У Нідерландах водіям доплачують за те, аби не їздили містом у години пік

25.09.2016 г. в 16:06, expres

Роттердам -- найбільший порт у Європі та восьме місто в рейтингу найбільш перевантажених у світі. Щодня 260 тисяч автомобілів в'їжджають у місто. Іноді у години пік виникають корки протяжністю понад сто кілометрів! Кілька років тому проклали шосе, що веде до промислового порту, але це тільки погіршило ситуацію.

Органам, відповідальним за забезпечення мобільності в місті, довелося реагувати. І тоді вони вирішили не будувати нові дороги, а просто заохочувати автомобілістів відмовлятися від використання своїх машин у години пік. Аби спонукати водіїв зробити рішучий крок, запропонували матеріальний стимул. Кампанія під назвою "Wild van de spits" обіцяє автомобілістам, які залишають машину в гаражі від 6.30 до 9.30 ранку і від 15.30 до 17.30 вечора, платити 3 євро на день. Таким чином учасники програми можуть заробити до 120 євро на місяць.

Діє така акція протягом шести місяців. Аби взяти в ній участь, слід зареєструватися на спеціальному веб-сайті й підтвердити дозвіл місту використовувати дані з камер, щоби відстежувати їхній номерний знак щодня. У Роттердамі діє велика мережа камер, завдяки яким можна буде пересвідчитися, що учасники програми виконують свої зобов'язання і не вигадують способів обдурити систему.

Мета акції полягає в тому, що після випробувального періоду більшість автомобілістів й надалі залишатимуть автомобілі вдома або перепланують свій звичний день. За три роки дії акції у ній взяли участь 17 тисяч водіїв. І виявилося, що й справді через шість місяців 85% учасників програми прибували в місто, використовуючи інші транспортні засоби.

Сьогодні учасниками акції є 5000 водіїв. На виплати їм місто витрачає 3 мільйони євро щороку. Однак, підрахували у муніципалітеті, це дешевше, ніж будівництво нових доріг і набагато швидше, ніж якби довелося будувати нову інфраструктуру.

загрузка...
Еще одна новость

У Нідерландах водіям доплачують за те, аби не їздили містом у години пік

25.09.2016 г. в 16:06, expres

Роттердам -- найбільший порт у Європі та восьме місто в рейтингу найбільш перевантажених у світі. Щодня 260 тисяч автомобілів в'їжджають у місто. Іноді у години пік виникають корки протяжністю понад сто кілометрів! Кілька років тому проклали шосе, що веде до промислового порту, але це тільки погіршило ситуацію. Органам, відповідальним за забезпечення мобільності в місті, довелося реагувати. І тоді вони вирішили не будувати нові дороги, а просто заохочувати автомобілістів відмовлятися від використання своїх машин у години пік. Аби спонукати водіїв зробити рішучий крок, запропонували матеріальний стимул. Кампанія під назвою "Wild van de spits" обіцяє автомобілістам, які залишають машину в гаражі від 6.30 до 9.30 ранку і від 15.30 до 17.30 вечора, платити 3 євро на день. Таким чином учасники…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Китайцы сделали стильный электрокроссовер

25.09.2016 г. в 16:06, autosvit

Расположенную в городе Ченду фирму Xiaopeng Motors основала группа разработчиков программного обеспечения, которые ранее к автомобилестроению отношению не имели. Они смогли разработать кроссовер XPeng Beta, но самостоятельно выпускать его не будут по причине отсутствия производственных мощностей. В настоящее время китайцы ищут производителя, которого заинтересует их проект. XPeng Beta может выпускаться как с передним, так и полным приводом. Кроссовер будет оснащаться блоком аккумуляторных батарей Samsung и на полной зарядке способен проезжать до 300 километров. Моноприводная модификация сможет разгоняться до первой сотни за 7,9 с, а полноприводная — за 5,8 с. Проект обещает быть безубыточным при выпуске 20 000 кроссоверов в год. XPeng Beta будет иметь функцию самопарковщика, также его можно вызвать…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Яким буде VIP-мінівен для Кремля. Перші зображення

25.09.2016 г. в 16:06, autocentre

Опубліковано патентні ескізи мікроавтобуса під робочою назвою «Автомобіль багатомісний пасажирський». Роботи зі створення VIP-мінівена для Кремля тривають у рамках проекту «Кортеж». Перші зображення потрапили в Мережу завдяки Роспатенту. Варто зазначити, що російський мінівен для кремлівської «верхівки» – поки що існує лише в ескізах. Чи таким буде повнорозмірний прототип – невідомо. За чутками, урядовий мінівен не є пріоритетним. Наразі розробники сконцентрували зусилля на створенні представницького седана ЄМП-4123 і позашляховика ЄМП-4124. Отже, зображення VIP-мінівена для Кремля, можливо, разюче відрізнятимуться від дослідного зразка. За попередніми даними, мікроавтобус ЄМП-4125 конкуруватиме з Mercedes V-класу і Volkswagen Multivan, а силовою…

Прочитать новость
Loading...

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть