КрАЗ-260 – потужна вантажівка для безнадійного бездоріжжя

15.10.2016 г. в 23:18, mmr

КрАЗ-260 був створений в шістдесятих роках минулого століття колективом Кременчуцького автомобільного заводу під керівництвом В.В. Тоболін. Основним його призначенням стала заміна вантажного автомобіля КрАЗ-255Б.

Новинка отримала взяту від КрАЗ-250 суцільнометалеву кабіну. З метою поліпшення огляду з кабіни її зрушили вперед, що дозволило збільшити довжину вантажної платформи.

Вантажівка отримала форсований мотор ЯМЗ-238 «Л» з турбонагнітачем. Все це дозволило збільшити вантажопідйомність на 1,5 т.

Випробовувало даний автомобіль НДІ-21, проте, навіть після отримання позитивних результатів, запуск його в серійне виробництво затримався у зв’язку з відсутністю на заводі виробничих ліній з виготовлення кабін з металу. В результаті чого виробництво КрАЗ-260 почалося тільки в 1981 році і тривало до 1993 року.

Основним призначенням даної вантажівки було перевезення вантажів та особового складу Радянської Армії, як по облаштованим дорогах, так і по бездоріжжю. Так само він міг буксирувати літаки масою не більше 72-х тонн.

КрАЗ-260 мав повний привід, короткі звіси, і централізовану систему регулювання тиску в шинах. Вантажна платформа була тентованая і мала відкидаються лавки, тент і дуги.

Дизельний мотор ЯМЗ-238Л оснащувався турбонагнітачем, передпусковим підігрівачем, а також системою «Термостат», яка полегшувала запуск силового агрегату в умовах низьких температур. Так як енергію відпрацьованих газів частково поглинав турбонагнітач, в конструкції машини був відсутній глушник.

Розробники вантажівки скористалися чотириступінчастою МКПП з синхронізаторами на всіх передачах, а також двоступеневою роздавальною коробкою. При цьому в останню був вмонтований міжосьовий диференціал.

Рульовий механізм мав гідравлічний підсилювач. Підвіска була ресорна, а робоче гальмо – барабанного типу.

З додаткового устаткування цієї машини можна відзначити опалювальну і вентиляційну систему, встановлену на даху кабіни фару-шукач, а також радіоприймач.

загрузка...
Еще одна новость

Китаянка спалила автомобиль, чтобы стать популярной (видео)

15.10.2016 г. в 23:18, novoston

Видеоролик, который показал горящий автомобиль, был недавно опубликован в интернете. Видео очень быстро стало популярным в сети. Китаянка заявила, что не хотела полностью сжигать авто, а просто хотела дать ей немного погореть. Надеясь привлечь внимание к горящему авто, она даже не заметила, как оно полностью сгорело. Изначально китаянка решила самостоятельно потушить пожар, однако все попытки закончились неудачей. Приехали пожарные, которые потушили огонь. После выяснения обстоятельств возгорания на женщину был наложен штраф.

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Немецкие эксперты раскритиковали Tesla

15.10.2016 г. в 23:18, avtoblog

По их мнению автопилоты Тесла - несут "значительную опасность дорожному движению". Об этом говорится в докладе, подготовленном для министерства транспорта Германии передает агентство ссылаясь на оригинальную публикацию в журнале Spiegel, редакция которого и получила этот отчет. Специалисты Федерального дорожного научно-исследовательского института Германии провели цикл тестов Tesla Model S, после чего у них возник ряд вопросов к его системе компьютеризированного управления. Прежде всего, авторы доклада указали на неэффективную систему экстренного торможения и ограниченный радиус действия сенсоров системы автономного вождения. Эксперты также отметили отсутствие оповещений для водителей, когда транспортное средство попадает в такую ситуацию, что электроника не может принять решение. Тем не менее, о запрете эксплуатации американского электроседана речи пока не идет.…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Як електрокари впливають на ноутбуки

15.10.2016 г. в 23:18, finance

В ноутбуках і тягових батареях електромобілів і гібридів використовуються літій-іонні акумулятори. Почавши приймати замовлення від автовиробників, творці акумуляторів прорахувалися, і сьогодні не можуть сповна задовольнити попит на акумулятори з боку виробників цифрової техніки. При цьому виробники акумуляторів не збираються розширювати виробництво елементів 18650, тому дефіцит, за прогнозами експертів, буде зберігатися тривалий час. Творці акумуляторів користуються ситуацією, щоб завищувати ціни, вимагаючи з закупників на 10-15% більше звичайної вартості.

Прочитать новость

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть