Ремонт доріг оцінюватимуть за світовими стандартами

25.08.2016 г. в 13:54, gazeta

— Якість ремонту доріг — питання номер один. По-перше, задля їх збереження ми запустили ваговий контроль. Не дозволяємо перевантаженому транспорту рухатися основними магістралями країни. По-друге, впроваджуємо так звану систему контролю Міжнародною федерацією інженерів-консультантів, — каже 15 серпня міністр інфраструктури 37-річний Володимир Омелян.

— Сподіваюся, цього року уряд прийме відповідну постанову. Ця система передбачає виїзд на місце робіт незалежних компаній. Робитимуть повний зріз закладених матеріалів. За порушення передбачені як компенсації, так і адміністративна відповідальність. Далі такі компанії не братимуть участь у будівництві.

— Сьогодні замовлення, виконання і контроль дорожніх робіт зосереджені в руках Укравтодору — самі роблять, самі й перевіряють, — говорить директор Центру транспортних стратегій 38-річний ­Сергій Вовк. — Потрібно позбавити його функції експертизи якості власної роботи. Тому впровадження цієї системи — важливе. Її використовує весь світ. Вона допоможе за три-чотри роки покращити ситуацію.

Але існує проблема недофінансування. Щороку на ремонт і поточне обслуговування доріг потрібні щонайменше 50 мільярдів гривень. За рахунок паливних акцизів Укравтодор отримує в кращому разі 40 мільярдів. Із них 20 виділяють на ремонт доріг.

загрузка...
Еще одна новость

Насіров заявив, що "буму" на б/у авто з ЄС немає

25.08.2016 г. в 13:54, businessua

Після зниження акцизного збору на імпортні автомобілі було розмитнено 550-600 вживаних автомобілів. Про це заявив глава Державної фіскальної служби, Роман Насіров. “Минулого тижня в мене була статистика. На той час це було десь 550-600 автомобілів, які вже були розмитнені по новим правилам. Треба пам’ятати, що не можна казати, що правила дуже змінилися. Змінилася ставка акцизного податку для вживаних авто”, – заявив він. За словами Насірова, це набагато більша цифра у порівнянні з попередніми періодами. “Точної цифри в мене немає, але я думаю що там були одиниці, або десятки, а зараз це сотні авто. Частково це вирішить проблему в західних регіонах, де багато авто на тимчасовій реєстрації, або навіть просто на іноземних номерах. Я думаю, для людей буде набагато зрозуміліше, як їх один р…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Болгария может попасть в Книгу рекордов Гиннеса из-за слишком медленного строительства дорог

25.08.2016 г. в 13:54, blackseanews

Болгария может попасть в книгу рекордов Гиннеса по дорожному строительству. Так автомагистрали в стране строятся со средней скоростью 5 километров в год. Например, скорость строительства автомагистрали Тракия, которая создавалась в течение 42 лет, составила 8,5 км в год, сообщает ЦТС. Скорость строительства автомагистрали Марица (начато 36 лет назад) составила 3,6 км в среднем в год. Скорость появления 20-километровой автомагистрали Люлин - 3,8 км в год. Для сравнения: средняя скорость строительства автомагистралей в Хорватии составляет 100 км в год. По словам Ясена Ишева, который участвовал в составлении сборника «Дороги Болгарии», быстрее всего - 276 км за 5 лет - дороги строились при правительстве Бойко Борисова. «Здесь скорость составляет по 1 км за пять дней. В 2015 году было пущено в эксплуатацию…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Как выглядит самый большой в мире дизельный двигатель

25.08.2016 г. в 13:54, segodnya

Двигатель весит 2300 тонн, его высота — 13, а высота — 27,5 метр. 109 000 лошадиных сил выглядят как дизельный двигатель Wärtsilä RT-flex96C. Его построили в Финляндии для грузового судна "Эмма Мерск" (Emma Mærsk), спущенного на воду в 2006 году, – пишет "Популярная Мехканика". С двигателем Wärtsilä и 11000 контейнеров на борту "Эмма Мерск" возит грузы из Китая в США и обратно, развивая до 60 километров в час. Двигатель весит 2300 тонн. Его высота — 13, а высота — 27,5 метр: чуть больше четырехэтажного здания. правда, число оборотов в минуту невелико — всего 102, но крутящий момент такой, что позавидуют танки. 14 цилиндров Wärtsilä…

Прочитать новость
Loading...

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть