Купе Волга 21 из заряженного Mercedes CL55 AMG

16.09.2016 г. в 13:17, telegraf

Автомобиль "Волга 21" никогда не выпускался в виде купе, поэтому любители ретро и энтузиасты делают своими руками из обычного транспортного средства купе.

Одного рецепта по созданию из автомобиля "ГАЗ 21" купе не существует. Одни автолюбители за основу берут подлинный автомобиль, вооружаясь болгаркой, а другие - берут современные модели, на которые "натягивают" отдельные детали от "Волги 21".

В данном варианте украинские разработчики за основу взяли автомобиль Mercedes-Benz CL 55 AMG в тюнинговом исполнении F1 Limited Edition. В частности, идея по созданию ретро-купе на основе современного автомобиля напоминает перевоплощение нового "Камаро" в ретро-кар.

В результате, "Волга" купе получила от "Мерседеса" подвеску, двигатель и коробку передач, а также салон. Несмотря на внешность классического автомобиля «ГАЗ 21» на базе CL 55 AMG, данное транспортное средство способно удивить плавностью хода и динамикой разгона.

"Волга" купе способна выдавать мощность в 500 лошадиных сил. По мнению экспертов, самодельная "Волга" купе на самом деле получилась эффектным автомобилем, который был бы более гармоничным, если бы в глаза не бросался скос "мерседосовской" крыши.

загрузка...
Еще одна новость

Прості правила: як діяти у випадку ДТП

16.09.2016 г. в 13:17, 24tv

У соцмережах опубліковані правила поведінки при дорожньо-транспортній пригоді, повідомляє "Канал 24". Аварія збиває з пантелику, особливо, якщо людина потрапила в неї вперше.

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Автомобільний кондиціонер і клімат-контроль. У чому різниця?

16.09.2016 г. в 13:17, autocentre

«Автоцентр» вирішив провести невеликий лікнеп, пояснивши різницю між кондиціонером і клімат-контролем. Для початку – про автомобільний кондиціонер. Перші машини з кондиціонерами з’явилися ще в 40-х роках минулого століття. Сама по собі технологія не така вже й складна. В її основі лежать процеси випаровування та конденсації. Холодоагент (більше відомий, як фреон) стискається під високим тиском за допомогою спеціального компресора і направляється в конденсор. Конденсор – теплообмінний пристрій, в якому холодоагент переходить у рідкий стан. Як правило, конденсор розташований біля радіатора автомобіля і охолоджується потоком повітря. Рідина трубопроводом перетікає в осушувач, де видаляється частина вологи. Наступна ланка – випарник. Туди фреон надходить через спеціальний розширювальний клапан. Холодоагент знову переходить…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Бронеавтомобіль "КрАЗ Спартан" переобладнали на безпілотний

16.09.2016 г. в 13:17, gazeta

Запорізька компанія "Інфоком ЛТД" переобладнала військовий бронеавтомобіль "КрАЗ Спартан" на безпілотний. За допомогою датчиків, радарів, камер і електрон­ного блоку керування машина без водія оминає перешкоди. Маневрує та зупиняється, коли фіксує на шляху людей або інші авто. Безпілотний КрАЗ призначений для виконання складних військових завдань у зоні бойових дій. Його броня витримує автоматний обстріл із відстані понад 10 м. Машиною можна керувати через комп'ютер на відстані до 10 км. Сигнал надходить через супутник. Це другий вітчизняний безпілотний автомобіль. Перший побудували на базі "ЗАЗ Ланос" півтора роки тому.

Прочитать новость

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть