КрАЗ-253/259 – секретна розробка з революційними нововведеннями

13.11.2016 г. в 14:16, mmr

Наприкінці 1961 року в Міністерстві оборони були розроблені і затверджені вимоги до принципово нової гами тривісних 8-тонних повнопривідних вантажних автомобілів і активних автопоїздів. Їх головним розробником та виробником був призначений молодий і перспективний Кременчуцький автозавод, який був єдиним і найбільшим вітчизняним виробником вантажівок і тягачів важкого класу. Для організації проектно-конструкторських робіт в 1962 році на ньому було утворено секретне СКБ-2 по перспективній військовій техніці, яка не мала жодних вітчизняних аналогів і прототипів, а створювалася з орієнтацією на світові досягнення в цій області і вже існуючі на той час напрацювання інших радянських підприємств.

У тому ж 1962 році команда амбітних молодих інженерів розробила перші зразки тривісної автотехніки першого покоління з 240-сильним дизелем ЯМЗ-238 V8 і всіма односхилими провідними колесами – 8-тонна вантажівка КрАЗ-253Б з суцільнометалевою платформою і уніфікований з ним сідельний тягач 259Б для роботи з активним 15-тонним напівпричепом з механічним приводом. Відповідно до модної в ті часи компонувальної схеми вони отримали більш містку кабіну над двигуном, що дозволяла збільшити монтажну довжину рами, скоротити масу машин і підвищити їх маневреність. Для прискорення процесу проектування та впровадження була використана кабіна від беськапотних вантажівок МАЗ-500, які ще тільки планувалося поставити на конвеєр. Революційними для військових автомобілів цієї категорії нововведеннями були гідромеханічна 4-ступінчаста коробка передач і незалежна підвіска на поперечних важелях з поздовжніми торсіонами, підвищує тягово-зчіпні якості і стійкість за рахунок невеликого зниження центру тяжіння. За зразком розроблених в той же час активних автопоїздів «Урал» сідельний тягач КрАЗ-259Б мав систему редукторів і прохідний опорно-зчіпний пристрій, через який крутний момент передавався на редуктори і мости двохосьового напівпричепа КрАЗ-834Б. На всіх зразках використовували колеса і шини від вантажівок КрАЗ-255Б. У 1962 році прототипи пройшли заводські і приймальні випробування в 21 НДІ та. За їх результатами автомобіль КрАЗ-253Б мав дорожній просвіт 420 мм, споряджену масу – 12,3 т, на різних покриттях буксирував причепи масою від 10 до 30 т, розвивав максимальну швидкість 76 км/год і міг форсувати 1,5-метровий брід. Споряджена маса активного автопоїзда становила 17,8 т, габаритна довжина – 15 410 мм. На бездоріжжі його швидкість не перевищувала 20 км / год.

загрузка...
Еще одна новость

ДТП с участием четырех автомобилей произошло в Одессе (видео)

13.11.2016 г. в 14:16, odessamedia

ДТП с участием 4-х автомобілів: Hyundai sonata, Mitsubishi Lancer, Opel Vectra и Ford fiesta произошло в Одессе. Об этом сообщает пресс-служба патрульной полиции. Водитель Хюндаи при выполнении маневра не выдержал безопасную дистанцию, в результате чего произошло столкновение. На водителя Hyundai Sonata составили административный протокол. По предварительной информации, никто не пострадал.

Прочитать новость
И еще это можно почитать

На дороги Днепропетровской области - выехал артиллерийский тягач БАТ

13.11.2016 г. в 14:16, ДжеДАІ

Он будет спасать наиболее заснеженные участки дорог области - от метелей. Виталий Кобзарь первым видел эту чудо-машину и поделился своими впечатлениями.

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Реанимобили для военных в АТО

13.11.2016 г. в 14:16, ДжеДАІ

Почти каждый день на востоке получают ранения и военные, и мирные жители. На передовой постоянно необходимая медицинская помощь, в том числе лекарства и средства. А еще реанимобили - которые смогут доставить бойцов - с "передка" в больницу. Сейчас таких автомобилей - нет. А те что еще остались - чуть дышат. Решить этот вопрос - как будто взялась государство.

Прочитать новость

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть