Чи дійсно тепер легше пригнати інормарку з ЄС?

27.08.2016 г. в 08:02, 7dniv

Пригнати іномарку за спрощеною процедурою з Європи можна лише особисто, але з умовою не продавати рік.

З 1 серпня цього року набув чинності закон, що стосується суттєвого зменшення акцизу при імпорті старих авто. Але ввозити можна лише ті транспортні засоби, які відповідають вимогам стандарту «Євро-5» та випущені не пізніше 2009 року.

Тобто вибір для українців також суттєво звузився. Окрім того, на це рішення нашого парламенту миттєво відреагували продавці вживаних авто в Європі. Ціни на практично усі тамтешні автомобілі одразу підскочили (подеколи на кілька тисяч доларів/євро).

В ідеалі, як передбачалося цим законом, ціни на вживані іномарки мали б зменшитися на 3-8 тисяч євро, а ставки акцизного збору впасти від 2 до 28 разів.

Очевидно, що найвигідніше ввозити автомобілі з найменшою кубатурою (об’ємом двигуна) від 1 до 1,5 літра. Для них діє найменша акцизна ставка (0,063 євро за кожен кубічний сантиметр). Але попри те, що закон вже діє понад два тижні, на кордоні особливого збільшення потоку транспортних засобів немає.

Як кажуть у Чернівецькій обласній митниці, є незначне збільшення транспортних засобів, які ввозять в Україну. Але особливого масового характеру наразі не спостерігається. Можливо в майбутньому їхня кількість зросте.

Буковинці, які вже скористалися можливість пригнати авто за чинними ставками акцизу, кажуть, що навіть попри те, що за кордоном ціни на транспорт зросли, це все одно вигідніше, аніж купувати таку ж саму автівку тут.

З Європи можна пригнати і малолітражку з об’ємом двигуна 1,2 літра з бензиновим двигуном. В такому разі розмір сплаченого акцизу становитиме лише 75 євро

- Спочатку дізнався через Інтернет адресу так званого автохауса (auto-house) в Гамбурзі (Німеччина). Коли приїхав на місце, то вже особисто вибирав авто, яке хотів, - розповідає чернівчанин Володимир, який пригнав авто з Німеччини. – Звісно, хочу одразу застерегти людей, що не варто сподіватися на диво і вважати, що там за копійки можна купити майже нове авто. Хороші автомобілі коштують чималі гроші. Але все одно це значно дешевше, аніж купувати такий же автомобіль в Україні. Економія чимала.

За словами чоловіка, його «Mercedes-Benz B 180» 2014 року випуску коштував там у межах 10 тисяч євро. Ще 4 тисячі довелося заплатити, аби оформити його в Україні (це акциз, 10% ввізного мита та 20% ПДВ).

Щоправда, неприємний сюрприз очікував на кордоні. Вітчизняні митники (Львівська область) почали вимагати сертифікат походження автомобіля. Чи він не вироблений країною-агресором, тобто Росією.

Зрозуміло, що в нинішній ситуації в державі це вимушена та необхідна дія, аби не підтримувати кремлівський режим та тамтешній бізнес, але під час купівлі цього «Мерседеса» в Гамбурзі видали документ, який засвідчує, що авто виготовлено на заводі «Мерседес» у Штутгарті.

Хоча в переліку необхідних під час оформлення на внутрішній митниці документів цього сертифіката немає.

Але для наших митників це виявилося не доказом і довелося власнику звертатися до фірми у Польщі, яка має міжнародну акредитацію за відповідним сертифікатом. Він коштував ще 20 євро.

Також незрозуміло, навіщо оцінку автомобіля здійснювати також і в Україні, адже на руках були усі документи купівлі-продажу із зазначеною ціною.

Окрім того, довелося робити експертизу автомобіля окремо для митниці й окремо, аби поставити на облік.

Щоправда, навіть попри ці проблеми – витрачені гроші та час, такий автомобіль в Україні коштує значно дорожче.

Для прикладу, в нашій державі такий автомобіль найменше коштує приблизно 18 тисяч євро. А деколи за неї правлять і понад 25 тисяч доларів (майже 23 тисячі євро).

Звісно, з Європи можна пригнати і малолітражку з об’ємом двигуна 1,2 літра з бензиновим двигуном. В такому разі розмір сплаченого акцизу становитиме лише 75 євро.

Купити та пригнати дешеву іномарку можна буде винятково для власного користування і лише раз на рік. Якщо ж хтось вирішить впродовж року її продати, то доведеться розмитнювати за старими акцизними ставками.

Діятиме цей закон до 31 січня 2018 року, а з 1 січня 2019 року в Україні буде запроваджено стандарт «Євро-6». Тоді буде дозволено ввозити іномарки, вік яких не перевищує 3-4 роки.

загрузка...
Еще одна новость

27.08.2016 г. в 08:02, autodriving

Дороги Польши: что нужно знать для путешествия Польша – самый близкий европейский сосед Украины. Дороги этой страны уже приближены к европейским, а движение на них куда цивилизованнее, чем у нас. Именно здесь мы учимся постигать европейскую культуру вождения. Без преувеличения можно сказать, что украинцы заходят в Европу через Польшу. Множество наших сограждан ездят в эту страну на закупки, на отдых и на работу, ведут там бизнес и обучают своих детей. И именно через Польшу у нас начинается восприятие европейского образа жизни. Причем прямо с границы. -- Автобан на Запад Первое, что надо сделать, въезжая в Польшу – включить фары. Здесь нужно ездить с включенными фарами ближнего света 24 часа в сутки и целый год. Конечно, это не касается тех автомобилей, у которых есть дневные ходовые огни. Если направляться в Германию чере…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Дороги Польши: что нужно знать для путешествия

27.08.2016 г. в 08:02, autodriving

Польша – самый близкий европейский сосед Украины. Дороги этой страны уже приближены к европейским, а движение на них куда цивилизованнее, чем у нас. Именно здесь мы учимся постигать европейскую культуру вождения. Без преувеличения можно сказать, что украинцы заходят в Европу через Польшу. Множество наших сограждан ездят в эту страну на закупки, на отдых и на работу, ведут там бизнес и обучают своих детей. И именно через Польшу у нас начинается восприятие европейского образа жизни. Причем прямо с границы. -- Автобан на Запад Первое, что надо сделать, въезжая в Польшу – включить фары. Здесь нужно ездить с включенными фарами ближнего света 24 часа в сутки и целый год. Конечно, это не касается тех автомобилей, у которых есть дневные ходовые огни. Если направляться в Германию через Польшу, выезжаем на современный автобан, который мимо…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Импорт иномарок по сниженным акцизам обрастает схемами

27.08.2016 г. в 08:02, minprom

На налоговых льготах для украинских водителей уже вовсю пытаются заработать посредники и таможенники. Об этом пишет издание "Страна". На отечественных специализированных ресурсах и авто форумах уже появилась масса объявлений с предложениями "помочь в приобретении иномарки". Спектр услуг весьма широк – от банальных консультаций по выбору авто за 50-100 евро до личного сопровождения в ту же Германию и "помощи в решении возникающих проблем" за 1-1,5 тыс. евро. В консалтинговой компании Autoconsulting отмечают, что подводных камней, с которыми могут столкнуться украинцы, на самом деле немало. Даже запрет в законе поставлять авто из России может стать ловушкой. Ведь таможенники все чаще требуют так называемый "сертификат происхождения автомобиля", то есть вам нужно доказать, что он не из РФ. На практике сделать это несложно: данную строку просто нужно вписать…

Прочитать новость

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть