В якій області асфальт міцніший?

04.10.2016 г. в 20:15, ukurier

Ви ніколи не спостерігали, як тане асфальт? Ні, не від літньої спеки. Навіть за звичайної помірної погоди. Ще вчора нібито була дорога, ремонтники не встигли й діжок зі смолою прибрати, а тепер — нема. Тільки шматки твердого дорожнього покриття розкидані на узбіччях, а вибоїни, як і до ремонту, смачно відривають колеса. Років зо три таке надприродне явище довелося спостерігати на відремонтованому відрізку шляху від Кам’янки до Знам’янки. Однак, кажуть дорожники, то було колись, кивають на попередників. А тепер — ні-ні!

І справді, у Смілі на Черкащині асфальт на вулиці Громова ще якось тримається, хоч минуло від його укладання вже дев’ять місяців. Ну не те, щоб дуже тримається — так, подекуди кришиться. Та вода з нерівного покриття під час дощу стікає просто на подвір’я смілян. На ремонт цієї дороги місто витратило з минулорічної державної субвенції понад вісімсот тисяч гривень. Сміляни розповідають: ремонтна фірма так поспішала освоїти кошти, що дорожники укладали асфальт навіть у лютий мороз та іншу непогоду. Щоправда, нове полотно — лише посередині вулиці, та й те — все у латках.

Може, це нова, суперсучасна технологія? Смілянська місцева прокуратура спробувала розкрити її таємні деталі. З’ясувалося, що під час ремонту було використано асфальо-бетонних сумішей майже на 600 тонн менше, ніж передбачено вимогами звичайної технології. Та навіть без експертиз зрозуміло: нове тоненьке покриття (подекуди його товщина менша трьох сантиметрів) довго не витримає. Ви скажете: а куди дивився контроль, зрештою — замовник? Угоди та акти приймання робіт підписували міський голова та секретар міськради (обидва — вже колишні). Доведеться новим посадовцям знову ремонтувати вже «відремонтовані» шляхи.

До речі, згадана фірма ремонтувала в Смілі ще дві вулиці. Торік восени міська влада уклала з нею угоди більш як на 2 мільйони гривень. Половину з цих грошей, як вважають у прокуратурі, фірмачі просто вкрали. Відкрито кримінальне провадження. Тривають слідчі дії, зокрема й необхідні експертизи. Вочевидь, потрібно чекати нових відкриттів. А ось жителі сіл Хрестителеве та Мар’янівка Чорнобаївського району жодних відкриттів уже не чекають. Добрий десяток років дорога між селами — суцільні вибоїни. Гойдаються на них великовантажні фури та рейсові автобуси, які зрідка, ніби примари, пропливають тут. Шлях веде на Полтавщину, до Оржиці. Та ось придибенція: тільки закінчується Черкаська область і починається Полтавська, дорога, ніби за помахом чарівної палички, перетворюється на досить рівну, хоч і не без огріхів. Виходить, кажуть у Мар’янівці, на Полтавщині асфальт міцніший. А, може, свого часу дорожники з їхніми покровителями менше крали?

загрузка...
Еще одна новость

В ТОП-5 крупнейших автопроизводителей внезапно ворвался необычный "игрок"

04.10.2016 г. в 20:15, segodnya

Индия вытеснила Южную Корею с пятого места в рейтинге крупнейших производителей автомобилей. Таковы данные за 7 месяцев нынешнего года, сообщает "Укравтопром" со ссылкой на The Korea Herald. Согласно данным Ассоциации корейских автопроизводителей, в стране произведено 2,55 млн машин за указанный период. С конвейеров Индии в это же время сошли 2,57 млн автомобилей. Южная Корея впервые потеряла пятое место за последние 12 лет. Местные чиновники, курирующие промышленность, обеспокоены. Причиной упавших темпов производства называются снижение экспорта и внутренних продаж из-за забастовок и больших налогов на новые авто. В списке лидеров автомобилестроения: Китай (12, 79 млн автомобилей за 7 месяцев 2016), США (7,08), Япония (5,40), Германия (3,62).

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Uber візьметься за вантажні перевезення

04.10.2016 г. в 20:15, nv

Компанія Uber планує освоїти бізнес далеких вантажоперевезень. Рішення спало на думку менеджерам після недавнього придбання молодої компанії Otto, що розробляє безпілотні автомобілі, повідомляє Reuters. Наразі автопарк молодої компанії складається із 6 вантажівок, проте їхня кількість повинна вирости до 15. Крім того, Uber відкритий до партнерства з незалежними перевізниками. Починаючи з 2017 року, вантажівки Otto та інші автомобілі, оснащені технологією Otto, почнуть доставляти вантажі на склади і в магазини.

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Як виглядала реклама радянських автомобілів у Великобританії в 80-х

04.10.2016 г. в 20:15, mmr

Зараз нам здається це неймовірним, але наші радянські жигулі колись продавали за кордоном досить активно. В 1956 році В СРСР було створено всесоюзне об’єднання «Автоэкспорт», яке займалося експортом та імпортом автомобілів. 20% загального обсягу автомобілів, які проводилися в 60-е, експортувалося за кордон. До середини 60-их створюється сервісна мережа за кордоном, яка включала в себе понад 1000 сервісних центрів і консультантів. Був час, коли наш автопром до 70% своєї продукції справляв на експорт. До 25 тисяч Москвичів «продавалося в Англії щорічно. Подивіться рекламу радянського авто для британського телебачення.

Прочитать новость
Loading...

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть