ЗАЗ-970 – українська спроба побудувати мікровен

24.09.2016 г. в 19:07, mmr

За радянських часів з серійним автопромом були серйозні проблеми. Кількість випущених моделей була дуже скромною для такої великої країни і купити їх могли не всі, в основному через те, що вироблялося їх зовсім небагато. Однак, фантазія вітчизняних конструкторів працювала на повну силу. За стінами автомобільних заводів народжувалися унікальні проекти, велика частина з яких, на жаль, там і залишалася, пише o-doroge.com.

У 60-і роки Європа була поглинена мікролітражними автомобілями, японський автопром виробляв незрозуміло що, а американці ліпили величезні дорожні кораблі. У цей час на заводі «Комунар» готувалася до випуску перспективна модель ЗАЗ-966, на базі якої було вирішено побудувати невеликий фургон.

Перший прототип був, по суті, лише з іншим компонуванням, ніж в автомобіля ЗАЗ-966. Всі вузли, за винятком кузова, були ідентичні з легковим варіантом автомобіля. До 1962 року було підготовлено ціле сімейство «мікровенів» на базі ЗАЗ-966. Серед представлених автомобілів був і суцільнометалевий фургон, який цілком міг стати вітчизняним конкурентом і німецькому VW T1 і легендарному Transit.

Дизайн автомобіля розроблявся в архітектурному бюро автомобілів. Проектуванням машини керував Лев Мурашов – колишній конструктор МЗМА. ЗАЗ-970 комплектувався форсованим до 27 к.с. двигуном від ЗАЗ-965, який розташовувався ззаду, стандартною легковою коробкою передач, повністю незалежною підвіскою. Передня підвіска була торсіонною, задня – пружинною. Корисний об’єм кузова фургона становив 2,5 кубічних метра, а вантажопідйомність – всього 350 кг. з водієм і пасажиром. До того ж, як відомо, ЗАЗ-965 мав V-подібний двигун, який виступав в кузові «горбом». Цікавий той факт, що двері розташовувалися по обох сторонах кузова.

Трохи пізніше в цьому ж році був створений варіант мікроавтобуса. Він мав три ряди сидінь і був вантажопасажирським: другий і третій ряд сидінь складався. При двох складених сидіннях машина могла перевозити до 175 кг вантажу і чотирьох пасажирів, при чотирьох складених – 350 кг і двох пасажирів. Між сидіннями третього ряду розташовувався «горб» двигуна, тому вони були відокремлені один від одного. На даху був передбачений вентиляційний люк, двері для посадки і висадки в пасажирську частину були одні по правому борту машини.

Поступово проект загруз. Розвивати далі Зазівський мікроавтобус не стали, а до серійного виробництва повноцінних мікроавтобусів вітчизняний автопром повернувся тільки до середини 90-х, коли і СРСР вже не стало.

загрузка...
Еще одна новость

Платят все: как в Польше работает система штрафов

24.09.2016 г. в 19:07, liga

Польше удалось построить правовое государство. Казалось бы, при чем тут штрафы Приехав неделю назад в Варшаву, нас угораздило не закомпостировать билеты в метро - и уже внизу эскалатора мы "попались" в руки паре контролеров (к слову, они всегда ходят парами). Пришлось заплатить штраф - около 3 500 грн. Эта сумма была гораздо больше, чем стоимость билетов на троих из Киева до Варшавы, гораздо больше, чем стоимость такси от вокзала до квартиры по ночному тарифу, и даже больше, чем проездные абонементы на троих на три месяца. Никакие стенания и объяснения, что мы только приехали, не разобрались, что мы не понимаем польского, что сейчас половина второго ночи и мы жутко устали, не возымели минимального воздействия. С нами были вежливы, но непоколебимо настойчивы в выписывании штрафа и удерживании наших паспортов в крепких контролерских руках. Вс…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Откуда взялись записи "без права" в техпаспортах ввозимых иномарок?

24.09.2016 г. в 19:07, o-doroge

Автовладельцы, купившие машины в Европе по сниженным акцизным ставкам при оформлении документов столкнулись с неожиданным сюрпризом в виде отметки «без права продажи, дарения, обмена, передачи во владение, пользование и отчуждения». В принятом новом законе такие ограничения предусмотрены, но об отметках в документах ничего не сказано. Причем в свидетельстве делают отметки не только о запрете продажи авто, но и ограничении на использование. Депутат Роберт Горват, являясь автором законопроекта о сниженных ставках акциза, который начал действовать с 1 августа, направил в обращение в Главный сервисный центр МВД и попросил разъяснить ситуацию по поводу отметок в документах на автомобили. Сервисный центр ответил, что у него нет полномочий трактовать ограничения, наложенные таможенным законодательством и повлиять на работу таможни МВД не может. Гендиректор ВААИД Олег Назернко в Facebook…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

З'явилася перша фотографія оновлених Logan і Sandero

24.09.2016 г. в 19:07, finance

Румунська Dacia опублікувала перше фото з оновленими хетчбеками Sandero і Sandero Stepway, а також нові Logan. Новинки отримають модернізовані фари зі світлодіодними ходовими вогнями, нову решітку радіатора і бампер. Детальної інформації поки немає. Але раніше передбачалося, що моделі отримають 1,2-літровий турбомотор потужністю 125 к. с. Представлять оновлені моделі 1 жовтня на Паризькому автосалоні.

Прочитать новость

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть