Паски безпеки: правда та міфи

29.08.2016 г. в 13:58, expres

За даними ВООЗ, невикористання пасків безпеки входить до п'ятiрки головних факторiв, що спричиняють смерть у разi ДТП -- слідом за вживанням алкоголю, перевищенням швидкостi, нехтуванням вказiвками дорожнiх знакiв та невикористанням дитячих крiсел.

Чому бiльшiсть наших водiїв нехтують елементарним правилом безпеки? Деякі вважають, що пристібатися треба лише на трасі, інші не пристібають дітей, а пасажири на задньому сидінні взагалі часто не підозрюють, що для них також передбачено паски!

Говоримо про це з Сергієм Овчинниковим, головою правління Спілки водіїв України.

- За статистикою, вiрогiднiсть смертельного випадку в ДТП для водiя при використаннi паска безпеки зменшується удвiчi, для пасажирiв - утричi. Чому ж у нас в автах не пристібаються?

- Справа і в менталітеті, і в законодавстві. Жоден німець не рушить із місця непристібнутим. У більшості країн Європи та США за їзду без паска передбачено дуже великі штрафи. У Великобританiї водiєвi, що забув пристiбнутися, доведеться заплатити 500 фунтiв стерлiнгiв, а в Iзраїлi - 380 шекелiв.

У США пасажир несе персональну відповідальність за те, що не скористався паском безпеки. І в разі зупинки авто штрафують пасажира, а не водія, як у нас. У Вашингтоні мені якось водій таксі мовчки вказав на напис: "Якщо є зайві 100 доларів, можете не пристібатися".

За Правилами дорожнього руху України, використання пасків безпеки є обов'язковим для водія і всіх пасажирів, у тому числі тих, що на задньому сидінні. Але покарання за порушення у нас смішні -- штрафвід 51 до 85 гривень.

- Багато водіїв не пристібаються, якщо їдуть повільно або на малу відстань. Мовляв, проблем не буде.

- Навіть поїздка на сусідню вулицю не захищає від ДТП, яке може статися будь-де. І навіть при зіткненні на швидкості 50 кілометрів на годину непристібнутий водій вилітає через лобове скло, розбивши його головою. Через отримані травми дев'ять із десяти гинуть. Між тим, 80% всіх аварій відбуваються саме на невеликій швидкості - до 65 кілометрів на годину.

- А навіщо пристібатися пасажиру на задньому сидінні?

- При фронтальному зіткненні непристібнутий задній пасажир налітає тілом на спинку переднього сидіння, ламає її та, продовжуючи рух уперед, притискає того, хто сидить попереду, і спричиняє важкі травми чи навіть смерть.

Якщо удар не фронтальний, непристібнутий задній пасажир може сильно травмуватися об салон, вилетіти з машини через двері або скло, якщо автомобіль перекинеться.

Дивує, коли люди вважають, що необов'язково пристібати дитину, якщо дорослий тримає її на руках. Але при зіткненні навіть зі швидкістю 30 кілометрів на годину дитина вагою 7 кілограмів "перетворюється" на 135-кілограмовий вантаж, який гарантовано вислизне з рук дорослого.

- Дехто вважає, що пасок безпеки в разі перекидання авто буде лише заважати вибратися з нього...

- І це міф. Сучасні паски безпеки розкриваються одним натисканням.

Іноді люди вважають: під час аварії краще бути викинутим із автомобіля, а тому не пристібуються. Та якщо вилетіти з автомобіля під час ДТП, отримаєш травми, несумісні з життям.

Водії авто, у яких є подушки безпеки, вважають, що в цьому випадку можуть і не пристібатися. Однак автовиробники в жодному разі не позиціонують подушку безпеки, як альтернативу ременям. Принцип роботи подушки в тому, що під час удару вона починає розкриватися, приймаючи на себе верхню частину тулуба людини. Все відбувається дуже швидко, і якщо людина не пристібнута, удар об подушку, який може відбутися зі швидкістю 300 кілометрів на годину, стане фатальним. Пасок же не підпустить людину небезпечно близько до подушки.

- Яка ж правда про паски безпеки?

- За 70% врятованих під час ДТП життів ми маємо подякувати саме їм. Лише одне клацання зменшить ризик смерті водія при фронтальному зіткненні у 2,3 раза, при боковому - в 1,8, при перекидуванні авто - у 5 разів. До того ж, найбiльше ушкоджень (майже 85%) у ДТП становлять черепно-мозковi травми, а використання пасків безпеки запобігає травмам голови.

загрузка...
Еще одна новость

Названо европейское государство, которое лидирует по количеству погибших в ДТП

29.08.2016 г. в 13:58, avtoblog

По итогам минувшего года лидером в Европе по количеству смертельных аварий на дорогах, стала Болгария. Об этом сообщил Настимир Ананиев, который возглавляют транспортную комиссию Народного собрания этого государства. Самыми распространенными причинами, которые приводят к трагическим дорожно-транспортным происшествиям, стало превышение скоростного лимита, а также обгоны с выездом на встречную полосу движения. Наиболее опасные дороги Болгарии – это Бургас – Варна, Русе – Беяла, Пловдив – Асеноград, а также Казанлык – Стара Загора.

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Майже місяць українці можуть ввозити з-за кордону автомобілі за зниженою акцизною ставкою

29.08.2016 г. в 13:58, misto-tv

Майже місяць українці можуть ввозити з-за кордону автомобілі за зниженою акцизною ставкою. Це стосується машин, випущених не пізніше 1 січня 2010 року. На купівлі такої автівки, стверджують на митниці, можна зекономити до 75 тисяч гривень. Чи складно оформити іноземну покупку, дізнавалися мої колеги. З 1 серпня набув чинності закон щодо купівлі за кордоном вживаних автомобілів. На Полтавській митниці розповідають: під дію закону підпадають іномарки, виготовлені з 1 січня 2010 року. Ігор Безрук, начальник відділу митного оформлення №1 митного поста «Лтава» Полтавської митниці ДФС Машина не повинна бути старшою 2010 року. Не підпадають під дію цього закону транспортні засоби, які виготовлені в країні-агресорі та ввозяться з країни-агресора, або з тимчасово окупованої території/ Аби оформити придбани…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Хохма дня: дама за рулем "Мерседеса" умудрилась на тест-драйве разбить пять машин

29.08.2016 г. в 13:58, mainfun

Тест-драйв внедорожника Mercedes-Benz GLE, за рулем которого сидела женщина, продлился всего минуту, но и этого оказалось достаточным, чтобы разбить новый автомобиль и повредить пять других машин. Инцидент произошел 19 августа в американском городе Арлингтон, в результате происшествия никто серьезно не пострадал. Участвовавшая в тест-драйве машина стоила 60 000 долларов, во сколько обойдется восстановление других автомобилей не известно.

Прочитать новость
Loading...

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть