Потерпілим в аваріях винні близько 300 мільйонів гривень

17.10.2016 г. в 00:02, gazeta

— Від 2008 року закрилися понад 50 страхових компаній. Більшість — протягом останніх двох років. Ці компанії не працюють, але й не визнані банкрутами. Потерпілим у дорожньо-транспортних пригодах страховики винні близько 300 мільйонів гривень. І невідомо, чи будуть ці гроші виплачені, — говорить Юрій Чуніхін, 45 років, голова правління громадської спілки "Український страховий омбудсмен".

— Обов'язкове страхування відповідальності автовласників — зараз найпоширеніша страхова послуга. Автоцивілкою користуються майже 7 мільйонів осіб. Менший попит на страхування життя, медичне, фінансових ризиків, від пожежі та стихійних явищ. Агентам треба бігати за людьми, вмовляти їх купити поліс. КАСКО було популярне, коли українці купували багато нових авто. Це страхування від проблем, що можуть виникнути під час експлуатації транспорту. Воно було обов'язкове для нових машин. На рік Каско коштує 4–5 відсотків від вартості авто — близько тисячі доларів. Зараз нових авто купують значно менше. І ця страховка втратила популярність. Також менше страхують кредити. Бо їх банки майже не видають.

Багато випадків, коли людина потрапляє в аварію, а її страхова компанія стає банкрутом. Або ж компанія іншого учасника дорожньо-транспортної пригоди припиняє виплати. Отримуємо скарги на "Гарант-Авто", "Україна", "Нова", "Скайд", "УЕСК". Рекомендуємо водіям у цьому випадку звертатися до суду. Але повернення грошей доведеться чекати від двох до шести років. Можна звернутися до компаній, що викуповують борги фінансово неспроможних страхових компаній. Вони виплачують людям ­40–50 відсотків автоцивілки. Багато хто на це погоджується, бо чекають кілька років на відшкодування.

— Звичайний споживач не зможе визначити, надійний страховик чи ні. Неважливо, скільки років на ринку працює компанія. Фірми продаються, приходить нове керівництво, — розповідає Галина Третьякова, 53 роки, виконавчий директор Української федерації убезпечення.

— За страховий ринок відповідає Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг. Вона дає та забирає ліцензії у страховиків. Зараз процедура банкрутства виписана для компаній, що займаються виробництвом, продажами. Для тих, що надають фінансові послуги — немає. Аби визнали банкрутом, треба три місяці не виконувати фінансових зобов'язань на суму не менше 300 тисяч гривень. Коли така ситуація виникає у страховика, він уже майже мертвий. У Європі регулятор намагається не допустити банкрутства. А якщо це сталося — дуже швидко вивести компанію з ринку. Страховий портфель можуть передавати іншій фірмі. Держава виділяє грошову допомогу. Так було, коли в Чехії виникли проблеми у великої компанії, що займалася медичним страхуванням.

В Україні функції регулятора цього ринку хочуть передати ­Нацбанку. Це записано в меморандумі з Міжнародним валютним фондом. Для автоцивілки держава зобов'язала страховиків створити страховий фонд. Він називається "Моторне (транспортне) страхове бюро". У випадку банкрутства страхової компанії він виплачує гроші клієнтам. Для решти видів страхування таких фондів немає.

У вересні Нацкомфінпослуг забрала ліцензії у чотирьох страховиків.

загрузка...
Еще одна новость

В Одессе прогремел мощный взрыв на АЗС. Видео

17.10.2016 г. в 00:02, hronika

В автозаправку врезался автомобиль. В субботу, 15 октября, около 20:40 в автозаправку в Одессе врезалась машина. Машина взорвалась, на АЗС начался пожар. Предварительно известно, что пострадавших нет, водитель и пассажиры успели выскочить и скрылись. В полиции сообщили, что личность водителя устанавливается.

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Открыть машину без ключа за 30 секунд — реально (видео)

17.10.2016 г. в 00:02, autonews

В сети опубликовали видео, на котором за 30 секунд с помощью «ловкости рук» и обычной нитки открыть автомобиль. Правда, работает этот способ далеко не для всех автомобилей. Видео опубликовано в группе Carbook в сети «Фейсбук».

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Американцы выкупили украинскую службу такси

17.10.2016 г. в 00:02, ubr

Бренд Red Taxi меняться не будет, однако маркетинговая стратегия претерпит значительные изменения, а внутри компании изменятся бизнес-процессы и стандарты работы с водителями. Сервис такси Fasten, работающий в США, в августе 2016 года подписал соглашение с киевской службой Red Taxi о покупке 100% ее активов, и уже выкупил их, пишет Интерфакс-Украина. Как сообщила пресс-служба киевской компании, бренд Red Taxi меняться не будет, однако маркетинговая стратегия претерпит значительные изменения, а внутри компании изменятся бизнес-процессы и стандарты работы с водителями. Сумма сделки в сообщении не разглашается. Пресс-служба отмечает, что Red Taxi работает в столице Украины с 2013 года, за это время услугами сервиса воспользовались более 5 млн пассажиров. Red Taxi использует сложны…

Прочитать новость

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть