5 причин, чому ваше авто забагато “їсть” палива

06.11.2016 г. в 08:59, autotheme

Часто відносно нові автомобілі можуть вживати більше пального, ніж вказує завод-виробник. Це не значить, що автовиробник вводить в оману.

Авто тестують в «ідеальних умовах”, а тоді рахують розхід палива. Серед основних причин перевитрати – неправильна експлуатація та агресивна манера їзди.

gazeta.ua пропонує 5 найпоширеніших причин завеликого розходу пального в авто.

Розхідники та електроніка. Якщо в автомобілі забитий повітряний фільтр чи свічки запалення, то суміш пального та повітря згорає у двигуні неправильно. Наприклад, при забитому повітряному фільтрі суміші бракує повітря і автомобіль спалює більше бензину. Свічки запалюють цю суміш у камерах згорання. Якщо свічки запалення зношені або забиті нагаром, то частина суміші не згоратиме, а потраплятиме у вихлопну трубу. Загалом витрата пального може збільшитися на 20%. Якщо в авто є інші несправності, наприклад датчики розходу повітря, лямба-зонду та ін., то розхід може збільшитись й на 50%, й на 100%.

Розвал-сходження та тиск у шинах. При неправильному куті колі автомобіль не має «природного” накату. Колеса, які стоять під неправильним кутом, гальмують автомобіль. Щоб тримати одну швидкість, двигун витрачатиме більше енергії. При такій несправності авто може споживати на 15% більше пального. Крім цього, швидше зношується гума. Тиск у шинах не повинен бути занадто низьким. Це також гальмує автомобіль. Оптимальний тиск вказують у посібнику користування автомобілем.

Аеродинаміка. Деякі водії вважають, що економніше їхати з відчиненим вікном, ніж з увімкненим кондиціонером. Це виправдано на швидкості до 40 км/год. При такій швидкості автомобіль не сильно піддається аеродинамічному опору. Вже після 60 км/год автомобіль витрачає більшість енергії на боротьбу з повітряним опором. Якщо на даху автомобіля є додатковий багажник – він створить додатковий опір, що також збільшить розхід палива. Натомість кондиціонер забирає не багато так пального: частину він забирає із двигуна (він просто втрачає частину потужності). При увімкненому кондиціонері та музиці авто візьме на 15% більше пального.

Температура двигуна. На непрогрітий автомобіль електроніка подає більше пального, ніж нагрітий до робочої температури. Для більшості авто вона становить 90-100 градусів. Якщо температура вища робочої – електроніка теж подаватиме пальне в іншому режимі. Тому потрібно перевірити охолоджувальну систему. Вона може працювати некоректно і «тримати” двигун у неправильних температурних режимах.

Манера їзди. При агресивній манері їзди автомобіль може витратити на 50% більше пального, ніж повинен. Цьому сприяють різкі розгони та гальмування, перехід на нейтральну передачи при русі з гірки. Також прогазовки на світлофорах приведуть водія до підвищеної витрати пального.

загрузка...
Еще одна новость

Киян обурив черговий "автохам" на елітному авто

06.11.2016 г. в 08:59, znaj

Сьогодні, 5 листопада, на столичному Хрещатику Mercedes заблокував в'їзд до одного із внутрішніх дворів. Про це повідомило інформаційне агентство УНН. Як виявилося, очевидці навіть викликали поліцію, але понад годину правоохоронці ігнорували повідомлення про порушення. Крім того, винуватець випадку так само не вийшов до своєї автівки.

Прочитать новость
И еще это можно почитать

ЛАЗ 698 Карпати-1 — дослідний автобус з революційним компонуванням

06.11.2016 г. в 08:59, mmr

ЛАЗ 698 Карпати-1 — автобус для міжміських перевезень півтораповерхового компонування, створений колективом Львівського автобусного заводу спільно з НАМИ в березні 1960 року в єдиному екземплярі, пише endryx.uol.ua. Цей автобус володів небаченим комфортом, в порівнянні з іншими моделями автобусів того часу: пасажирські сидіння літакового типу, з роздільними і регульованими по нахилу спинками, гардероб, буфет і туалетна кімната. Салон автобуса було радіофіковано, а частина даху у автобуса зміщувалася для припливу свіжого повітря в салон, особливо в жарку погоду. Для збільшення багажних відсіків задня частина салону автобуса була декілька підведена відносно передньої. На автобусі був встановлений двигун ЗІЛ-130 потужністю 150 к.с., гідромеханічна автоматична коробка передач, гідропідсилювач керма. Підвіска — пневматичн…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Как жители Черкасс выгоняли начальника полиции. Видео

06.11.2016 г. в 08:59, sobkor

Активисты взяли штурмом местное отделение полиции. Инцидент произошел 4 ноября. Возмущение жителей Черкасс вызвал перевод на должность главы Национальной полиции в области Валерия Лютого, который в прошлом был советником мэра Харькова Геннадия Кернеса. После известия о прибытии Лютого в город, к зданию отделения полиции Черкасс быстро собрались активисты, которые зажгли шины, а потом попытались прорваться внутрь. Не смотря на попытки полицейских остановить протестующих, последним все же удалось проникнуть в здание. Новоназначенный начальник областной полиции пытался спрятаться, однако потом все же вынужден был побеседовать с активистами. После словесной перепалки его вытолкали на улицу. Активисты напоминают, что Лютый не прошел переаттестацию и не может работать в полиции, тем более - на руководящих должностях. Руководитель Национальной полиции Украины Хатия Деканоидзе рассказала, что правоохранители…

Прочитать новость
Loading...

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть