Как пригнать авто по новому закону. Реальная история от первого лица

27.08.2016 г. в 17:45, topgir

После того, как в Украине заработали сниженные акцизы на б/у авто, многие решили привезти себе машину мечты. Для одних это простенький Опелёк, для других – топовый VW Multivan. Но в любом случае желающие воспользоваться льготами (если это не профессиональные «перегонщики»), боятся столкнуться с проблемами.

Как пригнать авто из Германии в Украине, что для это нужно знать, и каковы реальные расходы на растаможку и регистрацию, читайте реальную историю из Facebook, которую опубликовал Богдан Климчук.

Приводом оригинал:

На прохання багатьох друзів і оскільки тема цікава, поділюся інформацією, яким чином пригнав своє авто з Німеччини по новому “пільговому закону”. Оскільки, набив немалу кількість гуль, бо був одним з перших, сподіваюсь мій досвід стане в пригоді.

Отже, сам процес покупки розділив би на декілька етапів:

1. Підготовка

2. Сам процес купівлі

3. Митниця

4. Сертифікат відповідності

5. Облік

На першому етапі треба розуміти, що конкретно ви хочете. Рекомендую піти на авторинок чи де інде та найти уже в Україні омріяну марку і модель. Посадіть свою п’яту точку в ті машини, які вам підходять по бюджету, головне не зациклюватись на одній моделі чи марці, чим більше варіантів тим більше шансів.

Отже, вибрали, тоді вперед на сайти mobile.de, autoscaut24.de. і т.п. і шукайте.

Коли знайшли, не спішіть виїжджати закордон, попросіть продавця надіслати вам копію бріфа по якому ви можете переконатися чи підходить це авто по вимогам закону про зниження акцизного збору.

Нагадаю, що пасажирське авто має відповідати ЄВРО 5 і бути ВИГОТОВЛЕНИМ не раніше 01.01.2010 року.

Не переплутайте рік виготовлення і першої реєстрації. У бріфі стоїть перша реєстрація, а рік виготовлення треба пробити по VIN коду. Найкраще це зробити на автосервісі в Україні. Коли ви уже маєте конкретний варіант, сходіть до митних брокерів, щоб порахували вам вартість розмитнення. Я звернувся в Респект Брок, що на Рівненській в приміщенні Модерн експо, 3-й поверх. Будьте готові віддати державі до 40% вартості та брокерам в районі тисячі гривень за послуги.

Коли ви уже виїхали закордон врахуйте, що пересуватися в Західній Європі не дешево і жити теж. В середньому день перебування обійдеться в 50 євро, якщо у вас нема там друзів чи родичів.

Другий етап звичайно самий відповідальний. Торгуйтесь. Якщо не впевнені, то можна зробити тест на автосервісі, АСАD тощо, коштуватиме вам 45 євро десь, але будете спокійніші. Я не робив, бо при пробній їзді мене все задовільнило. Купуючи, обов’язково подивіться по вікнах рік виробництва авто. Там може не бути вказаний рік, але остання цифра як правило є останньою цифрою року.

При купівлі треба розділяти, авто іде штоєрне (з податком на додану вартість), чи звичайне. Якщо штоєрне, то вам треба додатково заїхати до їхніх брокерів і їх митниці, отримати Сертифікат походження (е1 здається). Штоєр, тобто ПДВ повертається, коли ви надсилаєте власнику копію техпаспорта і документів з митниці. Німецькі брокери беруть близько 50 євро за послуги підготовки доків на експорт. Обов’язково ще маєте оформити купчу, тобто договір між продавцем і покупцем та отримайте рахунок від продавця.

Коли вже купили, не думайте що так усе просто. ВАМ ПОТРІБНІ ЧЕРВОНІ НОМЕРИ, аби ви могли перегнати авто до Штрасенферкерамту (їх МРЕВ). Коли ви оплатите страховку, друк чорних номерів і послуги, це потягне ще близько 200 євро, але з цим усім можна їхати в Україну.

Я гнав з під Дюісбурга, тому вартість пального і доріг вийшла до 120 євро.

Третій етап самий дратівливий. Бо неньку Україну ти бачиш, а черга іде так повільно

Поляки: стаємо в чергу де тіри, якщо машина штоєрна, ящо ні в звичайну.

Поляки дадуть заповнити папірець і ви маєте здати пройти огляд і зважування. Добре подивіться де у вас номер вибитий на кузові і протріть.

У мене перетин польського кордону забрав 2 години, а а Українського 10.

Спочатку вам прикордонник дасть маленький папірчик, який ви маєте не згубити.

Потім ви зважитесь. На вагах, мені типу жартома сказали, що розмитнення у них розпочинається з кави, мовляв піди сходи. Я відповів з порогу, що після Майдану нікому хабарів не даю (хоча до Майдану, тільки даїшникам і викладачам 2 рази доводилось) і що пора уже усвідомлювати, що живемо у новій країні і так як було колись уже не буде. Мені білява пані митник відповіла, щоб я це казав “тим зверху”, змушений був їй заперечити, що якщо вони не будуть змінюватися, верхи теж такими залишаться. Ну але це розумієте, як бджолам казати, щоб вони мед не їли…

Отже, далі розпочались мої пригоди. Як виявилось потрібна лишати на кордоні грошову заставу по вартості, яку обрахує вам брокер. Я при собі такої суми не мав, але дякую Сергій Чуріков, що підвіз. Але це коштувало мені 3 години часу, бо попав саме на перезмінку між 20.00 і 21.30.

Ще раз зауважу, що перед покупкою обов’язково проконсультуйтесь із брокером, скиньте йому з за кордону копії бріфа, щоб він підготував усі потрібні документи для митниці. Це зекономить вам як мінімум годину.

Після сплати коштів, оформлення і огляду ви щасливо їдете додому. В залежності від адреси прописки, волинська чи інша, ви лишаєте авто на митному терміналі тієї області, де вже місцевий митник у моєму випадку в Луцьку, перевіряє по своїх нормативах, чи дійсно заявлена на кордоні вартість відповідає дійсності і чи не треба доплатити до застави, яку ви лишали на митниці ще кошти. Митний термінал у нас знаходиться праворуч від заводу Модерн експо.

І тут переходимо до четвертого етапу – для того щоб поставити машину на облік потрібен сертифікат відповідності. Його роблять різноманітні дослідні інститути в Києві, Львові, Житомирі. Я поїхав у Львів на Кривоноса 6. Раджу їхати удвох. Щоб одна людина автівкою займала чергу на огляд, а інша паралельно оформляла документи.

Закоштував папірець 998 грн.17 коп. і має прийти з тижня по новій пошті.

До п’ятого етапу я ще не дійшов, але думаю в МРЕО усе стандартно пенсійний фонд 3-4% і за послуги до тисячі. Можливо хтось уже ставив недавно то в курсі.

Загалом купівля забрала купу часу і нервів, але хотів пригнати неперероблене пасажирське авто з м’якою підвіскою та кондиціонером салону для перевезення своїх туристів. Дякую Робетр Горват і Ко за цей закон, працюйте, щоб ми стали членом ЄС і взагалі мита платити не треба було б…

загрузка...
Еще одна новость

Названы самые аварийные дороги в Украине

27.08.2016 г. в 17:45, mmr

Украинская полиция перечислила наиболее аварийные дороги государства по итогам первых месяцев 2016 года, пишет MMR со ссылкой на automotoclub.info. Ситуация на дорогах Украины откровенно сложная: по официальным данным, на текущий момент количество зарегистрированных аварий составляет более 84 тыс. случаев, что на 17% больше, чем годом ранее. Каждое пятое ДТП - с пострадавшими. Чаще всего аварии происходят на дорогах Винницкой, Волынской, Николаевской, Ровенской и Тернопольской областей, где количество дорожно-транспортных происшествий увеличилось с 1,5 до 2 раз. Вcего по стране количество ДТП, в которых пострадали люди, с начала года выросла почти на 30%. По данным МВД, в дорожных авариях ежедневно погибает 12 человек, таким образом, ежегодно аварии уносят жизни 4,5 тыс.…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Эксперты назвали возраст самых опасных водителей

27.08.2016 г. в 17:45, novoston

Водители преклонного возраста, которые имеют за плечами внушительный опыт вождения, являются наиболее опасными на дорогах. К такому выводу пришли научные сотрудники Университета Уэйна в Детройте (США). Специалисты провели исследование, участие в котором приняли 50 водителей, возраст которых составлял от 18 до 59 лет. Результаты опроса говорят о том, что около половины водителей наборе сообщения отклонялись от маршрута движения. Однако этот показатель у возрастной группы от 45 до 59 лет составлял 100%. Возрастная группа от 35 до 44 лет при наборе сообщения отклонялась на 80%, а вот среди молодых людей от 25 до 35 лет - 40%. Ученые заявили, что самыми дисциплинированными являются водители, возраст которых составлял от 18 до 24 года. Здесь только четверть отклонялась от своей полосы движения…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Черговий “герой парковки” розлютив киян

27.08.2016 г. в 17:45, znaj

Київські “майстри” припаркувати свої автомобілі не перестають дивувати та викликати обурення. Новим “героем дня” став автомобіль Citroen, дбайливо залишений своїм власником на двох місцях для стоянки авто. Відповідне фото розмістила спільнота “Герой парковки”. “Промахнувся”, – цинічно коментують фото користувачі соціальної мережі. Але, здається, нахабного водія зовсім не хвилює думка оточуючих.

Прочитать новость
Loading...

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть