Амбітні цілі: Польща робить ставку на електромобілі

22.08.2016 г. в 07:28, obozrevatel

Програма електронної мобільності Польщі, яку в липні проголосили міністр розвитку країни Матеуш Моравецький та міністр енергетики Кшиштоф Тхужевський, передбачає збільшення кількості електронних автомобілів на польських дорогах упродовж наступних 10 років до мільйона.

У країні з населенням у 38 мільйонів осіб у 2015 році продали лише 427 таких автомобілів, повідомила заступниця польського міністра розвитку Ядвіга Емілевич. Тож Польща хоче посприяти збільшенню кількості електрокарів у містах. За словами Емілевич, виробництво електробусів до 2020 року має збільшитися до 1000 автобусів на рік. Наступним етапом стане надання субсидій і податкових пільг громадянам, які купуватимуть електромобілі, зазначила чиновниця. При цьому вона не уточнила, які саме польські компанії долучаться до цієї програми.

"Чи зможемо ми наздогнати західні країни, котрі виробляли двигуни протягом ста років? Навряд чи, - сказав Матеуш Моравецький на конференції у Варшаві. - Попри це ми можемо приєднатися до них і бути на гребені четвертої хвилі економічної революції, яка вже настає. Це наш момент, наш час".

Проте за перші чотири місяці 2016 року в Польщі зареєстрували лише 44 електромобілі. Це 0,03 відсотка від загальної кількості зареєстрованих у країні автомобілів за цей період. Загалом у Європі упродовж 2015 року продали менш ніж 150 тисяч електрокарів. Поляки, як і інші європейці, нарікають на високі ціни та недостатню кількість станцій для підзарядки електромобілів.

При цьому попит на автомобілі в Польщі залишається значним, а імпорт вживаних легкових авто, за даними консалтингової компанії Samar, у цьому році може перевищити 900 тисяч екземплярів. При цьому торік у країні зареєстрували 320 тисяч нових автомобілів, пише Bloomberg.

Виробництво акумуляторів

Близько 90 відсотків деталей для виготовлення електрокарів вже виробляються в Польщі, зазначає польський промисловий експерт та блогер Захарі Шаган. Однак що стосується акумуляторів, то це лише 10 відсотків, додає він. Та порятунок може прийти від південнокорейської компанії LG Chem. У квітні в компанії заявили, що планують побудувати завод з виробництва акумуляторів для електромобілів у Польщі, аби задовольнити попит з боку європейських автовиробників, що зростає. Компанія Tesla підтвердила, що в минулому році уклала контракт з LG Chem, за яким південнокорейська фірма вироблятиме замінні акумулятори для Tesla Roadster.

LG Chem вже має три заводи, які постачають акумулятори до понад 20 компаній. Новий завод у Польщі може зробити компанію найбільшим у світі постачальником акумуляторів для електрокарів. Завод мають відкрити у Вроцлаві. Компанія вже має потужності в Польщі, а їхньому розширенню можуть посприяти й урядові стимули. За даними сайту Hybricars, майбутній завод зможе забезпечувати акумуляторами 229 тисяч електромобілів на рік.

Шеринг електромобілів

Ще один поштовх у напрямку підвищення рівня електронної мобільності у Польщі можуть створити проекти спільного використання електромобілів - кар-шеринг. Два польські міста, Варшава та Краків, планують запустити програми кар-шерингу, які налічуватимуть по 200 електрокарів на місто. Тоді як один із польських стартапів збирається запустити кар-шеринг у Познані, Варшаві, Кракові, Вроцлаві, Тримісті (Гданську, Сопоті та Гдині), а також Лодзі.

Крім програм кар-шерингу та стартапів у сфері електромобілів, ситуацію з електронною мобільністю покращує і фінансування ЄС. За допомогою Брюсселя в Польщі втановили сотні станцій для зарядки електрокарів у найбільших містах країни. Регіональний природоохоронний фонд у Щецині із 1 липня розпочав надавати пільгові кредити для купівлі електроавтомобілів. Процентна ставка становить усього два відсотки.

Автобуси вже напоготові

Натомість ринок електричних автобусів як частини транспортної інфраструктури міст має кращі перспективи розвитку. Можливість зарядки в кінці маршруту, полегшене керування та нижча ціна порівняно зі звичайними автобусами робить електробуси кращою альтернативою для міст. Проект польського уряду спрямований на поступовий перехід на громадський електротранспорт у деяких польських містах. Очікується, що він стимулює зростання ринку електробусів у Польщі до 523 мільйонів євро на рік.

Міністерство розвитку Польщі вбачає потенціал у виробниках, які вже представлені у країні - Solaris і Volvo, а в майбутньому до них можуть долучитися і Ursus та Autosan. Solaris вже розпочав виробництва електробусів у Польщі. Цьогоріч компанія об'єдналася з індійською JBM Group, аби створити спільне підприємство для розробки й виробництва автомобілів з альтернативними двигунами, зокрема, електричних та гібридних автобусів на індійському ринку. Перший електричний автобус спільного виробництва Ecolife презентують через рік-півтора. Він буде оснащений літієвими батареями і проїжджатиме близько 150-200 кілометрів протягом 10-15 годин роботи на день.

Польські міста замінюють близько 1000 автобусів на рік, однак донині вони закупили всього 16 електробусів. Заступниця міністра розвитку Польщі Ядвіга Емілевич сподівається, що стимули для збільшення електронної мобільності, запозичені з досвіду Західної Європи, почнуть застосовувати ще за нинішнього скликання парламенту, який працюватиме до 2019 року.

загрузка...
Еще одна новость

Нова заборона для водіїв в Німеччині

22.08.2016 г. в 07:28, autonews

Влада Німеччини задумалися над посиленням законодавства щодо використання гаджетів за кермом. Як пояснив міністр транспорту ФРН Олександр Добріндт, необхідно поширити існуючу заборону на використання телефону водіями на інші електронні пристрої, зокрема – планшетні комп’ютери. Про це повідомляє Auto motor und sport. В даний час міністерство транспорту Німеччини вже працює над відповідним законопроектом. На його введенні наполягає влада федеральних земель, які відзначають, що нинішньому пункту ПДР треба надати «більш загальне» формулювання. У разі, якщо пропозиція буде підтримана на федеральному рівні, використання водієм планшетних комп’ютерів і інших пристроїв, наприклад, електронних книжок буде каратися так само, як і розмова по мобільному телефону без пристрою hands-free, а саме…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Karma Automotive показала возрожденную модель Fisker Karma

22.08.2016 г. в 07:28, toneto

Компания Karma Automotive, прежде называвшаяся Fisker Automotive, представила гибридный седан Karma Revero. Дизайн новинки практически не изменился, однако автопроизводитель заявил, что четырехдверка претерпела "значительную модернизацию электроники, проводки, батарей и системы зарядки". Новая модель позиционируется в качестве эксклюзивного автомобиля. "Обслуживание массового рынка никогда не было и не будет нашей целью", — заявил Джим Тейлор, один из управляющих директоров компании.Официальный дебют Karma Revero состоится 8 сентября в Лагуна-Бич, Калифорния. Предварительный заказ на Revero для владельцев Fisker можно будет оформить в тот же день.

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Сколько убытков приносят Украине перегруженные фуры

22.08.2016 г. в 07:28, hyser

Более 30% грузового транспорта передвигается по украинским дорогам с превышением допустимых весовых норм. Убытков, нанесенных дорожному хозяйству Украины от превышения допустимых габаритно-весовых норм автотранспортными средствами на дорогах, вследствие чего разрушается дорожное покрытие, насчитывают около 2 миллиардов гривен ежегодно. Об этом сообщил заместитель министра инфраструктуры по вопросам противодействия коррупции Юрий Лавренюк. “Убытки, которые наносят автомобили с перегрузом нашему дорожному покрытию, достигают около 2 миллиардов гривень ежегодно. Если такие комплексы (дистанционные системы габаритно-весового контроля. – ред.) будут установлены на всех подъездах в Киев, то штрафы от всех этих зафиксированных перегрузов составят около 100 миллионов гривен. То есть, если Киев будет иметь 7 таких весовых комплексов, которые планирует закупить…

Прочитать новость

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть