На що звернути увагу перед купівлею автосигналізації

07.10.2016 г. в 08:42, finance

Автомобіль — дорога річ, яку купують з розрахунком на багато років справної роботи. Буде дуже неприємно, якщо новенький транспортний засіб стане жертвою злодіїв. Щоб не потрапити під приціл зловмисників, експерти рекомендують не економити на протиугінних системах. Чим дорожча і надійніша сигналізація, тим важче її зламати.

Види охоронних систем

У продажу можна знайти автосигналізації чотирьох типів:

1. Односторонні;

2. Двосторонні;

3. Штатні;

4. З вбудованим модулем GPS.

Одностороння сигналізація з автозапуском має обмежений функціонал і дозволяє водієві дистанційне керування центральним замком. Коли система захисту включена, несанкціоноване проникнення, удари по двері або спроба завести автомобіль будуть розцінюватися як злом.

В цей момент активізуються звукові сигнали, а двигун автоматично глохне. Головний недолік таких систем — обмежений радіус дії. Щоб переконатися в цілісності автомобіля, доведеться періодично дивитися на вулицю і не відходити далеко від транспортного засобу.

Двосторонні сигналізації — оптимальний варіант для більшості автомобілів. Водій має можливість дистанційно контролювати транспортний засіб — всі повідомлення приходять на електронний брелок.

Сигнал від радіопередавача шифрується плаваючим кодом. Радіус дії захисної системи коливається в межах 500-2000 метрів. Додатково можна встановити інші корисні опції, серед яких віддалений запуск двигуна, відкривання вікон і подвійне блокування дверей.

Штатна сигналізація йде в комплекті з автомобілем і найчастіше обмежується іммобілайзером. Виробники розраховують на те, що водій обов’язково встановить надійні системи від перевірених виробників.

Системи захисту з вбудованим GPS модулем — безпрограшний варіант для власників дорогих автомобілів. На транспортний засіб встановлюються супутникові трекери, які передають дані про справжнє місцезнаходження автомобіля.

Радіус дії не обмежений, а вся інформація передається на телефон водія. Коштує встановлення сигналізації на авто дорого, проте з нею можна не турбуватися про можливе викрадення.

Критерії вибору сигналізації

Перед купівлею захисної системи для автомобіля потрібно звернути особливу увагу на такі параметри:

Радіус дії;

Кодування сигналу;

Комплектація;

Використання енергії;

Інформативність брелока;

Додаткові опції;

Можливість самостійного підключення системи до комп’ютера;

Розміри головного блока.

загрузка...
Еще одна новость

Государственный дорожный фонд может заработать уже в начале 2017 года, - Омелян

07.10.2016 г. в 08:42, rbc

Он считает, что громады должны сами решать, какие дороги им нужно ремонтировать Министр инфраструктуры Украины Владимир Омелян заявил о том, что Государственный дорожный фонд может заработать уже в начале 2017 года. Об этом он рассказал в эфире программы "События" на телеканале "Украина". "Наконец у нас появился эффективный инструмент для системного решения проблем с украинскими дорогами. Сегодняшнее первое голосование - сигнальное, я верю, что конечное голосование состоится во время инфраструктурного дня в парламенте, который запланирован на конец октября этого года. И мы с 1 января 2017 года получим ту систему, о которой мечтали", - заявил Омелян. Он считает, что должен быть создан наблюдательный совет над Укравтодором, который будет заказчиком услуг, а также муниципалитеты, состоящие из представителей общественности сектора, правительства и народных депутатов. "…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Почти танк! Украинский квадроцикл ЗИМ-350

07.10.2016 г. в 08:42, topgir

Сейчас квадроциклом мало кого удивишь. Bombardier, Yamaha, Kawasaki – выбирай, какой больше нравится. Хотя еще лет 10-15 назад на эту технику смотрели, как на заморскую диковинку. А ведь четырехколесные мотоцЫклы раньше даже делали в Украине! Причем не где-нибудь, а на харьковском танковом заводе им. Малышева. Назывался такой квадроцикл ЗИМ-350, а появился он в 1991 году. Один подобный аппарат и был замечен в Киеве на фестивале Old Car Land. Техника серьезная, добротная. Сразу видно руку танкостроителей. Квадроцикл ЗИМ-350 делали не столько для покатушек, сколько для работы. Вот почему спереди и сзади – приличных размеров багажники. А еще – фаркоп, можно буксировать прицеп весом 300 кг. Ну чтобы картошку с дачи возить. И да, в каком еще квадроцикле …

Прочитать новость
загрузка...
Loading...

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть