В Україну почали завозити “дешеві” автомобілі з Європи

27.09.2016 г. в 13:53, mmr

Не дивлячись на безліч проблем, українці все ж почали користуватися перевагами знижених акцизів на вживані авто з-за кордону.

Відповідний закон діє вже півтора місяці, і в Державній фіскальної службі звітують про більш як 1 300 ввезених зі знижкою автомобілі, йдеться в сюжеті ТСН.

Деякі машини, які проходять митницю, виглядають, як нові. Андрій придбав BMW 2012 року в Німеччині. Машина проходила тільки офіційний сервіс. В Україні вона б потягнула на 30 тис. євро. Чоловік купив її за 12,2 тис. євро. За старими правилами за розмитнення він повинен додати до ціни ще 8,5 тис. євро – податок, мито, збір до пенсійного фонду і акциз. Останній коштував би більше 3,8 тис. євро. Зараз це тільки 654 євро. Таким чином, на покупку авто зекономлено майже 4 тис. євро. Чим дорожчий автомобіль, тим більше виявляється економія на акциз.

Цитата:

На львівській митниці підрахували, що потік старих машин збільшився в 8-10 разів. “В день оформлюється в районі 20 – 25 машин”, – кажуть митники.

Однак можуть виникнути неприємні сюрпризи – варто звертати увагу на сертифікат відповідності. Це документ, який підтверджує країну виробництва машини. Про нього знають не всі, але його вимагають при митному оформленні. Навіть якщо купується європейська марка в Європі, може виявитися, що місцем складання авто є Росія, а в цьому випадку доведеться платити повну суму акцизу. Серед обмежень і вік – машини повинні бути проведені не раніше 2010 року.

Експерти авторинку пояснюють, що зміни дійсно полегшують навантаження на гаманець, але в деяких питаннях творці документа надто перестрахувалися, щоб знижками не скористалися різні ділки, наприклад, скуповуючи машини за кордоном зі знижкою і перепродуючи їх в Україні втридорога. Один автомобіль в одні руки – без права передачі.

Цитата:

“Ризиковано навіть передавати автомобіль членам сім’ї. Були вже прецеденти, коли родичі керували автомобілями свіжого завезення і мали проблеми з патрульної поліцією”, – зазначають фахівці.

Найголовніша порада для всіх, хто бажає скористатися знижкою: перед поїздкою проконсультуватися в митній службі або у автомобільних експертів і з’ясувати всі про документах, і особливості вибору.

загрузка...
Еще одна новость

Это жесть! Каким был первый Гелендваген, доработанный Mercedes-AMG

27.09.2016 г. в 13:53, topgir

Глядя на эти снимки можно подумать, что сей мерседесовский Кубик стал жертвой какого-то колхозного тюнинга. Но, увы, нет, на самом деле все иначе… Возможно, в это тяжело поверить, но факт остается фактом: перед нами первый Гелендваген, который попал в руки к спецам AMG. Называется автомобиль – AMG 280 GE 5.6 Sport 1979 года. Отсюда очевидно, что дело было в 1979 году. Внедорожник представляет собой обычный G-Class, только с агрессивным обвесом кожаным салоном и мотором 5.6 V8 под капотом. Кроме этого, спереди у него есть еще лебедка. Но, как ты уже догадался, вся суть в “морде”, сделанной в стиле классических седанов Mercedes: если мы правильно поняли, то фары здесь от Mercedes W116, а радиаторная решетка – от W123. PS: блин, …

Прочитать новость
И еще это можно почитать

На мелкие кусочки: что осталось от нового Ford Mustang после столкновения со столбом

27.09.2016 г. в 13:53, topgir

Мы видели множество ужасных аварий с участием супер- и спорткаров, и то, что оставалось от машин после таких ДТП. Но, честно говоря, увиденное в этом ролике поразило нас очень. О-о-очень… Дело было в американском штате Вашингтон. Новый Ford Mustang на довольно приличной скорости въехал в фонарный столб. Результат – машина разлетелась на несколько частей как конструктор. К примеру, багажник и мотор вовсе остались лежать в стороне от основного кузова! Но, что больше всего интересно, водитель выжил, однако он не остался на месте происшествия, а поспешно скрылся.

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Морской буксир против грузовика: кто кого? (видео)

27.09.2016 г. в 13:53, autonews

Команда исследователей решила выяснить, кто окажется сильнее морской буксир или тягач. Условия соревнования стандартные, по сигналу начинают тянуть. Давайте наблюдать, как будет происходить битва — морской буксир против грузовика, перетягивание каната.

Прочитать новость

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть