В Україні можуть з'явитися якісні дороги

05.10.2016 г. в 23:07, nv

Укравтодор і Міждержавна гільдія інженерів-консультантів (МГІК) підписали меморандум про співпрацю з метою поширення досвіду впровадження типових форм контрактів FIDIC в Україні.

Про це повідомляє прес-служба МГІК.

FIDIС — це міжнародна федерація інженерів-консультантів, яка заснована в Бельгії в 1913 році. Вона об'єднує понад 90 національних асоціацій, представляючи понад 4 тис. практикуючих інженерів-консультантів будівельного профілю в 75 країнах світу. МГІК є афільованим членом FIDIC, метою якої є розвиток і удосконалення українського ринку консультаційних та інжинірингових послуг в будівельній галузі.

За словами президента МГІК Олександра Непомнящего, сьогодні оновлення і розвиток транспортної інфраструктури в Україні гостро потребує європейських стандартів.

"Фахівці добре знають, що таке контракти FIDIC – це зрозумілі універсальні і добре продумані нормативні інструменти будівельної сфери. Хочемо якісних, безпечних доріг, мостів, інших дорожніх шляхів, значить повинні залишити в минулому радянську систему їх ремонту, будівництва, експлуатації", – пояснює Непомнящий.

В Укравтодорі не змогли прокоментувати меморандум.

Сьогодні практично весь світ працює за контрактами FIDIC, розповідає експерт Реанімаційного пакету реформ Андрій Мартенс. За його словами, це стандарти, яких дотримується більшість цивілізованих країн. "Це контракт, який описує всю взаємодію між замовником, підрядником і контролером", – говорить експерт.

З ним погоджується доцент Національного транспортного університету Олег Гостроверхий і додає, що якість, контроль і результат складається з різних етапів. За його словами, вони закладаються на стадії проектування, будівництва та під час експлуатації. Коли все чітко регламентовано, дуже сильно нівелюється людський фактор. "Тобто, не так це залежить від людини", – пояснює доцент.

Система передбачає, що між замовником і підрядником стає інжинірингова структура, яка займається управлінням контрактом. "Зокрема технічний нагляд та нагляд за відповідністю проектної документації", – говорить Гостроверхий.

На проектах Міжнародних фінансових організацій (МФО) система працює так. Замовник (Укравтодор), проводить тендер, наймає підрядника, наймає того, хто буде керувати контрактом. Насправді ж останні не тільки ведуть нагляд, але й керують проектом.

За словами доцента, цю систему намагаються запровадити не тільки в проекти МФО, але й на внутрішньодержавні, за бюджетні гроші.

Це дасть вдосконалення процедури управління проектами. Коли все чітко регламентовано і кожна людина в будівництві і виробництві веде постійне документування. За словами Гостроверхого, можна побачити сам процес створення того або іншого продукту. І можна проконтролювати хто виконував, коли і як. "Зараз же воно є, але часто узагальнено і не контролюється належним чином", – говорить він.

Колишній директор Департаменту стратегічного розвитку дорожнього ринку автомобільних перевезень Мінінфраструктури Роман Хміль зазначає, що підписання угоди між Укравтодором та МГІК хороший сигнал для України. Однак, в цьому році повинен був відбутися тендер на незалежний контроль тих робіт, які виконуються за бюджетні гроші, який погодився профінансувати Світовий банк. На тендер було заявлено сім міжнародних компаній. Але в результаті його скасували. І через систему електронних держзакупівель ProZorro провели новий. “З таким технічним завданням на контроль якості в тендері брала участь лише одна компанія – Дорцентр (донька Укравтодору). І виграла його", – говорить Хміль.

За його словами, ця компанія заявляла, що вона перевірить всі роботи по Україні за 20 млн грн. "А насправді цих грошей недостатньо, щоб навіть виїхати на всі місця, де проходять роботи", – констатує колишній чиновник Мінінфраструктури.

Нагадаємо, минулого тижня дочка Укравтодору – Дорцентр і МГІК домовилися про спільну роботу над забезпеченням якості доріг шляхом застосування контрактів FIDIC.

загрузка...
Еще одна новость

ДТП на Тернопольщине: нацгвардейцы сбили 16-летнего парня. Видео

05.10.2016 г. в 23:07, hronika

Военные нарушили правила дорожного движения. Нацгвардийцы сбили 16-летнего парня, нарушив правила дорожного движения. Колонна из пяти военных автомобилей двигалась по дороге Ивано-Франковск-Тернополь. Водитель одной из бронированных машин решил обогнать "КамАЗ", но не справился с управлением и зацепил прицеп грузовика. Нацгвардейцев вынесло на противоположную обочину.

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Uber работает над воздушным такси с вертикальным взлётом

05.10.2016 г. в 23:07, ubr

Воздушные такси с вертикальным взлётом и посадкой, согласно оптимистичным прогнозам Холдена, могут появиться уже в ближайшие годы. Компания Uber, сделавшая одноимённое мобильное приложение для поиска, вызова и оплаты такси или частных водителей, подумывает и над другими, более интересными вещами. На днях Джефф Холден из Uber сообщил, что компания ведёт работу над созданием некоего гибрида летающего транспорта, способного совершать небольшие перелёты, передвигаясь по воздуху на манер самолёта, и вертикально, подобно вертолёту, взлетать и приземляться. "Полёты, — добавил Холден, — это слишком очевидная вещь, поэтому глупо было бы не обратить внимания на такой способ транспортировки пассажиров". Воздушные такси с вертикальным взлётом и посадкой, согласно оптимистичным прогнозам Холдена, могут появиться уже в ближайшие годы. Что касается уже существующих разработок летательных…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Дорожный контроль рассказал «свою правду» о работе копов

05.10.2016 г. в 23:07, avtoblog

По мнению активистов ДК, улучшения, обещанные Деканоидзе - довольно сомнительные. Дорожный контроль "увидел" в заявлении Главы Нацполиции сомнительное "покращення". Журналист "Дорожного контроля" Ростислав Шапошников указал на заявление главы Нацполиции Хатии Деканоидзе, где она отметила о необходимости запрета на видеосъемку работы патрульных. Она отметила, что таким образом люди назло провоцируют полицейских.

Прочитать новость

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть