З власного досвіду: як купити авто за «новим законом»

31.08.2016 г. в 23:33, dyvys

Богдан Климчук – один з перших, хто скористався новим законом, який дещо здешевлює вживані автівки, куплені за кордоном.

Чоловік вирішив поділитися своїм досвідом на своїй сторінці у Фейсбук, пише uagolos.com.

Ось як це було:

«На прохання багатьох друзів і оскільки тема цікава, поділюся інформацією, яким чином пригнав своє авто з Німеччини по новому «пільговому закону». Оскільки набив немалу кількість гуль, бо був одним з перших, сподіваюсь мій досвід стане в пригоді.

Отже, сам процес покупки розділив би на декілька етапів:

Підготовка.

Сам процес купівлі.

Митниця.

Сертифікат відповідності.

Облік.

На першому етапі треба розуміти, що конкретно ви хочете. Рекомендую піти на авторинок чи деінде та знайти уже в Україні омріяну марку і модель. Посадіть свою п’яту точку в ті машини, які вам підходять по бюджету, головне не зациклюватись на одній моделі чи марці, чим більше варіантів, тим більше шансів.

Отже, вибрали, тоді вперед на сайти mobile.de, autoscaut24.de. і т.п. і шукайте.

Коли знайшли, не спішіть виїжджати за кордон, попросіть продавця надіслати вам копію бріфа, по якому ви можете переконатися чи підходить це авто по вимогам закону про зниження акцизного збору.

Нагадаю, що пасажирське авто має відповідати ЄВРО 5 і бути ВИГОТОВЛЕНИМ не раніше 01.01.2010 року.

Не переплутайте рік виготовлення і першої реєстрації. У бріфі стоїть перша реєстрація, а рік виготовлення треба пробити по VIN коду. Найкраще це зробити на автосервісі в Україні. Коли ви уже маєте конкретний варіант, сходіть до митних брокерів, щоб порахували вам вартість розмитнення… Будьте готові віддати державі до 40% вартості та брокерам в районі тисячі гривень за послуги.

Коли ви уже виїхали за кордон, врахуйте, що пересуватися в Західній Європі не дешево і жити теж. В середньому день перебування обійдеться в 50 євро, якщо у вас нема там друзів чи родичів.

Другий етап, звичайно, найвідповідальніший. Торгуйтесь. Якщо не впевнені, то можна зробити тест на автосервісі, АСАD тощо, коштуватиме вам 45 євро десь, але будете спокійніші. Я не робив, бо при пробній їзді мене все задовільнило. Купуючи, обов’язково подивіться по вікнах рік виробництва авто. Там може не бути вказаний рік, але остання цифра як правило є останньою цифрою року.

При купівлі треба розділяти, авто іде штоєрне (з податком на додану вартість), чи звичайне. Якщо штоєрне, то вам треба додатково заїхати до їхніх брокерів і їх митниці, отримати Сертифікат походження (е1 здається). Штоєр, тобто ПДВ повертається, коли ви надсилаєте власнику копію техпаспорта і документів з митниці. Німецькі брокери беруть близько 50 євро за послуги підготовки доків на експорт. Обов’язково ще маєте оформити купчу, тобто договір між продавцем і покупцем та отримайте рахунок від продавця.

Коли вже купили, не думайте, що так усе просто. ВАМ ПОТРІБНІ ЧЕРВОНІ НОМЕРИ, аби ви могли перегнати авто до Штрасенферкерамту (їх МРЕВ). Коли ви оплатите страховку, друк чорних номерів і послуги, це потягне ще близько 200 євро, але з цим усім можна їхати в Україну.

Я гнав з-під Дюисбурга, тому вартість пального і доріг вийшла до 120 євро.

Третій етап найдратівливіший. Бо неньку Україну ти бачиш, а черга іде так повільно

Поляки: стаємо в чергу, де ТІРи, якщо машина штоєрна, якщо ні, в звичайну.

Поляки дадуть заповнити папірець, і ви маєте пройти огляд і зважування. Добре подивіться, де у вас номер вибитий на кузові і протріть.

У мене перетин польського кордону забрав 2 години, а українського – 10.

Спочатку вам прикордонник дасть маленький папірчик, який ви маєте не згубити.

Потім ви зважитесь. На вагах, мені типу жартома сказали, що розмитнення у них розпочинається з кави, мовляв піди сходи. Я відповів з порогу, що після Майдану нікому хабарів не даю (хоча до Майдану, тільки даїшникам і викладачам 2 рази доводилось) і що пора уже усвідомлювати, що живемо у новій країні і так як було колись, уже не буде. Мені білява пані митник відповіла, щоб я це казав «тим зверху», змушений був їй заперечити, що якщо вони не будуть змінюватися, верхи теж такими залишаться. Ну але це розумієте, як бджолам казати, щоб вони мед не їли…

Отже, далі розпочались мої пригоди. Як виявилось потрібно лишати на кордоні грошову заставу по вартості, яку обрахує вам брокер. Я при собі такої суми не мав, але дякую Сергій Чуріков, що підвіз. Але це коштувало мені 3 години часу, бо попав саме на перезмінку між 20.00 і 21.30.

Ще раз зауважу, що перед покупкою обов’язково проконсультуйтесь із брокером, скиньте йому з-за кордону копії бріфа, щоб він підготував усі потрібні документи для митниці. Це зекономить вам як мінімум годину.

Після сплати коштів, оформлення і огляду ви щасливо їдете додому.

В залежності від адреси прописки, волинська чи інша, ви лишаєте авто на митному терміналі тієї області, де вже місцевий митник у моєму випадку в Луцьку, перевіряє по своїх нормативах, чи дійсно заявлена на кордоні вартість відповідає дійсності і чи не треба доплатити до застави, яку ви лишали на митниці ще кошти. Митний термінал у нас знаходиться праворуч від заводу Модерн експо.

І тут переходимо до четвертого етапу – для того щоб поставити машину на облік, потрібен сертифікат відповідності. Його роблять різноманітні дослідні інститути в Києві, Львові, Житомирі. Я поїхав у Львів, на Кривоноса, 6. Раджу їхати удвох. Щоб одна людина автівкою займала чергу на огляд, а інша – паралельно оформляла документи.

Закоштував папірець 998 грн.17 коп. і має прийти з тижня по новій пошті.

До п’ятого етапу я ще не дійшов, але думаю в МРЕО усе стандартно пенсійний фонд 3-4% і за послуги до тисячі. Можливо, хтось уже ставив недавно, то в курсі.

Загалом купівля забрала купу часу і нервів, але хотів пригнати неперероблене пасажирське авто з м’якою підвіскою та кондиціонером салону для перевезення своїх туристів», – написав Богдан Климчук.

загрузка...
Еще одна новость

П'яний мажор у Кривому Розі здійснив масштабну ДТП (відео)

31.08.2016 г. в 23:33, nnovosti

Розмахував пістолетом, кидався з лайкою на патрульних та погрожував впливовими зв’язками – усе аби накивати п’ятами після скоєного ДТП. У Кривому Розі копи затримали п’яного водія за кермом, який протаранив іномарку. Любитель оковитої - виявився чоловіком місцевої служительки феміди. На порятунок порушника - миттю примчала дружина-суддя. Чи прикрила від закону суддівська мантія – дивіться далі.

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Какие подержанные иномарки будут завозить в Украину

31.08.2016 г. в 23:33, autosvit

Мы проанализировали внутренние перепродажи подержанных автомобилей в Украине, и составил список самых популярных моделей для импорта из Европы. Тех, на которые спрос есть сегодня, и сохранится в ближайшие годы. Импорт подержанных автомобилей в Украину, в отличие от расхожего мнения, что везут исключительно дорогие модели именитых марок, сегодня совсем иной. По данным , первые места в рейтинге самых популярных марок и моделей для импорта занимают автомобили Renault. Это – модели Megane и Scenic. В июле, перед вступлением в силу Закона №3251, количество сделок на вторичном рынке сократилось. По данным , примерно на 25%. Конечно, в какой-то степени этот спад - следствие периода отпусков. Но, главная причина – перспектива ввоза подержанных иномарок по сниженным акцизам с 1 августа. Ведь, в отличие, от того, что бы…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

"Зародыш" крымского моста показали с высоты птичьего полета (видео)

31.08.2016 г. в 23:33, facenews

В сети появилось очередное видео строительства моста через Керченский пролив. На съемках, сделанных при помощи квадрокоптера, видны грузовики со стройматериалами, баржи, а также технологические мосты.

Прочитать новость
Loading...

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть