Бензин преміум. Переплатити не можна економити?

26.09.2016 г. в 07:04, autocentre

Бензин преміум в Україні доступний на багатьох заправках. Одні вважають, що переплатити не можна – економити. Інші ж дотримуються протилежної думки: переплатити – не можна економити.

Чи справді варто переплачувати за бензин поліпшеної якості? Для початку поговоримо про нещодавнє дослідження в США.

Днями автомобільна асоціація США (AAA) оприлюднила цікаві дані. Згідно з ними, за минуле літо частка преміального бензину досягла рекордної позначки за останні десять років – 11% від загальної кількості продажу. Крім того йдеться, що за минулі 12 місяців американці витратили 2,1 мільярда доларів на купівлю преміального бензину.

З одного боку збільшення продажу преміального бензину легко пояснити – власники машин хочуть поліпшити динаміку розгону і водночас зменшити витрату пального. А саме такі результати заправки преміум-паливом обіцяють мережі заправок. Але члени автомобільної асоціації США не розділяють цієї думки.

Як повідомляє CNN, переважна більшість машин на американському ринку здатні працювати на звичайному бензині, який не має підвищеного октанового числа. Зокрема, майже 70 відсотків транспортних засобів не потребують преміального бензину. З цієї причини асоціація вважає вибір бензину поліпшеної якості марнотратством – він дорожчий за звичайний бензин майже на 20%. Винятками з правила є 16 відсотків власників автомобілів, двигуни яких справді потребують пального преміум-класу.

Чи актуальна така точка зору для України? Почнемо з того, що машини для американського ринку справді можуть задовольнятися не тільки звичайним А-95, а й часом 92-м бензином. Так, чимало з продаваних авто в Україні адаптовані під наше пальне, але в реальності далеко не всі моделі (особливо нові) здатні «перетравлювати» український бензин або дизель.

До того ж, у нашій країні важливу роль відіграє мережа АЗС і походження того чи іншого типу пального. Тому нерідко можна почути думку, що преміальний бензин насправді зменшує витрату пального і робить автомобіль жвавішим.

Бензин преміум. Переплатити не можна економити? Де, на вашу думку, необхідно поставити розділовий знак у цьому судженні.Пишіть у коментарях.

загрузка...
Еще одна новость

Полиция Казахстана ездит на Гелендвагенах и Кайеннах

26.09.2016 г. в 07:04, avtoblog

На вооружении правоохранителей города Алматы есть два элитных автомобиля. В Объединенных Арабских Эмиратах копы передвигается на мощных суперкарах, и для них это быт, а не роскошь. Однако видеть премиальные автомобили на службе полиции в постсоветских странах приходится нечасто. Жители казахского города Алматы заметили на улицах два полицейских автомобиля немецкого производства. Один из них Porsche Cayenne, а второй Mercedes-Benz G55 AMG. Оказывается, эти транспортные средства попали в распоряжение правоохранителей не по государственной программе закупок, как это делается во многих странах, а по решению суда были конфискованы у бывших владельцев. Таким образом, теперь с уверенностью можно говорить, что это два самых роскошных авто на службе полиции Казахстана.

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Поліцію пересадили на маленькі автомобілі «Смарт»

26.09.2016 г. в 07:04, automotoclub

У сучасних мегаполісах для поліції досить серйозно стоїть проблема вчасного приїзду на місце події. Поліцейські Нью-Йорка їздять на різних автомобілях. Але відтепер у них є і ще один цікавий транспортний засіб. Поки оголошено про те, що поліцейські «Великого яблука» отримають 250 двомісних Smart ForTwo з мотором об'ємом 0,9 л потужністю 90 к. с. (100 з них вже надійшло на службу). Незважаючи на свої габарити, «Смарт» будуть мати всі атрибути американського поліцейського автомобіля: необхідну колірну розмальовку з фірмовим написом NYPD, проблискові маячки, радіостанції і так далі. «Смарт» будуть поступово замінювати невеликі моторолери, які часто можна зустріти в центрі Нью-Йорка.

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Украинскую военную технику переведут на газ

26.09.2016 г. в 07:04, ТСН

Об этом "Подробностям" сообщил источник в Министерстве обороны Украины. "Такая идея была давно, и определенные эксперименты, уже проводились, и работы уже ведутся. А после очередного запрета России на поставки дизельного топлива, мы понимаем, что должны ускориться", - заявил чиновник Минобороны. По предварительным расчетам военных, расходы на переоборудование военного транспорта на потребление газа, настолько быстро окупаются, что речь о дополнительной нагрузке на бюджет даже не идет. Кроме того, по его словам, сжиженный газ, при обеспечении строгого контроля и безопасности на заправочных станциях, невозможно слить в канистру и украсть. Таким образом, будут значительно сокращены "неучтенные потери" топлива в действующих и учебных частях. Безопасность использования сжиженного газа в военной технике, по словам военных, достигается дополнительной защитой топливных емкост…

Прочитать новость
Loading...

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть