Поставки білоруського палива в Україну б'ють рекорди

28.09.2016 г. в 17:26, biz.nv.ua

Імпорт бензину і дизпалива з Білорусі в Україну склав 2 016 тис. тонн. Це 69% від усього імпортованого палива Україною, передає агентство Белта.

Такi данні озвучив заступник гендиректора Білоруської нафтової компанії (БНК) Сергій Гриб на міжнародній конференції Ринок нафтопродуктів і газу Республіки Білорусь, підбиваючи підсумки роботи першої половини поточного року.

З цього обсягу в тому числі БНК поставила 1 991 тис. тонн. У минулому році частка імпорту Білорусі становила 46% (БНК - 36%). При цьому в імпорті бензину частка Білорусі в першому півріччі склала 83% (у т.ч. БНК - 82%), в імпорті дизпалива - 65% частка, (у т.ч. БНК - 64%).

За словами Гриба, за останні кілька років це найкращий результат діяльності БНК з точки зору частки на найближчих ринках. "Це заслуга як нашого офісу в Україні, так і, звичайно ж, нафтопереробних заводів, які якісними продуктами змогли залучити велику кількість клієнтів", - вважає Гриб.

БНК розвиває в Україні мережу АЗС під власним брендом (діє 3 АЗС) і транспортно-експедиційну діяльність.

загрузка...
Еще одна новость

Аваков розповів, у скільки Україні обійдеться відеофіксація порушень ПДР

28.09.2016 г. в 17:26, 5.ua

За словами міністра, впровадження цієї системи занадто дороге для країни, тому слід розраховувати на світових інвесторів Запровадження відеофіксації порушень на українських дорогах буде коштувати 1,5 мільярди доларів. Таку орієнтовну вартість озвучив міністр внутрішніх справ України Арсен Аваков, передає "5 канал". Як зазначається, Аваков вважає цю цифру завеликою для можливостей української економіки. На його думку, із впровадженням нового обладнання країні мають допомогти інвестори. Загалом, за наступні півроку кількість камер, що працюватимуть у випробувальному режимі, сягне лише кілька сотень. Натомість, наразі потребується щонайменше 6 тисяч приладів відеофіксації. При цьому, як відзначили в МВС, українські правоохоронці вже мають необхідну електронну систему, яка оброблятиме дані …

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Чому Україна втрачає дороги

28.09.2016 г. в 17:26, stopcor

Після свого призначення прем'єр-міністр Володимир Гройсман наголошував на необхідності швидкого відновлення доріг, 98% яких — у жахливому стані. У 2016 році на ремонт були виділені рекордні 13 млрд грн і частково відновлені найбільш зруйновані ділянки на зразок траси Одеса — Рені. Однак заявлені терміни відновлення часто збільшуються удвічі. Відповідно, зростає і бюджет, внаслідок чого початкова вартість не відповідає кінцевій. ЕП та ініціатива CoST Ukraine, яка контролює будівництво доріг, описали найбільш поширені причини зростання вартості ремонтів і термінів їх виконання. -- 1. Недосконала проектна документація Перед початком ремонтних робіт розробляється проектна документація. Спочатку загальна, де вказуються загальні терміни та обсяги робіт, а потім робоча, в якій детально розписуються…

Прочитать новость
загрузка...
Загрузка...
Loading...

© 2013-2017 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть