У разі ДТП квиток — доказ для суду

10.10.2016 г. в 19:35, hromadskeradio

20% пасажирських перевезень в Україні — нелегальні. До основних правопорушень належать: пересування без дозвільних документів, відсутність квитків для пасажирів і навіть нелегальні перевезення в Крим.

Голова Укртрансбезпеки Михайло Ноняк розповідає про легальні та нелегальні пасажирські перевезення.

Тетяна Трощинська: У суспільстві є міф, що пасажирські перевезення — це велика корупційна система, коли відмовляються сплачувати штрафи перевізники, а страждають водії. Що загрожує перевізникам, які не дотримуються вимог пасажироперевезення, і яке покарання за це передбачене?

Михайло Ноняк: На сьогоднішній день на порушників пасажирських перевезень накладено штрафні санкції на суму більше 40 мільйонів гривень. До бюджету уже зібрано близько 15 мільйонів. Цей процес триває і досі.

На сьогодні українське законодавство виписано так, що штрафні санкції накладаються на водія, а не на перевізника.

Тетяна Трощинська: Але ж це неправильно?

Михайло Ноняк: Так, і нами вже підготовлено ряд законопроектів до Верховної Ради. Це законопроекти 46-60, 46-61 і 46-83. Я думаю, з цих трьох законопроектів принаймні один буде успішно підтриманий різними фракціями Верховної Ради.

Цими законопроектами ми хочемо посилити відповідальність не тільки водія, який керує тим чи іншим транспортним засобом. Штрафні санкції також накладатимуться на грузовідправника, тобто, власника, водія, і на вантажоотримувача. Таким чином, ми забезпечимо якісний контроль.

Тетяна Трощинська: З чим був пов’язаний мораторій на перевірки?

Михайло Ноняк: В певний період взагалі були відмінені всі перевірки, бо вони нібито тиснуть на малий і середній бізнес. Я вважаю, що перевірки все одно повинні бути для контролю та безпеки громадян, бо, інакше, у разі можливого ДТП ніхто вам не виплатить компенсації. А такі ДТП стаються, на жаль, досить часто.

На міждержавних перевезеннях все більш-менш в порядку, бо за кордоном зовсім інша культура. Нашим перевізникам ще треба прищепити цю культуру. Хоча, виїжджаючи за терени України, вони поводять себе по-іншому. А, заїжджаючи в Україну, знову починається хамство, невідповідність тих чи інших документів, зловживання своїми обов’язками.

В першу чергу, ми повинні поважати те законодавство, яке є на сьогодні. Так, воно недосконале і потрібно багато що змінити. Але ми над цим працюємо. Ми направили до Верховної Ради євроінтеграційний законопроект про автомобільний транспорт, 46-83. Ми не знаємо, чи він буде прийнятий у такому вигляді, але ми спілкуємося з народними депутатами, з громадськістю, з перевізниками та асоціаціями, для того щоб спільними зусиллями він все ж таки потрапив до Верховної Ради і був проголосований.

Тетяна Трощинська: Ви зараз говорите про невідповідну зарплату у інспекторів. Але, якщо уявити, що частина з цього – нелегальний ринок готівки, оскільки квитки ми часто не отримуємо, куди йдуть ці гроші? Як це можна впорядкувати?

Михайло Ноняк: Якщо захотіти і жорстко контролювати цей сегмент економіки – все можна зробити. Просто на все потрібна політична воля. І вона є, бо статистика ДТП на сьогодні дуже не втішна. Кожного дня стаються аварії з летальними випадками. Тому ми повинні контролювати і роз’яснювати суб’єктам господарювання те, що вони повинні мати хороший транспортний засіб.

Щодо квитків, то це ваша безпека. Бо у разі якогось ДТП, тільки так ви зможете підтвердити, що пересувалися саме цим транспортним засобом. Їх треба вимагати.

Але, зрозуміло, що багато суб’єктів господарювання намагаються мінімізувати податки, бо вони платять і автостанційний збір, і податки до державного та місцевого бюджетів.

Тетяна Трощинська: А як вони отримують дозволи на маршрут?

Михайло Ноняк: Дозволи на маршрути в місті видає місцева влада. Дозволи на міжміські перевезення видає обласна адміністрація. На міжобласні перевезення проводить конкурси Укртрансбезпека. На міждержавні перевезення проводить конкурс Міністерство інфраструктури.

Тетяна Трощинська: Чи можемо ми говорити про нелегальних перевізників, діяльність яких ви припиняли?

Михайло Ноняк: Так, ми неодноразово припиняли таку діяльність. І навіть, якщо у легальних перевізників були дозволи, але вони зловживали становищем і не виконували свій маршрут, ми позбавляли їх цього маршруту і виставляли його знову на конкурс, для залучення добросовісного перевізника.

Загалом налічується близько 20% нелегальних перевізників від усієї кількості.

Ми аналізуємо і ведемо статистику по кожному регіону. Трапляються випадки, коли перевізник, спійманий на нелегальному перевезенні, маскується під приватну особу, яка перевозить своїх друзів, або регулярні перевезення видають за нерегулярні.

Ще одна проблема полягає в тому, що маленькі мікроавтобуси без жодних ліцензій і дозволів здійснюють поїздки у Крим і на пропускному пункті представляють пасажирів як своїх друзів, які їдуть кудись в гості. Такі випадки ми теж виявляємо.

Тетяна Трощинська: Чи має право водій набирати стоячих пасажирів при здійсненні міжобласного рейсу, і чи маю право я, як пасажирка, вимагати, щоб він цих людей не брав?

Михайло Ноняк: Однозначно так. Він у жодному випадку не має права брати стоячих пасажирів. Усі повинні сидіти на своїх місцях з квитком на рейс. У водія повинні бути усі необхідні документи, він повинен їхати чітко по графіку.

Тетяна Трощинська: Хто може змінити цю культуру пересування, коли ми їдемо один в одного на голові?

Михайло Ноняк: Це наша з вами спільна діяльність. Ми з своєї сторони намагаємося проводити роз’яснювальну роботу з перевізниками. Але ми з вами теж повинні говорити і стимулювати того ж водія, який робить 100 операцій у хвилину. Зрозуміло, що цього не повинно бути, і рано чи пізно ми дійдемо до європейської культури у цій сфері.

Тетяна Трощинська: Але порядок штрафів відчутний для перевізників?

Михайло Ноняк: Штрафи, які зараз є, не є великими та непід’ємними для перевізників. Вони становлять від 170 до 1700 гривень. Це невеликі гроші при вартості квитка у 150-200 гривень.

загрузка...
Еще одна новость

Верховна Рада планує змінити пріоритетність руху деяких авто

10.10.2016 г. в 19:35, ckp

Комітет ВР з питань транспорту рекомендує прийняти за основу законопроект № 4246 про внесення змін до статті 41 Закону про дорожній рух щодо пріоритетності транспортних засобів, що рухаються по колу. Про це повідомляє Юрліга. Законопроектом пропонується встановити, що перевага в русі на перехрестях, де організовано круговий рух, надається транспортним засобам, які вже рухаються по колу. У країнах Європи на перехрестях, де організовано круговий рух, діє єдина схема руху Roundabout. Як свідчить офіційна статистика, кожен раз після введення в дію даної схеми аварійність на перехрестях зменшувалася приблизно на 80%, йдеться в пояснювальній записці. Тому прийняття змін дозволить і в Україні знизити аварійність на перехрестях, де організовано круговий рух. Відзначимо, що також у Апараті ВР не підтримують прийняття законопроекту, оскільки вважаю…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Кого торкнеться нова дорожня реформа

10.10.2016 г. в 19:35, ckp

Верховна Рада нещодавно затвердила законопроект “Про дорожній рух та його безпеку”, який має на меті зміни у дорожній системі. До проекту вносили правки цілих 168 разів. Що ж зміниться на дорогах та кого це торкнеться? Досліджував Канал 24. Основним законом у сфері дорожнього руху та його безпеки з 1993 року лишається Закон “Про дорожній рух”. Останньої редакції Правила дорожнього руху зазнали ще у 2001 році. Хоча зміни до цих документів вносилися багато разів, експерти стверджують, що вони не відповідають вимогам сучасності, містять протиріччя, деякі положення дублюються – тому потребують змін. Мета ж нового законопроекту – завдяки адаптованим під сучасні умови доповненням підвищити безпеку дорожнього руху, і, що не менш важливо, наблизити “дорожнє” законодавства до європейських норм. “Правила дорожнього руху, які сьогодні використовують,…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

На Луганщине начали использовать новую технологию ремонта дорог

10.10.2016 г. в 19:35, comments

В Луганской области впервые для ремонта 13-километрового участка автодороги Р-07 «Чугуев — Меловое» использовали технологию холодного ресайклинга Об этом, как передают «Донбасс. Комментарии», сообщает пресс-служба Луганской областной военно-гражданской администрации. Эта технология предусматривает смешивание существующего дорожного покрытия с щебеночной смесью, цементом и битумной эмульсией. Образовавшуюся смесь используют в качестве основы для двухслойного асфальтового покрытия. Руководитель Службы автомобильных дорог в Луганской области Вадим Даниелян отметил, что использование технологии холодного ресайклинга позволит не только существенно укрепить автодорожное покрытие, но и значительно снизить себестоимость и повысить экологичность ремонта автодорог.

Прочитать новость

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть