Готуються до запровадження жорсткі обмеження на автомобілі

22.10.2016 г. в 10:45, zik.ua

У найближчому десятиріччі на автомобільному ринку відбудуться кардинальні зміни.

Після Норвегії та Нідерландів, парламенти яких підтримали заборону на виготвлення автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння до 2025 року, федеральна рада Німеччини (Бундесрат) проголосував за аналогічну міру. Німецькі землі висловилися за те, щоб усі нові машини мали нульовий рівень викидів до 2030 року, а до 2050 року – і весь дорожній рух.

Німеччина виробляє більше автомобілів, ніж будь-яка інша країна в Європі і є третьою в світі за цим показником. При цьому прийнята Бундесратом резолюція закликає Європейську комісію «оцінити вплив недавніх практик податків і внесків членів співдружності на ефективність у просуванні мобільності з нульовим рівнем викидів». Це стосується більш низьких податків на дизпаливо, що діють в Європі.

Резолюція, яку підтримали обидві основні політичні сили Німеччини, не має обов’язкової сили. Але вона явно демонструє тренд, що набирає сили в Європі з її жорсткими законами щодо викидів в атмосферу.

У документі озвучено кілька моментів. Оскільки до 2050 року неможливо привести всю індустрію та сільське господарство до нульового рівня викидів, то ЄС має до цього часу досягти мобільності без викидів. Це має відбуватися разом із зусиллями щодо зменшення шумового забруднення. Для досягнення зазначеної мети застосовуватимуть суміш податкової стратегії і фінансових стимулів. Громадський транспорт і спільне використання автомобілів і велосипедів повинні отримати субсидії. Роботу по зведенню до викидів до нуля також важливо вести щодо залізниць і кораблів.

Що цікаво, німецька Нижня Саксонія, представники якої також голосували за резолюцію, є великим акціонером концерну Volkswagen.

загрузка...
Еще одна новость

Будущее электрокаров в одной картинке

22.10.2016 г. в 10:45, uainfo

Это годовой объём мирового производства электрических батарей. Тёмно-синим - существующая суммарное производство, ярко-синим - Тесла Гигафактори, которая открыта в 2016 году. Однако другими цветами строящиеся или запланированные гигафактори от конкурентов Теслы, особенно в Корее, Германии, США и Китае. Батареи будут использованы двумя способами: - Как накопители энергии для солнечной и ветровой энергетики, освобождая потребителей от суточности и капризов погоды; - В электрических автомобилях, выводя их производство на миллионы единиц в год к 2020 году.

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Запретят ли на самом деле авто с ДВС

22.10.2016 г. в 10:45, avtoblog

Власти наперебой высказывают свое мнение! Министр транспорта Германии назвал нереальной идею полного запрета в ЕС автомобилей с бензиновыми и дизельными двигателями. "Запрет автомобилей с ДВС – это полная ерунда», - заявил министр транспорта Германии Александр Добриндт (на фото), выступая в понедельник в Мюнхене. По его мнению, необходимо всячески поддерживать распространение электрических автомобилей, но существование моделей с двигатели ДВС сохранится еще на протяжении длительного времени", передает Frankfurter. Высказывание министра появилось в свет в связи с планами представителей федеральных земель Германии о запрете выпуска и последующей эксплуатации, начиная с 2030 года, любых автомобилей с бензиновыми и дизельными двигателями. Кроме того, инициативу бундесрата поддержала коллега Добриндта – министр охраны окружающей среды Барбара Хендрикс, которая…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Які машини вигідно приганяти з Європи (Відео)

22.10.2016 г. в 10:45, mmr

Нові правила розмитнення та ввозу автомобілів з Європи ще знають не всі. Та й відважитись на таку покупку непросто. Досліджували проблему журналісти каналу “Україна”. Детальніше дивіться у сюжеті:

Прочитать новость

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть