Автомобільний кондиціонер і клімат-контроль. У чому різниця?

16.09.2016 г. в 11:58, autocentre

«Автоцентр» вирішив провести невеликий лікнеп, пояснивши різницю між кондиціонером і клімат-контролем.

Для початку – про автомобільний кондиціонер. Перші машини з кондиціонерами з’явилися ще в 40-х роках минулого століття. Сама по собі технологія не така вже й складна. В її основі лежать процеси випаровування та конденсації.

Холодоагент (більше відомий, як фреон) стискається під високим тиском за допомогою спеціального компресора і направляється в конденсор. Конденсор – теплообмінний пристрій, в якому холодоагент переходить у рідкий стан. Як правило, конденсор розташований біля радіатора автомобіля і охолоджується потоком повітря.

Рідина трубопроводом перетікає в осушувач, де видаляється частина вологи. Наступна ланка – випарник. Туди фреон надходить через спеціальний розширювальний клапан. Холодоагент знову переходить у газоподібний стан.

Випарник кондиціонера також працює як теплообмінник. Він охолоджує повітря, що проходить крізь нього. Потім це повітря вентилятор нагнітає у салон автомобіля. А холодоагент знову направляється в компресор.

Але автомобільний кондиціонер має суттєву ваду. Температуру повітря не можна відрегулювати, тому налаштовувати інтенсивність роботи кондиціонера доводиться вручну.

Ось чому з’явився клімат-контроль. Він дає змогу налаштувати температуру повітря з точністю до півградуса. Для цього встановлено спеціальний електронний контролер.

Електроніка вимірює температуру в салоні автомобіля і, залежно від неї, регулює швидкість вентилятора. Отже, потік холодного повітря варіюється і утримує сталу температуру салону. Грубо кажучи, клімат-контроль – це автоматизований кондиціонер.

Сучасні системи клімат-контролю можуть бути роздільними. Вони окремо регулюють температуру для водія і пасажирів.

Сучасніші контролери клімат-контролю доповнені світлосенсорами. Вони вимірюють інтенсивність сонячних променів. При яскравому світлі сонця вентилятор кондиціонера починає працювати активніше.

І автомобільний кондиціонер, і клімат-контроль потребують регулярної зміни фреону. Не зайвою буде і періодична чистка кондиціонера.

загрузка...
Еще одна новость

Бронеавтомобіль "КрАЗ Спартан" переобладнали на безпілотний

16.09.2016 г. в 11:58, gazeta

Запорізька компанія "Інфоком ЛТД" переобладнала військовий бронеавтомобіль "КрАЗ Спартан" на безпілотний. За допомогою датчиків, радарів, камер і електрон­ного блоку керування машина без водія оминає перешкоди. Маневрує та зупиняється, коли фіксує на шляху людей або інші авто. Безпілотний КрАЗ призначений для виконання складних військових завдань у зоні бойових дій. Його броня витримує автоматний обстріл із відстані понад 10 м. Машиною можна керувати через комп'ютер на відстані до 10 км. Сигнал надходить через супутник. Це другий вітчизняний безпілотний автомобіль. Перший побудували на базі "ЗАЗ Ланос" півтора роки тому.

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Здав назад: герой парковки заблокував вхід до під'їзду

16.09.2016 г. в 11:58, znaj

У Києві з'явився черговий"герой парковки", який забув, для чого людям вхідні двері до будинку. Відповідні фото опублікувала на своїй сторінці в мережі Facebook спільнота dtp.kiev.ua. Винахідливий водій просто заблокував вхід мешканцям під'їзду, припаркувавши авто на неймовірно близькій відстані. "Невдало встав, до дверей під'їзду ще цілий метр!", - написали в коментарі до фото.

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Чем грозит российское дизельное эмбарго армии и водителям Украины

16.09.2016 г. в 11:58, ubr

Чем грозит российское дизельное эмбарго армии и водителям Украины Экспортеры нефтепродуктов будут контролировать украинский рынок по-новому: через компании в лояльной РФ части Европы В начале сентября на украинском рынке нефтепродуктов состоялась одна из крупнейших разовых оптовых сделок — Минобороны обязалось выкупить за 399,8 млн. грн. более 24 тыс. т "технического" дизтоплива, которое ранее держалось в украино-белорусском продуктопроводе Мозырь-Ужгород для поддержания рабочего давления. Выкачиваемое из трубопровода топливо имеет старый стандарт Евро-3, который может нанести вред современным двигателям и запрещен к обороту на внутреннем рынке. Но несмотря на эти технические нюансы, закупка старого топлива позволила отечественному военному ведомству сэкономить 170 млн. грн. на условиях без предоплаты. За счет этой сделки с Минобороны компания-владелец трубопровода, "Прикарпатзападтранс…

Прочитать новость

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть