Простій у київських пробках треба оплачувати

20.09.2016 г. в 12:29, kreschatic

Чи підраховував колись хтось із вас, скільки часу він витрачає у місяць, стоячи в пробках на маршрутках чи у власному авто? Для мене це особливо актуально нині, коли вже кілька місяців ведеться капітальний ремонт проспекту Перемоги, частину проїжджої частини якого нещодавно урочисто прийняв у експлуатацію мер столиці Віталій Кличко. Він подякував шляхобудівникам за те, що запускають цей об`єкт на рік наміченого раніше терміну. Проте роботи тут ще тривають – на ділянці від Повітрофлотського мосту до площі Перемоги. Тож щоб добратися в центр міста цією магістраллю в ранкові часи пік на роботу мені треба затратити до години «зайвого» часу - або робочого, що може обернутися серйозними проблемами, або власного, який можна використати на інші справи. У схожій ситуації перебувають тисячі киян на різних вулицях столиці - за даними сайту rabota.ua, кожен третій працюючий у Києві витрачає на цей шлях годину чи більше. І жодної компенсації за це не мають – хіба що догани за спізнення на роботу.

Виправити ситуацію пробує нині голова Київської міської ради профспілок Валентин Мельник, який висловив намір змусити працедавців враховувати час, затрачений на дорогу на роботу, як робочий. І це не якась примха чи дивацтво профлідера щоб привернути увагу до власної персони. Виявляється, що в минулому році Європейський суд постановив, що час, затрачений на дорогу на роботу, повинен рахуватися як частина робочого дня. А оскільки Київ прагне стати справжньою європейською столицею, то тут також має спрацьовувати такий підхід, вважає глава профспілки.

- Ми налаштовані ініціювати подібний принцип у Києві, - пояснив свою позицію Валентин Мельник. - Якщо людина півтори години в пробках їде на роботу, то добирається туди вже змореною, і з цим потрібно щось робити. Тим більше, що для більшості столичних роботодавців, враховуючи мінімальний тариф погодинної оплати - 7,5 гривень, це навряд чи буде великим навантаженням. Адже в перерахунку на 22 робочих дні в місяць це становитиме менше 200 гривень.

Він повідомив, що в кінці жовтня у Києві відбудеться міжнародний форум, присвячений питанням соціального діалогу, на якому профспілка планує порушити й цю проблему.

А вона дійсно важлива не лише з позиції непродуктивного використання часу, а й відбивається на ринку праці. Так, на думку експерта з працевлаштування Тетяни Пашкіної, саме ця проблема лишає ринок великої кількості кваліфікованих кадрів, які просто змушені змінювати місце роботи чи й взагалі не виходити на роботу через постійні затори під час поїздки. Особливо це стосується вагітних, яким тяжко переносити такі «вояжі», та молодих мам, котрі через транспортні пробки змушені залишатися вдома, тому що не встигатимуть після роботи забирати своїх малюків із дитсадків.

Так звідки ж довше всього добираються мешканці столиці на робочі місця в центр Києва чи хоча б до найближчої станції метро? Використовуючи сервіс «Яндекс маршрути» можна визначити, що такими невдахами є мешканці Троєщини, особливо вулиці Лісковської, яким потрібно добиратися мінімум двома видами транспорту навіть без пробок близько години, а якщо, не приведи Господи, трапиться аварія на московському мосту чи в іншому «вузькому» місці, то можна витратити й кілька годин. Друге місце займають мешканці вулиці Порика на Подолі, котрим без навіть корків доводиться їхати близько години. «Бронзовими призерами» є жителі вулиці Вересневої в Дарниці. Потім ідуть проживаючі на Алма-Атинській (район Рембази) та на вулиці Булаховського в Ново-Біличах. Трійка «лідерів» із приміських регіонів розподіляється так: бориспільці, жителі Козина та Боярки.

Експерти ж, які досліджували це питання, повністю підтримують його важливість і вважають, що зарахування часу на проїзд у робочий стимулювало б владу активніше займатися проблемами комунального транспорту, доріг та пасажирських перевезень. Проте самі роботодавці ще не готові оплачувати працівникам такі вимушені затримки, надто ж в умовах, коли підприємствам не повертають податок на додану вартість та інші виплати. Тож навряд чи в найближчій перспективі профспілкам удасться переконати їх у зарахуванні «прогуляного» часу в робочий.

загрузка...
Еще одна новость

В АМКУ розповіли, чому ростуть ціни на скраплений газ

20.09.2016 г. в 12:29, ukrinform

Антимонопольний комітет України дослідив ціновий ринок скрапленого газу. Після аналізу матеріалів, у разі виявлення необгрунтованого встановлення цін учасниками ринку, проти них будуть вживатися відповідні заходи. Про це йдеться на сайті Антимонопольного комітету України. "Не виключено вплив суб'єктивних чинників на ціноутворення на ринку скрапленого газу у якості моторного пального, які призводять до необгрунтованого зростання роздрібних цін скрапленого газу в якості моторного пального. При цьому Антимонопольний комітет України вживає передбачені законодавством заходи у разі виявлення в діях учасників ринку ознак порушення законодавства про захист економічної конкуренції", - йдеться у повідомленні. Як зазначає державний уповноважений Комітету Валерій Полюхович, серед чинників, що мають вплив на формування ціни скрапленого газу - ціна на сиру наф…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

“Автохам”, паркуючись на тротуарі, завалив дорожній знак

20.09.2016 г. в 12:29, mmr

Водій, що паркувався на тротуарі відразу за пішохідним переходом, завалив дорожній знак. Чоловік здавав назад та не помітив встановлений там вказівник. На відео, яке зняв і виклав в мережу очевидець, видно, як шофер намагається встановити знак назад. Однак навіть не зважаючи на міні-дтп горе-водій вирішив не змінювати місце стоянки автомобіля.

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Новый Land Rover Discovery впервые показали на видео

20.09.2016 г. в 12:29, autosite

Компания Land Rover опубликовала несколько тизерных видеороликов внедорожника Discovery пятого поколения. Автомобиль будет выполнен в стилистике Range Rover Sport, но с некоторыми деталями от Discovery Sport. Технические характеристики автомобиля пока держатся в секрете. По данным Autocar, в моторную гамму войдет 2,0-литровый дизельный агрегат Ingenium. Мощность двигателя составит 240 лошадиных сил. Также не исключается появление 3,0-литровых бензиновых и дизельных агрегатов. Двигатели будут работать в паре с девятиступенчатой автоматической коробкой. Discovery V будет построен на той же платформе с активным использованием алюминия, что и линейка Range Rover. Благодаря этому новинка станет заметно легче своего предшественника,…

Прочитать новость
Loading...

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть