сегодняшние автотрассы, что относительно ровные, «залатанные» участки чередуются с отрезками, полными самых неприятных сюрпризов. Прозевать опасную колдобину в таких условиях может даже самый опытный, самый глазастый водитель. Что делать в таком случае, стоит ли пытаться что-то предпринять в те одну-две секунды, что остались до встречи колеса с препятствием? 1 Не усугуби Попытка в последний миг объехать яму, которую вовремя не заметил – это не просто вопрос скорости реакции, это вопрос опыта. Как часто вы смотрите в зеркало, насколько вы знаете нюансы поведения своей машины при резких маневрах на скорости, как ловко вы умете перехватывать руль в конце концов… Наконец, если вы не уверены, что сзади вас нет автомобилей, не пытайтесь…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Автодом для крутых мужиков: шестиколесный Land Rover Discovery с трейлером и маленьким вездеходом

21.08.2016 г. в 16:00, topgir

Вполне себе обычный Land Rover Discovery превратили в крутейший автодом для крутых парней, а именно для ребят из службы подводного мониторинга британского Королевского флота. Эту 10-метровую махину создала фирма Neat Vehicles. Она оснастила старый добрый Диско третьей осью со сцепным устройством, чтобы военные могли перевозить крупный трейлер. А чтобы сделать такую манипуляцию, спецам пришлось полностью удалить багажный отсек. Внутри же трейлера, который, кстати, базируется на пневмоподвеске, находится служебные помещения команды, кухонный отсек (с возможностью превращения его в спальное место), а также компрессорная станция. Кроме того, в нем есть такой себе с выдвижным пандусом, в котором размещается трехосный вездеход, беспилотник и пара гидроакустических подводных аппаратов торпедообразной формы. Такая…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Ford Transit научился «видеть» пешеходов

21.08.2016 г. в 16:00, sundaynews

Компания Ford сообщила, что теперь для семейства коммерческих автомобилей Transit доступна система автоматического торможения в случае опасности столкновения с пешеходом. Система, получившая название Pre-Collision Assist, включает в себя радар, расположенный в бампере, камеру на лобовом стекле и базу данных, которая позволяет компьютеру отличить человека от других объектов. Если система определяет, что возможно столкновение, то сначала подаётся аудиосигнал и зажигается контрольная лампочка на панели приборов. Если никаких действий со стороны водителя не произошло, то Pre-Collision Assist сокращает расстояние между тормозными колодками и дисками для ускорения процесса остановки автомобиля. Если снова нет никакой реакции, то ассистент останавливает транспортное средство. В компании говорят, что одна из главных прич…

Прочитать новость
Loading...

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть