Було б весело, якби не було сумно: на кордоні заблокували-розблокували-пожартували

13.11.2016 г. в 17:32, uzhgorod

"Пересічники" звільнили проїзд на певний час і встановли палатку для обігріву своїх активістів.

Нещодавно Ужгород.нет повідомляв про закінчення блокування КПП "Ужгород".

Та протест на цьому не закінчився.

Декілька транспортних засобів знову заблокували проїзд. Тож акція протесту продовжується.

загрузка...
Еще одна новость

Несмотря на предупреждения, для киевских водителей снег пошел «внезапно»

13.11.2016 г. в 17:32, «AvtoVod»

Метеорологи, полиция и киевская администрация уже неделю предупреждают столичных водителей о том, что погода ухудшится. Несмотря на это, для многих воскресный снегопад оказался неприятным сюрпризом. Уже во второй половине дня наблюдались большие очереди в шиномонтажных мастерских, куда в срочном порядке съехались автомобилисты, обнаружив необходимость замены шин на зимние. В шиномонтажах, куда удалось дозвониться, нашему корреспонденту сообщили, что записаться на переобувку авто можно только на вечер понедельника, 14 ноября. Независимо от того, на каком типе резины их автомобили, многие водители не смогли перестроиться на "зимний" режим вождения, что привело к ДТП и заторам. Как сообщает «Киев Оперативный», сегодня на Новой Окружной дороге водитель 1992 года рождения, управляя автомобилем Ford не расчитал погодные условия, вылетел с трассы в кювет и перевернул…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Через нерозчищені дороги на трасі Чернівці-Порубне — кілометровий затор

13.11.2016 г. в 17:32, acc

Із власних джерел журналістам ІА "АСС" стало відомо, що на трасі Чернівці-Порубне, на ділянці від кільця на об'їзну (с. Коровія) до КПП "Порубне" утворився значний затор. Рух транспорту призупинений через нерозчищені дороги.

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

КрАЗ-253/259 – секретна розробка з революційними нововведеннями

13.11.2016 г. в 17:32, mmr

Наприкінці 1961 року в Міністерстві оборони були розроблені і затверджені вимоги до принципово нової гами тривісних 8-тонних повнопривідних вантажних автомобілів і активних автопоїздів. Їх головним розробником та виробником був призначений молодий і перспективний Кременчуцький автозавод, який був єдиним і найбільшим вітчизняним виробником вантажівок і тягачів важкого класу. Для організації проектно-конструкторських робіт в 1962 році на ньому було утворено секретне СКБ-2 по перспективній військовій техніці, яка не мала жодних вітчизняних аналогів і прототипів, а створювалася з орієнтацією на світові досягнення в цій області і вже існуючі на той час напрацювання інших радянських підприємств. У тому ж 1962 році команда амбітних молодих інженерів розробила перші зразки тривісної автотехніки першого покоління…

Прочитать новость
Loading...

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть